Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Landelijke verkiezingen 9 juni 2010

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Schrijf mij maar op! (Ik ben ook beschikbaar als burgemeester).

    Opmerking


    • Voortgang van de Partij Voor Nederlandse Vlaamse Alliantie

      Kijk, er begint 'schwung' in de partij te komen!!!

      Als we even onze zegeningen tellen is er al en (niet-gekozen) voorzitter, namelijk 'Moi', en een Penningmeester, Elletje.

      Burgemeester kunnen we à la minute naar voren schuiven als kandidaat Burgemeester van Maastricht, al was het alleen maar om alsnog de historische blunder van Generaal Dibbets in 1830 te herstellen.

      Verder kunnen kandidaatleden en de aanstaande secretaris, maar ook bij voorkeur hoog blonde secretaresses tbv de voorzitter, zich telefonisch aanmelden bij Olijfje......

      Eventuele programmapunten kunnen vanaf vandaag worden ingediend, waarbij het uitgangspunt wel moet zijn dat het partijbestuur, de kaderleden, alsmede het lager personeel, zoals telefonistes, uit deze programmapunten (financieel) gewin kunnen vergaren.

      De door El Loco (gejatte !!!) programmapunten "Geen gezeik, iedereen rijk" en "Laat ze zelf eens een keer bezuinigen" (waarbij met 'ze' niet de leden van de PVNV-A worden bedoeld), krijgen alvast de goedkeuring van de voorzitter

      Tot slot wordt een ieder, die de PVNV-A een warm hart toedraagt, verzocht uit te kijken naar een man van middelbare leeftijd die bereid is om als stroman te fungeren. Deze stroman moet er wel rekening me houden dat zijn haar zal worden behandeld, waarna de haarkleur op stro lijkt

      Even kijken of Sjef kan achterhalen wanneer we de kieslijst uiterlijk moeten indienen voor de Provinciale Statenverkiezingen van maart 2011.
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking


      • Nu nog je volledige programma!
        Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

        Opmerking


        • De PVNV-A en 'groene' stroom.

          Ons programmapunt inzake schone energie is zojuist door de voorzitter bekend gemaakt en is beter dan het standpunt van GroenLinks.
          GroenLinks kan evenwel onze sympathie vergaren als de franctievoorzitter van GroenLinks in de Maastrichtse gemeenteraad, Gerdo van Grootheest, tevens beleidsmedewerker te Heerlen, zich voor ons standpunt hard maakt

          Het standpunt is hier!!!! terug te vinden op Mestreech Online.

          Verder is zojuist geconstateerd dat de zoekterm PVNV-A op google (nog) geen treffer geeft.
          Hieraan dient gewerkt te worden.
          Misschien iets voor de hoofdredaceur van ons partij-orgaan Rubke?


          RECTIFICATIE:
          Zoek bij Google met "PVNV-A" en we hebben een treffer !!!
          De opmars is begonnen
          Last edited by Pier; 15 juni 2010, 21:07.
          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

          Opmerking


          • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht

            Burgemeester kunnen we à la minute naar voren schuiven als kandidaat Burgemeester van Maastricht, al was het alleen maar om alsnog de historische blunder van Generaal Dibbets in 1830 te herstellen.
            To hell with Dibbets!!!!!!

            Opmerking


            • Zou het geen voorop gezet plan zijn? Verhagen gaat niet mee en speelt uiteindelijk Rutte in de kaart, zodat hij (Rutte dus) niet hoeft te regeren met de PVV? Of heb ik ongelijk?
              Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

              Opmerking


              • Het is gewoonweg onmogelijk om met de huidige grote van de verschillende partijen een reëel (meerderheids)kabinet te creëren.

                Een coalitie met VVD/PVDA/D'66/GroenLinks zal nooit en te nimmer de gratie krijgen van de rechterflank van de VVD.

                VVD/CDA/PVDA is onmogelijk vanwege o.a. het 'H'-woord.
                Als de PvdA niet aan de hypotheekaftrek sleutelt, op het moment dat zij in het kabinet zit, zal haar geloofwaardigheid teniet worden gedaan en kan mn. de SP en GroenLinks heel wat potentiële PvdA kiezers naar zich toe trekken.
                Dit betekent electoraal verlies in de (nabij) toekomst en dat is geen optie voor de PvdA.
                Wordt er wel gemorreld aan de hypotheekaftrek, dan rennen de VDD en CDA kiezers massaal naar de PVV.
                Dus die variant is ook niet mogelijk.

                Een totaal links kabinet met PvdA, D'66, Groenlinks en SP en eventueel nog CU komt niet aan een meerderheid, zelfs niet met gedoogsteun van de PvdD.

                Enige kleine mogelijkheid is een minderheidskabinet VVD/CDA met gedoogsteun van de PVV (en eventueel SGP).
                Dan spreken we over het 'Deens model'. In Denemarken al 9 jaar zeer succesvol, maar vanwege de krappe meerderheid van 76 (eventueel 78 ) zetels acht ik zo'n model hier in Nederland nauwelijks levensvatbaar.
                Als er zo'n minderheidskabinet komt is er ook in de Eerste Kamer geen meerderheid, dus overleeft deze coalitie waarschijnlijk nog niet eens de wittebroodsweken.

                Ik blijf bij mijn prognose..... in maart 2011 nieuwe verkiezingen!!
                Het wordt nog hard werken om de PVNV-A dan op de rails te hebben.......
                Last edited by Pier; 17 juni 2010, 20:00.
                Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                Opmerking


                • jij wilde in google, bij deze een website

                  http://pvnv-a.mestreechonline.nl/
                  Fallor ergo sum

                  Opmerking


                  • O jee, Pier, straks wordt 't nog allemaal veels te serieus!

                    Opmerking


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Rubke Bekijk bericht
                      jij wilde in google, bij deze een website

                      http://pvnv-a.mestreechonline.nl/
                      Oorspronkelijk geplaatst door EL LOCO
                      O jee, Pier, straks wordt 't nog allemaal veels te serieus!
                      Oorspronkelijk geplaatst door Olijfje
                      Subliem !!
                      Oepssss.......

                      Ik heb wel zéér voortvarende partijleden merk ik !!

                      Nou ja, is er misschien nog een MO-lid die in het bezit is van een Jaguar, zodat ik met een arm uit het achterraampje kan roepen "Ik word de volgende Minister-President" ???
                      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                      Opmerking


                      • De oplossing voor Lucy

                        Oorspronkelijk geplaatst door lucy Bekijk bericht
                        Misschien een irrationele opmerking, maar kan iemand mij vertellen waarom de VVD niet volledig uitgeschreven wordt op de zojuist ontvangen kandidatenlijst.
                        Als Christen Democratisch Appèl toch helemaal op de lijst past, waarom dan Volkspartij voor Vrijheid en Democratie niet?

                        Beste Lucy,

                        Het heeft even geduurd, maar ik heb de serieuze oplossing voor je vraag gevonden.
                        Als je kijkt in het officieel register van geregistreerde partijen (hier), dan zie je dat de VVD uitsluitend geregistreerd staat onder de naam "VVD".
                        De afkorting wordt niet verklaard, zoals dit bijvoorbeeld wel het geval is bij de Democraten '66.

                        Ik hoop dus dat je vraag alsnog voldoende is beantwoord.

                        Nu ben ik nog op zoek naar een sponsor die 450,- wil betalen voor de registratie van de Partij Voor Nederlandse Vlaamse Alliantie (PVNV-A)
                        Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                        Opmerking


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
                          Oepssss.......

                          Ik heb wel zéér voortvarende partijleden merk ik !!

                          Nou ja, is er misschien nog een MO-lid die in het bezit is van een Jaguar, zodat ik met een arm uit het achterraampje kan roepen "Ik word de volgende Minister-President" ???
                          Ach mens, ga lekker koken.

                          @rubke: jij stelt je kandidaat voor Minister van Propaganda?

                          Opmerking


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht

                            Ik blijf bij mijn prognose..... in maart 2011 nieuwe verkiezingen!!
                            Ik hoorde vandaag op mijn werk dat dit een unicum zou zijn en er werden vragen gesteld of dit wel grondwettelijk mogelijk is.... Kan dit wel, Pier?

                            Opmerking


                            • Zullen we het gewoon houden op de mensen waar we nu al van op aan kunnen?
                              Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                              Opmerking


                              • Jij als telefoonmiep en ik als penningmeester, toch?
                                Wat we van de voorzitter en secretaris te verwachten hebben weet ik nog niet.
                                Zijn wij tweeën de enige bestuursleden op dit moment?
                                Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X