Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Landelijke verkiezingen 9 juni 2010

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht

    Ben overigens wel benieuwd naar argumenten waarom iemand op de PvdD stemt......
    Ik respecteer jou/jullie mening, maar kan dit echt niet vatten. Maar misschien ligt dat wel aan mij.
    Snap ik ook niet, Pier.

    Opmerking


    • Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
      Zit te kijken naar GW bij Nova.

      Deze man heeft het helemaal. Slim in antwoorden, snel, gevat. Mijn mening is bekend, maar deze man gaat groot worden. Mark my words.
      (...)

      Ik vrees 25 zetels.
      I saw it coming.

      Opmerking


      • Jammer dat we niet gedacht hebben aan een verkiezingspoule (schrijf je dat zo?) met bijbehorende moneypool. Het zou wel leuk geweest zijn weer een prijsuitreiking bij te wonen in een bekend Maastrichts café. Onze burgemeester had vast gewonnen wat betreft de PVV. Het duurt nog zóóó lang tot januari en Elvis is nog niet eens bezig, naar ik lees... :(

        @Pier, ik lees jouw kronkels altijd met plezier, zij het soms met een half oog (heb nu eenmaal oogproblemen ). Ik ben benieuwd naar je beschouwingen over de beschouwingen.

        @Sjef: dank voor de als altijd snelle weblinks!

        Opmerking


        • Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
          Snap ik ook niet, Pier [waarom mensen op de Partij van de Dieren stemmen].
          Ach heren, zíet u dat dan niet? MevrouwThieme 'lacht zo lief'... (Wat niet gezegd kan worden van haar tweede vrouw ).
          Last edited by Clio; 10 juni 2010, 14:57.

          Opmerking


          • Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
            MevrouwThieme 'lacht zo lief'...
            Moet bekennen dat ik ook een keer op de PvdD heb gestemd, toen ik het echt niet meer zag zitten met de mensen en dacht 'ach, dan hebben de dieren er nog wat aan'. Daar had ik twee weken later alweer spijt van, toen mevrouw Thieme met een of andere domme opmerking de krant haalde. Maar dat heb ik wel vaker...

            Opmerking


            • Tja, haar standpunt wat betreft meer erkenning voor alternatieve geneeswijzen vind ik al vreemd. Ik ben ook niet voor alternatieve geschiedschrijving.
              Daarnaast kan ik helemaal niets met haar heel zweverige 'Adam & Eva waren veganisten' inslag. Als klap op de vuurpijl wordt de evolutietheorie als verklarend kader uit het PVDD programma gehaald.

              Wat ik wel goed vind is dat ze aandacht op dierenleed leggen. Maar geef me dan maar GL; Femke vind ik toch een stuk verstandiger.

              Opmerking


              • ... en dat hebben we het er nog niet over gehad dat ze Zevende-Dag-Adventist is. Als je je druk kunt maken over de vraag of de zaterdag of de zondag de échte Dag des Heren is, ben je rijp voor de politiek, denk ik

                Opmerking


                • Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
                  Moet bekennen dat ik ook een keer op de PvdD heb gestemd,
                  Ne t'en fais pas: ik heb van louter ergernis ooit een keer op boer Koekoek gestemd.

                  Opmerking


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
                    Ne t'en fais pas: ik heb van louter ergernis ooit een keer op boer Koekoek gestemd.
                    Haha! Die was toch overal teuge?

                    Opmerking


                    • Ik toen ook!

                      Opmerking


                      • Hé hé wat ben ik saai, of juist trouw aan mijn partij, ben er nooit van afgeweken
                        Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                        Opmerking


                        • Loyalty goes a long way!

                          Is een kritische (her)oriëntatie - zoals die van Olijfje bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart - soms niet ook aan te bevelen? (Heroriëntatie is kijken hoe de vlag erbij hangt: Is mijn partij nog dezelfde van toen? Het is niet: alles overboord gooien!)

                          Opmerking


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
                            Loyalty goes a long way!

                            Is een kritische (her)oriëntatie - zoals die van Olijfje bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart - soms niet ook aan te bevelen? (Heroriëntatie is kijken hoe de vlag erbij hangt: Is mijn partij nog dezelfde van toen? Het is niet: alles overboord gooien!)
                            Bij Gemeenteraadsverkiezingen bekijk ik het inderdaad anders, en hier moet ik toegeven niet standvastig te zijn.
                            Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                            Opmerking


                            • Never mind, Pareltje, de wereld draait toch wel door!

                              Opmerking


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
                                Never mind, Pareltje, de wereld draait toch wel door!
                                Helemaal eens
                                Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X