Oorspronkelijk geplaatst door Pier
Bekijk bericht
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Stadsbestuur 2010 - 2014
Sluiten
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barbara Bekijk berichtPier heb ik gezegd dat ik Manon Fokke de mindere was?! Nee dus.
Ik ben zelf ook benieuwd op welke punten u meent dat Pier 'niet onafhankelijk' verslag doet. Kunt u daar iets over zeggen? Politiek is niet mijn 'stiel' en ik leer altijd graag iets bij.
Opmerking
-
Graag terug naar het onderwerp Stadsbestuur 2010-2014. MO voert geen functioneringsgesprekken online of offline over personen. Objectiviteit is een begrip dat een journalist dient na te streven. Pier is echter geen journalist, alhoewel ik wel enige aanleg voor dat vak constateer in zijn berichtgeving.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barbara Bekijk berichtPier heb ik gezegd dat ik Manon Fokke de mindere was?! Nee dus. Manon Fokke is een uitstekend en welbesprakend politica. Recht op het doel af en nooit polariserend wat ik van andere en dan met name de splinterpartijen zoals PVM, LPM niet kan zeggen.
Dank zij (de splinterpartijen)
Staat het belang van de socijale minima in de kijker.
Dankzij (de splinterpartijen) staat de gezondheid van vele inwoners
in de kijker.
Dank zij (de splinterpartijen) wordt er onderzoek gedaan naar Bepaalde zaken.
hopelijk weet de kiezer in 2014 dit nog.(stadsbestuur)
in 2010 was het mogelijk om een partij de halveren
misschien lukt dit ook in 2014.
Opmerking
-
Antwoord op vraag van Wim54
Oorspronkelijk geplaatst door wim54 Bekijk berichtAls goed ben ingelicht komt de uitkomst
van de rekenkamer onderzoek buurtgelden er pas in september.
Pier is hier over niets vermeld in de raadsvergadering ?
Ik vrees dat ik dit niet met zekerheid kan beantwoorden.
Ik heb niet alles gehoord wat er tussen 14.30 uur en pakweg 22.45 uur gezegd is geworden, maar als ik naar de agendapunten kijk van de momenten die ik deels gemist heb, dan kan ik mij niet voorstellen dat dit punt aan de orde is geweest.
Ik geloof ook niet dat er, tijdens deze raadsvergadering, enige reden was om daar iets over te zeggen.
Mocht ik, via mail of hoe dan ook, een reactie krijgen waaruit zou blijken dat er wel iets over gezegd is, dan kom ik uiteraard hierop terug.Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Een pittige discussie?
Oorspronkelijk geplaatst door Barbara Bekijk berichtPier heb ik gezegd dat ik Manon Fokke de mindere was?! Nee dus. Manon Fokke is een uitstekend en welbesprakend politica. Recht op het doel af en nooit polariserend wat ik van andere en dan met name de splinterpartijen zoals PVM, LPM niet kan zeggen.
Neen, zoals Clio al terecht constateerde, heb je dit niet gezegd, maar als je het niet eens bent met mij, dan bedoelde je mogelijk deze conclusie van mij!
Ik ben blij dat je het dus wel met mij eens bent.
Tenminste, zo mogen wij gelukkig constateren, op dit punt.
Ik hoor graag met welke punten/constateringen van mij je het niet eens bent en mn. waarom niet?
Het is immers een forum voor de "pittige discussie". Uiteraard met respect voor elkaars meningen en opvattingen
Het feit dat je de PVM polariserend vindt, vind ik nogal opmerkelijk.
Kun je een voorbeeld geven?
Overigens, voor degenen die veel tijd en zin hebben, de onbewerkte beeld- en geluidsopname van de raadsvergadering van gisteren, 26 juni 2012, is hier te vinden.
Als er minder haast geboden is, dan adviseer ik jullie nog ongeveer 2 weken te wachten, dan is deze opname namelijk uitgeplitst naar spreker en/of onderwerp.Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtWim54,
Ik vrees dat ik dit niet met zekerheid kan beantwoorden.
Ik heb niet alles gehoord wat er tussen 14.30 uur en pakweg 22.45 uur gezegd is geworden, maar als ik naar de agendapunten kijk van de momenten die ik deels gemist heb, dan kan ik mij niet voorstellen dat dit punt aan de orde is geweest.
Ik geloof ook niet dat er, tijdens deze raadsvergadering, enige reden was om daar iets over te zeggen.
Mocht ik, via mail of hoe dan ook, een reactie krijgen waaruit zou blijken dat er wel iets over gezegd is, dan kom ik uiteraard hierop terug.
De vertraging van bijna 3 maanden moet toch een oorzaak hebben .
Opmerking
-
Ik wil hier toch afstand van nemen. Als je de programma's goed leest en ons handelen, en ons dan polariserend durft te noemen, verlaag je je tot juist dagene wa er gisteren gebeurde in de raadzaal. Kijk voor ons programma ; http://www.partijveiligmaastricht.nl...icht/programma en als je dan nog steeds van mening bent dat wij polariserend zijn, tsjah.....
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door benpeters Bekijk berichtBeste Barbara,
Ik wil hier toch afstand van nemen. Als je de programma's goed leest en ons handelen, en ons dan polariserend durft te noemen, verlaag je je tot juist dagene wa er gisteren gebeurde in de raadzaal. Kijk voor ons programma ; http://www.partijveiligmaastricht.nl...icht/programma en als je dan nog steeds van mening bent dat wij polariserend zijn, tsjah.....
Je zult toch iets moeten doen
Wil je op de lijst PVDA komen.
De tijd dat de maastrichtenaar dom is ten opzichte van de maastrichtse politiek.....
is voorbij..
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door wim54 Bekijk berichtIk weet ook niet of er iets over gezegt is geworden ,maar als bij een kwestie toch bijna 3maanden vertraging komt wat conclusie is van rekenkamer als wat afgesproken was door de rekenkamer lijkt het mij toch iets om in raadsvergadering openbaar temaken .
De vertraging van bijna 3 maanden moet toch een oorzaak hebben .
Het is goed mogelijk dat er een brief naar de fracties is gezonden of dat er een mededeling is geweest in de commissievergadering.
Ik moet je daarop dus het antwoord schuldig blijven.
En een vertraging van 3 maanden is in de politiek ook niet erg uitzonderlijk. Helaas!Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtNou Wim54,
Het is goed mogelijk dat er een brief naar de fracties is gezonden of dat er een mededeling is geweest in de commissievergadering.
Ik moet je daarop dus het antwoord schuldig blijven.
En een vertraging van 3 maanden is in de politiek ook niet erg uitzonderlijk. Helaas!
Onze wim vraag naar de bekende weg
Hij hoeft maar met zijn vriendin op het terras gaan te zitten
en hij weet alle in en ouds.
wel niet zwart op wit doch dit deert hem niet..
als hij zich die moeite wilt doen hoeven wij ook niet nog te wachten tot na de vakantie.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door klaas Bekijk berichtOch pier
Onze wim vraag naar de bekende weg
Hij hoeft maar met zijn vriendin op het terras gaan te zitten
en hij weet alle in en ouds.
wel niet zwart op wit doch dit deert hem niet..
als hij zich die moeite wilt doen hoeven wij ook niet nog te wachten tot na de vakantie.
dat die mensen (4stuks) mij dat vertelt hebben.
Ik zou het ook niet leuk vinden hoor.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door wim54 Bekijk berichthahahaha je vind het nog steeds zwaar op de maag liggen he klaas
dat die mensen (4stuks) mij dat vertelt hebben.
Ik zou het ook niet leuk vinden hoor.
Vreemd he dat de penningmeester die ook bij dat gesprekje aanwezig was.
ook is opgestapt in 2009.
Toch iets om over na te denken.
(zwart/wit)
Misschien ten overvloede die man is bij mij aan de deur geweest
en bij John Hoofs (limburger)
Verder stop ik deze zinloze discussie
om de volgende reden
Wij zijn zo wie zo niet zo geliefd door deze stribbelingen.
en ik wacht rustig af tot de rekenkamer/en de ombudsman met zijn verslag komt.
dit zal hier verwoord worden door iemand die hier hoog in aanzien staat ..
En Waar men vertrouwen in heeft.
Opmerking
-
Rectificatie!
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtZoals verwacht.
De motie is verworpen.
Alleen de indieners, GL en LPM, alsmede D66 en de CVP stemden vóór de motie.
Dat heb ik dan kennelijk niet goed gehoord. Hoewel ik het niet geverifiëerd heb op de beeld- en geluidsopname ga ik er vanuit dat ik mij dus vergist heb.
Waarvan akte!Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door klaas Bekijk berichtDat waren er drie wim (zonder jouw)
Vreemd he dat de penningmeester die ook bij dat gesprekje aanwezig was.
ook is opgestapt in 2009.
Toch iets om over na te denken.
(zwart/wit)
Misschien ten overvloede die man is bij mij aan de deur geweest
en bij John Hoofs (limburger)
Verder stop ik deze zinloze discussie
om de volgende reden
Wij zijn zo wie zo niet zo geliefd door deze stribbelingen.
en ik wacht rustig af tot de rekenkamer/en de ombudsman met zijn verslag komt.
dit zal hier verwoord worden door iemand die hier hoog in aanzien staat ..
En Waar men vertrouwen in heeft.
Ik niet
Over en uit
Opmerking
Opmerking