Oorspronkelijk geplaatst door El Loco
Bekijk bericht
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
This topic has been answered.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk berichtBonnefantenstraat?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele Bekijk berichtIk zie het al: het zat in het ingestorte deel van de stadsmuur. Helaas voor de komende tijd onvindbaar
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtdat zit in het stuk muur tussen Begijnenstraat en Sint Pieterskade die haaks op de Poort Waerachtig staat
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk berichtHet Pater Vincktoren moest nog gerestaureerd worden, maar volgens mij heeft deze jongedame de waterspuwer ook net ontdekt. Hij zit helemaal rechts, enigszins overgroeid, in de walmuur naast de waterpoort.Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtKrijgen we geen problemen met de auteursrechten?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk berichtWaterspuwer of WC-afvoer? Foto Alexander Simays.
Opmerking
-
Heb je het nu zelf verraden Verwijderde gebruiker ? Of is het antwoord van El Loco goedgekeurd?
Overigens er zitten er nog meer van die ontwateringen in de vestingmuur als afwatering van de weergang (het pad achter de muur waar de artilleristen met hun kruisbogen en nadien geweren liepen) destijds ontdekt in zomer 2013 gedurende m'n wandelvakantie Maastricht.
Als ik er eens aan toekom maak ik er wat foto's van met locatie aanduiding.Iets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afdanking
m.a.w. een stoer Mestreechter joonk
Opmerking
Opmerking