Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Stadsbestuur 2010 - 2014

Sluiten
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Gast
    Gast antwoordde
    Oorspronkelijk geplaatst door Greune Bekijk bericht
    En als je zo'n kar dan minder dan 200 meter verplaatst, speel je dan ook mee in "Jacques' Miljoenenspel!"? Meer Mestreechtenere 1 miljoen?

    Zelf ben ik trouwens tijdens de Vasteloavend ook geen 'glazengooiend' horecapersoneel tegen gekomen, maar wel een hoop volk met eigen flessen wijn, bier, Flügel en andere versnaperingen. Jammer dat een bepaald deel van de vastelaovendsvierders zo'n rommel ervan maken, het is toch zo een mooi feest ieder jaar weer!
    >Bij Jacques zit je als woonwagenbezitter w.b. kilometervergoeding altijd goed, Jacques rekent met eigen maateenheden zelfverzonnen. Het wordt ook tijd in dit kader voor invoering een Jacquesmunt, de jacky, ipv. harde valuta's die richting de Karosseer worden geloodst. Het hoeft maar te blinken.

    >Zelfs 10 glaazer bier voor 15 euro is ook niet een echte prijzenknaller, de gang naar de supermarkt getuigt van een groot besef van prijsbewust inkopen.

    Leave a comment:


  • Greune
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk bericht
    Ik stel voor om een belasting in te voeren aan troep, de kilo, die de carnavalsvieders met zich mee zeulen.
    • Op diverse punten in de stad staat 'handhaving' met weegschalen en tolpoortjes Ieder boven een aanvaardbaar geacht gewicht, wordt aangeslagen.
    .
    • Voor de kaaren en woonwagens, geldt een aparte wegenbelasting + APK en een kilometerheffing.
    En als je zo'n kar dan minder dan 200 meter verplaatst, speel je dan ook mee in "Jacques' Miljoenenspel!"? Meer Mestreechtenere 1 miljoen?

    Zelf ben ik trouwens tijdens de Vasteloavend ook geen 'glazengooiend' horecapersoneel tegen gekomen, maar wel een hoop volk met eigen flessen wijn, bier, Flügel en andere versnaperingen. Jammer dat een bepaald deel van de vastelaovendsvierders zo'n rommel ervan maken, het is toch zo een mooi feest ieder jaar weer!

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Goofy Bekijk bericht
    Niet helemaal waar. Personeel van 'n horecagelegenheid gooide glas, dat lieve carnavalsvierders in een van de bakken had verzameld, op straat. Alleen hun eigen glazen namen ze mee naar binnen. Ben benieuwd naar de kosten
    Ja, ik kom alleen maar bij nette gelegenheden. Ben benieuwd of die vandalen echt beroepspersoneel zijn of ingehuurde bijwerkers. Kosten voor: de verantwoordelijke horecaondernemer, wat mij betreft.

    Leave a comment:


  • Goofy
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    De mensen van de horeca deden hun uiterste best om de glazen van hun eigen bedrijf en dat van hun collega's van de straat te halen.
    Niet helemaal waar. Personeel van 'n horecagelegenheid gooide glas, dat lieve carnavalsvierders in een van de bakken had verzameld, op straat. Alleen hun eigen glazen namen ze mee naar binnen. Ben benieuwd naar de kosten

    Leave a comment:


  • Gast
    Gast antwoordde
    Ik stel voor om een belasting in te voeren aan troep, de kilo, die de carnavalsvieders met zich mee zeulen.
    • Op diverse punten in de stad staat 'handhaving' met weegschalen en tolpoortjes Ieder boven een aanvaardbaar geacht gewicht, wordt aangeslagen.
    .
    • Voor de kaaren en woonwagens, geldt een aparte wegenbelasting + APK en een kilometerheffing.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk bericht
    Nu weet ik waarom Hoen de naam van zijn pol. partij heeft verandert in MVP, hij was toch voor de 'beerglaazerr' in de horéca.... Mestreech Veer Plakke.
    Wil heer Hoen mijn fietband komen plakken.
    Ut ummerke met water steit kloar.
    Ik denk dat Dhr. Hoen dat best zou doen, helpen bij een fietsband plakken.
    Wat mij opvalt is, dat in diverse berichten in de media weer de glaskwestie opduikt. Als ik mijn fototoestel pak en ik loop een willekeurige stad in, dan kan ik een zeer glas getinte reportage maken. Geen kunst. Is het zo dat burgemeester Dhr. Hoes probeert zijn gelijk te halen met indirecte middelen? Wat mij meer zorgen baart, is datgene wat mensen zelf meenemen als ze op stap gaan en dat overal achterlaten. Blikjes, lege flessen en kruiken voorheen gevuld met sterke drank en plastic zooi. De mensen van de horeca deden hun uiterste best om de glazen van hun eigen bedrijf en dat van hun collega's van de straat te halen.

    Leave a comment:


  • Gast
    Gast antwoordde
    Nu weet ik waarom Hoen de naam van zijn pol. partij heeft verandert in MVP, hij was toch voor de 'beerglaazerr' in de horéca.... Mestreech Veer Plakke.
    Wil heer Hoen mijn fietband komen plakken.
    Ut ummerke met water steit kloar.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Waar een WIL is, moet hij WEG

    Waar een WIL is, moet hij WEG.
    U heeft niets te willen, u dient u fatsoenlijk te gedragen.

    Vrij naar:
    Prof. mr. H.C.F. Schoordijk
    (Nederlands rechtsgeleerde)

    Leave a comment:


  • wim54
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    Heren zullen we deze discussie beter niet te persoonlijk maken? Ik respecteer jullie beide meningen.
    Nou het is/was maar gewoon een vraag aan iemand Breur .
    Maar schijnbaar mogen "moeilijken" vragen niet .

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Heren zullen we deze discussie beter niet te persoonlijk maken? Ik respecteer jullie beide meningen.

    Leave a comment:


  • wim54
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ton
    De limburger weet heel heel veel.
    En ook veel inwoners van Maastricht worden langzaam wakker.
    Ik hoop dat dit zich verwoord in 2014.
    In ieder geval ik zal mijn best doen om een steentje bij te dragen.
    En wat houd dan u favorieten uitspraak dan nog in Ton ?

    "Of je door de kat of door de hond gebeten wordt het Zweert."

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    Ja Pier, was ondeugend, maar ook een doordenkertje. Ik heb mijzelf een berisping gegeven
    Dat is zeer zeldzaam maken wij nooit meer mee

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
    Ik volg het allemaal niet meer!
    Zouden moderatoren eens op moeten letten........
    Ja Pier, was ondeugend, maar ook een doordenkertje. Ik heb mijzelf een berisping gegeven

    Leave a comment:


  • Pier
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
    Zie chat
    Ik volg het allemaal niet meer!
    Zouden moderatoren eens op moeten letten........

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Zie chat

    Leave a comment:

Bezig...
X