Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Landelijke verkiezingen 9 juni 2010

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • !

    Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
    Maar, getuige het feit dat je al gaat bladeren lijkt het er echt op dat je al begint te twijfelen..... en terecht !
    Ik ben gaan bladeren, omdat ik je niet onterecht van het wijzigen van de voorwaarden wou betichten.
    Twijfel vind ik een mooie eigenschap, maar is hier niet op zijn plaats.... Ik ga winnen!

    Pierke, begin maar te sparen.

    Opmerking


    • Kan ik jullie alvast vrijblijvend een Château Pétrus aanbevelen in plaats van zo'n belegen Château Neuf du Pape?

      Even een discussietje tussendoor:
      Op het bordes staan morgen voornamelijk oude, blanke mannen en maar drie vrouwen (de koningin meegerekend vier, en als ik de laatste staatssecretaris heb gemist misschíen zelfs vijf).
      Neelie Kroes kaartte dat ook al aan. Te weinig vrouwen, te oude mannen.

      Dat laatste vind ik persoonlijk niet zo erg, zo lang 'oud' maar niet 'ouderwets' is, ik denk dat het wel verstandig is om veel ervaring te zetten tegenover de bravour van Wilders.
      Maar waren er nu echt niet meer ervaren, stevige, bekwame vrouwen te vinden?
      Don't PRESS me....

      Opmerking


      • Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
        Maar waren er nu echt niet meer ervaren, stevige, bekwame vrouwen te vinden?
        Blijkbaar niet in de toch ietwat muffe CDA en VVD-kringen.

        Opmerking


        • Portretten van nieuw kabinet

          Voor degene die het toch nog gemist heeft, HIER de portretten van de nieuwe ministers.

          Verder blijkt uit een enquête, zo meldt L1, dat slechts 33 % van de Nederlanders gelooft dat het kabinet de volle vier jaar zal uitzitten.
          Maar, wat blijkt, in Limburg gelooft 42% dat het kabinet het de volledige regeerperiode zal volhouden.

          Conclusie:
          Onze populaire MO burgemeester heeft in Limburg, weliswaar geen meerderheid, maar toch veel aanhang.
          Ondergetekende heeft landelijk gezien 2 op de 3 Nederlanders achter zich staan. (Elvis en El Loco.... bedankt voor jullie steun ?? )
          Mijn advies aan burgemeester is om toch alvast uit te kijken naar een goede fles wijn....
          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

          Opmerking


          • Hoelang hebben we voor die fles wijn?
            Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

            Opmerking


            • Ik weet dat de voetbalsport niet zo populair is bij vrouwen. Maar toch:
              Sjerke stond linksbuiten in de opstelling; het middenveld vond ik tamelijk vergrijsd met een hoog maxgehalte. De midvoor zag er fris uit en heeft een geheim wapen (de voorzittershamer). Op de reservebank (niet zichtbaar) zat een invaller, het geheime wapen, in te zetten als breekijzer als het niet lukt met de tegenstander. De dames hingen er wat bij, maar dat zie je ook in de arena's. En lieve mensen, wat maakt het nu uit, vrouw of man ? Al zit er een intelligente aap, als ie het maar "zinvol" doet !

              Opmerking


              • Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
                Hoelang hebben we voor die fles wijn?
                Je bedoelt hoelang je tijd hebt om een fles wijn uit te zoeken?

                Uiterlijk bij de prijsuitreiking van de oudejaarsquiz van 2011, dus in januari 2012, zou ik graag de fles in ontvangst willen nemen......
                Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                Opmerking


                • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht

                  Verder blijkt uit een enquête, zo meldt L1, dat slechts 33 % van de Nederlanders gelooft dat het kabinet de volle vier jaar zal uitzitten.
                  Maar, wat blijkt, in Limburg gelooft 42% dat het kabinet het de volledige regeerperiode zal volhouden.
                  Pierke, toch.... Dat is wel heel gemakkelijk voor mij te weerleggen.

                  De vraag die je moet voorleggen aan mensen is of het kabinet het volhoudt tot najaar 2011, in plaats van te vragen of het de volle vier jaar volhoudt! De percentages bij mijn vraag liggen logischerwijs veel hoger, dus de 'public vote' staat natuurlijk aan mijn kant.

                  Daarnaast; voor mij tellen de peilingen niet.

                  Opmerking


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
                    Alle Koninklijke onderscheidingen vind je op bijgaande site. klik hier.
                    Mooi overzicht, Pier. Wat betreft de landelijke politiek: veel sterkte voor de wat de media betreft ervaren portefeuillehouder van 'immigratie' en de onervaren staatssecretaris op 'gezondheid'. Er zal wat moeten gebeuren, maar zoals ik al zei: noch links, noch rechts zal er gelukkig mee zijn.
                    Last edited by Clio; 15 oktober 2010, 08:56.

                    Opmerking


                    • Houdt het nou nooit eens op met dat gezeik over die villa:

                      LEERS SCHENDT CODE

                      (ANP)
                      Minister van Immigratie en Asiel Gerd Leers heeft zijn zakelijke belangen in Bulgarije onvoldoende op afstand gezet. Hij handelt daardoor in strijd met een richtlijn uit 2002, stellen twee hoogleraren die de afwikkeling van de Bulgaarse villa-affaire hebben bestudeerd.


                      Op 14 januari trad Leers af als burgemeester van Maastricht. Aanleiding was 'de schijn van belangenverstrengeling' bij de aankoop van een Bulgaarse vakantievilla waarbij hij het schip inging. Aan de vooravond van zijn benoeming tot minister richtte hij vorige maand de stichting Fiducia Trajectum op. Die behartigt zijn zakelijke belangen in Bulgarije. Leers vordert 270.000 euro van het bedrijf dat zijn vakantievilla bouwde maar niet leverde. De minister zit niet zelf in het bestuur, maar benoemt wel de bestuursleden en kan ze ontslaan. Daarmee voldoet hij niet aan de richtlijn uit 2002 dat ministers de zeggenschap over hun belangen volledig moeten afstaan, concludeert prof. Steef Bartman, hoogleraar ondernemingsrecht aan de Universiteit Leiden. Leers heeft het volgens Bartman met de door hem gekozen constructie uiteindelijk zelf voor het zeggen.

                      Hoogleraar staats- en bestuursrecht Margriet Overkleeft - aan de Erasmus Universiteit Rotterdam - noemt Leers' handelwijze 'niet verstandig'.
                      Don't PRESS me....

                      Opmerking


                      • Niet te geloven, ze willen dus eigenlijk dat hij die 270.000 euro, die hij zich door de Bulgaarse maffia afhandig heeft laten maken, maar laat lopen. Dit zijn echt politieke spelletjes. Dit heeft niks meer met regeren te maken.

                        Staat er niet in de Bijbel dat je naar de geest van de wet moet handelen, niet naar de letter? Maar ja, de Bijbel...

                        Opmerking


                        • Weddenschap zo goed als gewonnen.....

                          Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
                          Ik verheug me op 1 januari 2012. Dan maak ik een collage met al die uitspraken van je onder het genot van een door jouw betaalde fles wijn.

                          Chateau Neuf Du Pape zei je? Die gaat er wel in!
                          (..)
                          Ach heerlijk,

                          Het heeft me wel wat moeite gekost, maar ik heb deze man bereid gevonden om mijn weddenschap veilig te stellen....

                          Mijn voorkeur gaat uit naar een zoete rode wijn.....
                          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                          Opmerking


                          • Jij bent echt erg!
                            Die fles mag ook zonder dit figuur!
                            Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                            Opmerking


                            • Je meent toch niet serieus dat dit kabinet gaat vallen over een legerkwalletje die zijn gerief heeft gezocht bij twee soldaatjes in opleiding.... Waar hebben we het over?
                              Pier, dit is slechts een kleine hobbel... Die fles is van mij.

                              Van mijn mag ie rustig een beetje wrang zijn. Niet te fruitig s.v.p.

                              Opmerking


                              • Met de ene na de andere onthulling over PVV Kamerleden met strafblad, vrees ik dat pier (of, wie zei nou dat het binnen een jaar valt??) wel eens gelijk kan gaan krijgen. Waar gaat Wilders in hemelsnaam een grens trekken????
                                Don't PRESS me....

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X