Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Je plaatst een zelf gemaakte foto (dus niet afkomstig van andere websites, blogs, facebook e.d.) van een bestaande situatie/gebouw/kunstwerk e.d. openbaar toegankelijk in Maastricht.
Ja ik was al aan het denken of dat mocht daar ik altijd via de eerste pagina ga in plaats van die kleine blauwe >> peilkes naar het allerlaatste bericht en dit als eerste kon lezen als regelement.
Maar het plaatje boeit wel als het gebouw op het Bat heeft gestaan, misschien in een ander topic nog eens nagaan en onderzoeken.
Iets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afdanking
m.a.w. een stoer Mestreechter joonk
is inderdaad een afgebroken pand op het Bat / hoek Eksterstraat. Was drukkerij van Aelst in gevestigd, waar mijn grootmoeder zaliger werkte,
Een zelf gemaakte foto van Maastricht heb ik momenteel niet. Wie wil mag plaatsen, en anders moeten jullie wachten dat dit hels 1963 achtig weer achter de rug is en ik weer eens noa de groete stad kom.
Ach, maakt niet uit Burgemeester. We'll meet again. Kwam hier onlangs nog langs. Ik heb niet kunnen achterhalen wie de maker is van deze "statie". Wellicht kan iemand mij meer informatie verstrekken.
Knap! Koekschroefcour inderdaad, de appartementen in de Gubbelstraat die tegelijk met Mosae Forum gebouwd zijn. Hier het volledige plaatje, alhoewel dat sommigen misschien ook niet veel zal zeggen. Je moet echt een keer op dat pleintje gestaan hebben om het te herkennen.
Opmerking