Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Stadsbestuur 2010 - 2014

Sluiten
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
    Wellicht een prima constatering, maar dan wel graag feiten!
    Als het mijn mening over GroenRechts.... eh sorry GroenLinks en D66 betreft, dan klopt je constatering.

    Als je vindt dat Manon Fokke de mindere was in de raad, dan graag dat en alle andere feiten onderbouwen

    Ik ga graag met je in discussie!
    Pier heb ik gezegd dat ik Manon Fokke de mindere was?! Nee dus. Manon Fokke is een uitstekend en welbesprakend politica. Recht op het doel af en nooit polariserend wat ik van andere en dan met name de splinterpartijen zoals PVM, LPM niet kan zeggen.

    Opmerking


    • Oorspronkelijk geplaatst door Barbara Bekijk bericht
      Pier heb ik gezegd dat ik Manon Fokke de mindere was?! Nee dus.
      Ik denk dat u Piers posting verkeerd gelezen heeft. Pier heeft niet geschreven dat u dat heeft gezegd. Hij heeft alleen gevraagd of zijn verslaglegging over - bijvoorbeeld - Manon Fokke misschien een van de dingen was waarvan u of uw zegslieden vinden dat hij er niet 'onafhankelijk' over had bericht. Hij wil graag weten waar uw oordeel (of dat van uw zegslieden) vandaan komt, en vraagt zich af of het misschien te maken heeft met zijn zinsnede over Manon Fokke.

      Ik ben zelf ook benieuwd op welke punten u meent dat Pier 'niet onafhankelijk' verslag doet. Kunt u daar iets over zeggen? Politiek is niet mijn 'stiel' en ik leer altijd graag iets bij.
      Last edited by Clio; 27 juni 2012, 17:50. Reden: redactie

      Opmerking


      • Graag terug naar het onderwerp Stadsbestuur 2010-2014. MO voert geen functioneringsgesprekken online of offline over personen. Objectiviteit is een begrip dat een journalist dient na te streven. Pier is echter geen journalist, alhoewel ik wel enige aanleg voor dat vak constateer in zijn berichtgeving.

        Opmerking


        • Oorspronkelijk geplaatst door Barbara Bekijk bericht
          Pier heb ik gezegd dat ik Manon Fokke de mindere was?! Nee dus. Manon Fokke is een uitstekend en welbesprakend politica. Recht op het doel af en nooit polariserend wat ik van andere en dan met name de splinterpartijen zoals PVM, LPM niet kan zeggen.
          Bovenstaande opmerking is kort door de bocht.

          Dank zij (de splinterpartijen)
          Staat het belang van de socijale minima in de kijker.

          Dankzij (de splinterpartijen) staat de gezondheid van vele inwoners
          in de kijker.

          Dank zij (de splinterpartijen) wordt er onderzoek gedaan naar Bepaalde zaken.

          hopelijk weet de kiezer in 2014 dit nog.(stadsbestuur)

          in 2010 was het mogelijk om een partij de halveren
          misschien lukt dit ook in 2014.

          Opmerking


          • Antwoord op vraag van Wim54

            Oorspronkelijk geplaatst door wim54 Bekijk bericht
            Als goed ben ingelicht komt de uitkomst
            van de rekenkamer onderzoek buurtgelden er pas in september.


            Pier is hier over niets vermeld in de raadsvergadering ?
            Wim54,

            Ik vrees dat ik dit niet met zekerheid kan beantwoorden.
            Ik heb niet alles gehoord wat er tussen 14.30 uur en pakweg 22.45 uur gezegd is geworden, maar als ik naar de agendapunten kijk van de momenten die ik deels gemist heb, dan kan ik mij niet voorstellen dat dit punt aan de orde is geweest.

            Ik geloof ook niet dat er, tijdens deze raadsvergadering, enige reden was om daar iets over te zeggen.
            Mocht ik, via mail of hoe dan ook, een reactie krijgen waaruit zou blijken dat er wel iets over gezegd is, dan kom ik uiteraard hierop terug.
            Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

            Opmerking


            • Een pittige discussie?

              Oorspronkelijk geplaatst door Barbara Bekijk bericht
              Pier heb ik gezegd dat ik Manon Fokke de mindere was?! Nee dus. Manon Fokke is een uitstekend en welbesprakend politica. Recht op het doel af en nooit polariserend wat ik van andere en dan met name de splinterpartijen zoals PVM, LPM niet kan zeggen.
              Hoi Barbara,

              Neen, zoals Clio al terecht constateerde, heb je dit niet gezegd, maar als je het niet eens bent met mij, dan bedoelde je mogelijk deze conclusie van mij!
              Ik ben blij dat je het dus wel met mij eens bent.
              Tenminste, zo mogen wij gelukkig constateren, op dit punt.

              Ik hoor graag met welke punten/constateringen van mij je het niet eens bent en mn. waarom niet?
              Het is immers een forum voor de "pittige discussie". Uiteraard met respect voor elkaars meningen en opvattingen

              Het feit dat je de PVM polariserend vindt, vind ik nogal opmerkelijk.
              Kun je een voorbeeld geven?

              Overigens, voor degenen die veel tijd en zin hebben, de onbewerkte beeld- en geluidsopname van de raadsvergadering van gisteren, 26 juni 2012, is hier te vinden.
              Als er minder haast geboden is, dan adviseer ik jullie nog ongeveer 2 weken te wachten, dan is deze opname namelijk uitgeplitst naar spreker en/of onderwerp.
              Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

              Opmerking


              • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
                Wim54,

                Ik vrees dat ik dit niet met zekerheid kan beantwoorden.
                Ik heb niet alles gehoord wat er tussen 14.30 uur en pakweg 22.45 uur gezegd is geworden, maar als ik naar de agendapunten kijk van de momenten die ik deels gemist heb, dan kan ik mij niet voorstellen dat dit punt aan de orde is geweest.

                Ik geloof ook niet dat er, tijdens deze raadsvergadering, enige reden was om daar iets over te zeggen.
                Mocht ik, via mail of hoe dan ook, een reactie krijgen waaruit zou blijken dat er wel iets over gezegd is, dan kom ik uiteraard hierop terug.
                Ik weet ook niet of er iets over gezegt is geworden ,maar als bij een kwestie toch bijna 3maanden vertraging komt wat conclusie is van rekenkamer als wat afgesproken was door de rekenkamer lijkt het mij toch iets om in raadsvergadering openbaar temaken .
                De vertraging van bijna 3 maanden moet toch een oorzaak hebben .

                Opmerking


                • Oorspronkelijk geplaatst door Barbara Bekijk bericht
                  Pier heb ik gezegd dat ik Manon Fokke de mindere was?! Nee dus. Manon Fokke is een uitstekend en welbesprakend politica. Recht op het doel af en nooit polariserend wat ik van andere en dan met name de splinterpartijen zoals PVM, LPM niet kan zeggen.
                  Beste Barbara,

                  Ik wil hier toch afstand van nemen. Als je de programma's goed leest en ons handelen, en ons dan polariserend durft te noemen, verlaag je je tot juist dagene wa er gisteren gebeurde in de raadzaal. Kijk voor ons programma ; http://www.partijveiligmaastricht.nl...icht/programma en als je dan nog steeds van mening bent dat wij polariserend zijn, tsjah.....

                  Opmerking


                  • Oorspronkelijk geplaatst door benpeters Bekijk bericht
                    Beste Barbara,

                    Ik wil hier toch afstand van nemen. Als je de programma's goed leest en ons handelen, en ons dan polariserend durft te noemen, verlaag je je tot juist dagene wa er gisteren gebeurde in de raadzaal. Kijk voor ons programma ; http://www.partijveiligmaastricht.nl...icht/programma en als je dan nog steeds van mening bent dat wij polariserend zijn, tsjah.....
                    ja Ben
                    Je zult toch iets moeten doen
                    Wil je op de lijst PVDA komen.
                    De tijd dat de maastrichtenaar dom is ten opzichte van de maastrichtse politiek.....
                    is voorbij..

                    Opmerking


                    • Oorspronkelijk geplaatst door wim54 Bekijk bericht
                      Ik weet ook niet of er iets over gezegt is geworden ,maar als bij een kwestie toch bijna 3maanden vertraging komt wat conclusie is van rekenkamer als wat afgesproken was door de rekenkamer lijkt het mij toch iets om in raadsvergadering openbaar temaken .
                      De vertraging van bijna 3 maanden moet toch een oorzaak hebben .
                      Nou Wim54,

                      Het is goed mogelijk dat er een brief naar de fracties is gezonden of dat er een mededeling is geweest in de commissievergadering.
                      Ik moet je daarop dus het antwoord schuldig blijven.
                      En een vertraging van 3 maanden is in de politiek ook niet erg uitzonderlijk. Helaas!
                      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                      Opmerking


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
                        Nou Wim54,

                        Het is goed mogelijk dat er een brief naar de fracties is gezonden of dat er een mededeling is geweest in de commissievergadering.
                        Ik moet je daarop dus het antwoord schuldig blijven.
                        En een vertraging van 3 maanden is in de politiek ook niet erg uitzonderlijk. Helaas!
                        Och pier
                        Onze wim vraag naar de bekende weg
                        Hij hoeft maar met zijn vriendin op het terras gaan te zitten
                        en hij weet alle in en ouds.
                        wel niet zwart op wit doch dit deert hem niet..
                        als hij zich die moeite wilt doen hoeven wij ook niet nog te wachten tot na de vakantie.

                        Opmerking


                        • Oorspronkelijk geplaatst door klaas Bekijk bericht
                          Och pier
                          Onze wim vraag naar de bekende weg
                          Hij hoeft maar met zijn vriendin op het terras gaan te zitten
                          en hij weet alle in en ouds.
                          wel niet zwart op wit doch dit deert hem niet..
                          als hij zich die moeite wilt doen hoeven wij ook niet nog te wachten tot na de vakantie.
                          hahahaha je vind het nog steeds zwaar op de maag liggen he klaas
                          dat die mensen (4stuks) mij dat vertelt hebben.
                          Ik zou het ook niet leuk vinden hoor.

                          Opmerking


                          • Oorspronkelijk geplaatst door wim54 Bekijk bericht
                            hahahaha je vind het nog steeds zwaar op de maag liggen he klaas
                            dat die mensen (4stuks) mij dat vertelt hebben.
                            Ik zou het ook niet leuk vinden hoor.
                            Dat waren er drie wim (zonder jouw)
                            Vreemd he dat de penningmeester die ook bij dat gesprekje aanwezig was.
                            ook is opgestapt in 2009.


                            Toch iets om over na te denken.
                            (zwart/wit)

                            Misschien ten overvloede die man is bij mij aan de deur geweest
                            en bij John Hoofs (limburger)

                            Verder stop ik deze zinloze discussie
                            om de volgende reden
                            Wij zijn zo wie zo niet zo geliefd door deze stribbelingen.
                            en ik wacht rustig af tot de rekenkamer/en de ombudsman met zijn verslag komt.
                            dit zal hier verwoord worden door iemand die hier hoog in aanzien staat ..
                            En Waar men vertrouwen in heeft.
                            Last edited by ; 28 juni 2012, 10:01. Reden: iets vergeten

                            Opmerking


                            • Rectificatie!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
                              Zoals verwacht.
                              De motie is verworpen.
                              Alleen de indieners, GL en LPM, alsmede D66 en de CVP stemden vóór de motie.
                              Via de mail werd ik er namelijk op geattendeerd dat Jan Hoen van de CVP NIET voor de GL en LPM motie over de "wilde dieren" heeft gestemd.

                              Dat heb ik dan kennelijk niet goed gehoord. Hoewel ik het niet geverifiëerd heb op de beeld- en geluidsopname ga ik er vanuit dat ik mij dus vergist heb.
                              Waarvan akte!
                              Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                              Opmerking


                              • Oorspronkelijk geplaatst door klaas Bekijk bericht
                                Dat waren er drie wim (zonder jouw)
                                Vreemd he dat de penningmeester die ook bij dat gesprekje aanwezig was.
                                ook is opgestapt in 2009.


                                Toch iets om over na te denken.
                                (zwart/wit)

                                Misschien ten overvloede die man is bij mij aan de deur geweest
                                en bij John Hoofs (limburger)

                                Verder stop ik deze zinloze discussie
                                om de volgende reden
                                Wij zijn zo wie zo niet zo geliefd door deze stribbelingen.
                                en ik wacht rustig af tot de rekenkamer/en de ombudsman met zijn verslag komt.
                                dit zal hier verwoord worden door iemand die hier hoog in aanzien staat ..
                                En Waar men vertrouwen in heeft.
                                klaas wie haalde het aan ?
                                Ik niet
                                Over en uit

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X