Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Stadsbestuur 2010 - 2014

Sluiten
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Dat bedoel ik Klaas.
    Je hoeft jezelf niet op de borst te slaan!
    Vrijwilligerswerk doe je gewoon!
    Ik zou wel willen weten wat voor vrijwilligerswerk Painterartist doet!
    Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

    Opmerking


    • Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
      Dat bedoel ik Klaas.
      Je hoeft jezelf niet op de borst te slaan!
      Vrijwilligerswerk doe je gewoon!
      Ik zou wel willen weten wat voor vrijwilligerswerk Painterartist doet!
      Dat mag hij zelf vertellen.
      Ik kan je in ieder geval zeggen het is een vent met een goed hart.
      ook mij heeft hij al geholpen.
      prodejo..

      Opmerking


      • Ik geloof je op je woord!
        Maar vrijwilligers zijn onontbeerlijk in de samenleving!
        Die maken de maatschappij!
        Ik wacht af!
        Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

        Opmerking


        • Oorspronkelijk geplaatst door benpeters Bekijk bericht
          @Pier; alweer aan het werven van CDA-er's? Begin een patroon te zien ;-)

          even voor de duidelijkheid; een BNR krijgt alleen een vergoeding voor werkelijk bijgewoonde vergaderingen. en nee, ik ben niet naar de raadsbarbeque geweest. en ja, gemiddeld ben ik toch een flink aantal uren kwijt, buiten de vergaderingen met het lezen van stukken etc. en nee, wij krijgen geen vergoeding voor werkbezoeken van de commissies, veelal op mijn "vrije" zaterdag.
          En ja, ik begin me soms te ergeren aan dit soort discussies, omdat ik enerzijds en bijdrage probeer te leveren, en niet in de laatste plaats op dit forum, maar er hierdoor eigenlijk weer een stuk minder zin krijg. (is overigens naar niemand persoonlijk bedoeld.)
          je ziet er de vruchten van in 2014.
          De mensen zijn niet dom.

          Opmerking


          • Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
            Dat bedoel ik Klaas.
            Je hoeft jezelf niet op de borst te slaan!
            Vrijwilligerswerk doe je gewoon!
            Ik zou wel willen weten wat voor vrijwilligerswerk Painterartist doet!
            @ Hallo elletje,

            Hier een antwoord op je vraag, een greep uit mijn carriere als vrijwilliger;


            Ut Stempelke
            Het opstarten en begeleiden van een grafisch leer-werkproject voor jong-werklozen in Maastricht

            Jeugd en Jongeren Werk Limburg
            Promotie, public-relations, voorlichting en fundraising (Limburg)

            Organisatie (MCRK) Nightingale-run
            Totaal-Evenement voor gehandicapten (meer dan 200 personen)

            Bestuurslid: Stichting "De Volksdrukkerij"
            voor het produceren van non-profit verenigings- en drukwerk voor charitatieve organisaties tegen kostprijs.

            Hoofdcoordinator Sri-Lanka Educatief Grafisch Project

            Samenwerkingsproject Universiteit Utrecht en Sri-Lanka Department of Agriculture.

            Het opstarten van een grafisch leerproject met als dubbel doel het werkverschaffen aan het op te leiden grafisch personeel en het vervolgens drukken en verspreiden van voorlichtings- en educatiefmateriaal mbt de verbetering van de landbouw.

            Schilderdocent Gilde Maastricht

            Gedurende 6 jaar 3x per week lesgeven
            (gestopt)

            Leraar kunstzinnige vorming en manuele vaardigheden

            Het geven van les en het ontwikkelen van pedagogische educatieve lesprogramma's mbt kunstzinnige vorming en het ontwikkelen van kunstzinnige manuele vaardigheden. Dit voor diverse leersystemen zoals regulier- en Jenaplan onderwijs. Tevens speciaal onderwijs aan ADHD kinderen en kinderen met een sociale-maatschappelijke en leerachterstand

            Aktief lid "Stichting Kompas"

            "Stichting kompas" en "de kunst van het kijken" Kunstenaars voor gehandicapte kunstenaars.

            Opmerking


            • Geen commentaar! Groot petje af dus ook!
              Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

              Opmerking


              • @ Elletje

                In antwoord op uw vragen

                Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
                Nou en?
                Oorspronkelijk geplaatst door Painterartist Bekijk bericht
                Menig kleine organisatie zou hier heel blij en echt mee geholpen zijn.

                Opmerking


                • Kompleminte!
                  Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                  Opmerking


                  • Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
                    Kompleminte!
                    Hij is zo bescheiden dat die zelfs niet noemt.

                    daarom doe ik het.

                    hij bood het bestuur van het kommelkwartier 200 schilderijen aan ter verfraajing brusselse straat (leegstaande etalage,s)
                    als ze het geld (vogelaargeld 10.000 euro)
                    zouden gebruiken voor de socijale minima.

                    Het antwoord hierop nul comma nul.:(

                    Opmerking


                    • Oorspronkelijk geplaatst door benpeters Bekijk bericht
                      @Pier; alweer aan het werven van CDA-er's? Begin een patroon te zien ;-)
                      (..)
                      Als de PVM, de SP, de VVD of noem maar op, een oproep doet op zoek naar talenten, dan zal ik dit ook hier op de site vermelden.
                      Alleen bij D66 en GroenRechts...eh, sorry GroenLinks moet ik eerste eens heel goed nadenken
                      Ik wil alleen maar bewerkstelligen dat meer mensen interesse tonen in de lokale politiek en daardoor een betere keuze kunnen maken.

                      Oorspronkelijk geplaatst door benpeters
                      (..) even voor de duidelijkheid; een BNR krijgt alleen een vergoeding voor werkelijk bijgewoonde vergaderingen. en nee, ik ben niet naar de raadsbarbeque geweest. en ja, gemiddeld ben ik toch een flink aantal uren kwijt, buiten de vergaderingen met het lezen van stukken etc. en nee, wij krijgen geen vergoeding voor werkbezoeken van de commissies, veelal op mijn "vrije" zaterdag.
                      En ja, ik begin me soms te ergeren aan dit soort discussies, omdat ik enerzijds en bijdrage probeer te leveren, en niet in de laatste plaats op dit forum, maar er hierdoor eigenlijk weer een stuk minder zin krijg. (is overigens naar niemand persoonlijk bedoeld.)
                      Ik bespeur enige irritatie die ik echt niet kan plaatsen!
                      Je schrijft dat je je ergert "aan dit soort discussies". Welke bedoel je dan?
                      Inzake de vergoedingen is nergens iets gezegd over de Burger-Niet-Raadslid (BNR). Ik heb het alleen gehad over de raadsleden in Maastricht die naar mijn mening een goede (onkosten)vergoeding krijgen. Niet meer en niet minder.
                      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                      Opmerking


                      • @Painterartist.....
                        Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                        Opmerking


                        • Toe nou jongens (en meisje) jullie laten mij blozen!

                          Opmerking


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
                            Als de PVM, de SP, de VVD of noem maar op, een oproep doet op zoek naar talenten, dan zal ik dit ook hier op de site vermelden.
                            Alleen bij D66 en GroenRechts...eh, sorry GroenLinks moet ik eerste eens heel goed nadenken
                            Ik wil alleen maar bewerkstelligen dat meer mensen interesse tonen in de lokale politiek en daardoor een betere keuze kunnen maken.



                            Ik bespeur enige irritatie die ik echt niet kan plaatsen!
                            Je schrijft dat je je ergert "aan dit soort discussies". Welke bedoel je dan?
                            Inzake de vergoedingen is nergens iets gezegd over de Burger-Niet-Raadslid (BNR). Ik heb het alleen gehad over de raadsleden in Maastricht die naar mijn mening een goede (onkosten)vergoeding krijgen. Niet meer en niet minder.
                            @pier; deze was ook helemaal niet in jouw richting bedoeld, maar meer als een algemene. Mijn excuus dan ook indien deze zo opgevat zou zijn

                            Opmerking


                            • Hoes stopt met twitteren

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
                              Uiteraard wil ik je wel even informeren.
                              Ook ik doe niet aan die hype genaamd 'twitter' mee. Over 2 jaar is twitteren ook weer uit de mode en is er weer een nieuwe hype.
                              (...)
                              Ik heb het al eerder benoemd!
                              Bovenstaande quote komt uit de discussie "Landelijke Verkiezingen 9 juni 2010" en dateert alweer van 4 juni 2010.
                              Bijna twee jaar geleden dus....

                              Burgemeester Onno Hoes maakte gisteren bekend dat hij stopt met twitteren, omdat twitteren moeilijk samen gaat met zijn ambt als burgemeester!

                              Hem is gebleken dat je in een quote van 140 teken moeilijk iets kunt verwoorden en hij vaak tweets stuurde in een bevlieging...... !?!

                              Goh.....
                              Dat wist ik 2 jaar geleden al.
                              Mocht iemand nog tips willen, jullie weten mij te vinden.

                              O ja.... over twee jaar is Facebook ook uit.
                              Het is maar dat jullie het alvast weten.
                              Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                              Opmerking


                              • Sorry, het stond verkeerd. Is verplaatst naar Grumpy old men (and women).

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X