Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Helemaal correct Peter. Was er in de buurt om een S3-Kazemat te fotograferen.
Lieve help, waar is de Posthoornstraat? En wat is een S3-kazemat? Geen antwoord nodig, Breur. Ik zoek het wel op op Internet. Maar het zou wel fijn zijn als Falke weer eens een update maakte van de plattegrond van Maastricht. Ik ben al jaren min of meer de weg kwijt. (Ja, ja, ik weet van Google Maps en zo, maar voor mij gaat er niets boven 'papier'. Lekker lummelen boven de kaart beklijft meer dan een piepklein overzichtje op mijn telefoon).
Oorspronkelijk geplaatst door Peter ScheeleBekijk bericht
Steen, hout, ijzer, glas. Waar vindt men deze vier elementen bij elkaar?
Bijzonder, hoor. Een 'gevelsteen' met een bloempot met plant, een jaarsteen met '1625': dat moet toch te vinden zijn? Wat zeggen de heren van de gevelstenenstichting (of hun website)?
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.EversBekijk bericht
Bijzonder, hoor. Een 'gevelsteen' met een bloempot met plant, een jaarsteen met '1625': dat moet toch te vinden zijn? Wat zeggen de heren van de gevelstenenstichting (of hun website)?
Die zeggen: Eikelstraat 1 (en 'toevallig' stelt Breur net een vraag over Jean Huysmans).
Op het straatnaambordje staat Lindenkruishof, maar je hebt de goeie hoek te pakken. Ik vermoed dat Google Maps nog niet helemaal bijgewerkt is. Ben benieuwd wat Peter voor ons in petto heeft!
Opmerking