Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Gemeenteraadsverkiezingen 21 maart 2018

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #61
    PVV.Van 7 naar drie plaatsen in Limburg ...Geert Wilders doet bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart mee in drie Limburgse gemeenten.
    In zijn thuisstad Venlo, Sittard-Geleen en Maastricht staat de PVV op de kieslijst.

    dat betekend dus 3 nieuwe partijen doen mee PVV...50 PLUS .. en SAB... deze laatste partij bestaat uit een ex CDA. en een ex PVM.er.
    beide hebben hun sporen verdiend in de Maastrichtse politiek
    Wens ook beide succes.

    bij de PVV is no 1. Rene Betsch










    Last edited by Ton.2014; 22 december 2017, 19:41. Reden: naam vergeten.

    Opmerking


    • #62
      Lijst VVD.
      1. John Aarts 2. Michel Severijns 3. Bibi van de Wouw 4. Paul Limpens 5. Nicky Beckers 6. Guiseppe Noteborn

      8. Siem Verkoijen 9. Davy Pieters 10. Maarten Butink 11. Jurgen van Heertum 12. Richard Leenards 13. Wim Groot 14. Jo Devilee

      15. Dick de Jong 16. Frans Holten 17. Jo Baltus

      Opmerking


      • #63
        De lijst van SAB.

        Jos Gorren Nr.1 Wim Schulpen Nr.2 Lieke Veldman Peters Nr.3 Mat Koch Nr.4

        Addie Redmeijer Nr.5 Etienne van Heusden Nr.6 Rob van Thor Nr.7 Coco Smits Nr.8 Ramon Voorn Nr.9 Roxane Corvers Nr.10 Nettie Prevos Nr.11

        Boyen van den Boorn Nr.12 Richard Demmers Nr.13 Zoran Maric Nr.14 John Biesmans Nr.15 Anita Kraft Nr.16 Mohammed Naeem Safi Nr.17

        ?Vic Ottenheim Nr.18 Ton Savelkouls Nr.19 Leo Bronswaar Nr.20 Ed Bouvrie Nr.21 Jan Smeets Nr.22 Peter van Ingen Nr.23 David Winkens Nr.24

        ?Friedhelm Peeters Nr.25 Jo Louis Nr.26 Resie Savelkouls Nr.27 oost van Dooren Nr.28 Cindy Royen Nr.29 Frans Theunisz Nr.30

        Opmerking


        • #64
          Lijst Senioren partij... 2018.
          voert de lijst met de eerste 13 kandidaten aan, gevolgd door Jim Janssen, Frans Bastiaens, John Steijns, Imgriet Habets, Jan Meertens, Henny Willems, Jos Martin, Halil Mermi, Jos Boelen, Samantha Rodolf Lejeune, Harry Sprenger, Math Courbois. De lijst telt verder nog 17 steunkandidaten met veel bekende namen.

          Opmerking


          • #65
            De lijst van CDA. De lijstduwers:
            15 Enno Soeren
            16 Gid van Schijndel
            17 Robert Walthouwer
            18 Josephine Dols-Knegtering
            19 Els Ottenheijm-van Schijndel
            20 Adri Depondt
            21 Herman Cox
            22 Ed Moenen
            23 Joep Ottenheijm
            24 Frans Groutars
            25 Chantal Lassouw
            26 Jan Scheele
            27 Paul de Baedts
            28 Jo Langeweg
            29 Henny Hartmann
            30 Leon Kerckhoffs
            31 Willem Wolters
            32 Maurice van der Loo
            33 Will Lardenoije
            Opmerkelijk de tweede plaats van Niels Peeters xe PVM er die zijn zetel meenam naar het CDA..

            Opmerking


            • #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Ivo M Bekijk bericht

              De vraag is natuurlijk sympathiek naar welk CDA? Het consevatieve CDA van Haerma Buursma of het meer klassieker sociale CDA. Zo lang de CDA Maastricht zo blijft zoals ze nu is zie ik wel plek voor een MVP in de Maastrichtse politiek.
              Opmerkelijk is dat CDA twee overkomers op plaats twee en vier zet. Kwaliteit (gebrek)?

              Opmerking


              • #67
                Hoeveel nieuwe partijen krijgen we ?
                ik tel er al 4 ....PVV...SAB...50 plus..... B.oem ?
                Last edited by Ton.2014; 29 december 2017, 11:05. Reden: puntjes vergeten.

                Opmerking


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ton.2014 Bekijk bericht
                  Hoeveel nieuwe partijen krijgen we ?
                  ik tel er al 4 ....PVV...SAB...50 plus..... B.oem ?
                  B.oem?

                  Ik denk dat je M: oed bedoelt.
                  Dat staat voor Maastricht: Open, eerlijk en democratisch.

                  Een grappige studentikoze partij. Als een partij zich "Open, eerlijk en Democratisch" noemt, leert de praktijk dat het alles behalve open, eerlijk en democratisch in zo'n partij is.
                  Dat is overigens een persoonlijke inschatting.
                  Ik ken de partij (nog) niet. Het zou een "jeugdige" partij moeten zijn.
                  De kartrekkers zijn echter al ruim 30.
                  Als ik kijk naar de oprichters, o.a. de familie Wagemans, dan heb ik wel al "gegeten en gedronken".
                  Ik zal er daar maar niet te eerlijke, open en democratisch over uitweiden, want dan heb ik een rechtszaak aan de broek.
                  Desalniettemin moet je iedereen een kans gunnen om zich een beeld te vormen van deze partij en haar programma.

                  Nu moet ik wel zeggen dat de website van die partij niet erg veel prijs geeft...... Eigenlijk helemaal niets
                  https://www.stemvoormoed.nl/
                  Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                  Opmerking


                  • #69
                    Mooi helder stuk.
                    en terecht opgemerkt de naam M.oed. dus ik moet iets beter opletten.

                    Trouwens als ik de lijsten bekijk van diverse partijen die er opstaan als kandidaat.
                    terwijl al bekend is dat ze opstappen.
                    dan vindt ik dit volksverlakkerij .
                    Plus de vraag wordt de burger er beter van ,,van al die splinter partijtjes.
                    de toekomst zal het uitwijzen een ding is zeker let goed op
                    op wie je stemt het kon wel eens een lege huls zijn.

                    Opmerking


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ton.2014 Bekijk bericht
                      De lijst van CDA. (.....)
                      Opmerkelijk de tweede plaats van Niels Peeters xe PVM er die zijn zetel meenam naar het CDA..
                      "Florence Van der Heijden-Schaaf is 46 jaar. Zij is getrouwd met Guy en heeft 3 kinderen en woont in Maastricht.
                      Mevrouw Van der Heijden-Schaaf werkt als ambtenaar in de gemeente Vaals.
                      Mevrouw Van der Heijden-Schaaf is al sinds 2013 actief binnen het CDA Maastricht.
                      Mevrouw Van der Heijden-Schaaf draait dus al langer mee en zij heeft veel kennis op het gebied van
                      onderwijs en stadsontwikkeling. Mevrouw Van der Heijden-Schaaf wil deze kennis nu graag inzetten voor
                      Maastricht en de Maastrichtenaren als burgerlid voor het CDA.
                      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                      Opmerking


                      • #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ton.2014 Bekijk bericht
                        PVV.Van 7 naar drie plaatsen in Limburg ...Geert Wilders doet bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart mee in drie Limburgse gemeenten.
                        In zijn thuisstad Venlo, Sittard-Geleen en Maastricht staat de PVV op de kieslijst.

                        bij de PVV is no 1. Rene Betsch
                        Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                        Opmerking


                        • #72
                          Jos Gorren van de (nieuwe) partij SAB (Sociaal Actieve Burgerpartij) is - op facebook - bezig met zijn verkiezingscampagne.



                          Ik weet het niet, maar waar ligt de scheidslijn tussen campagne voeren en informatie inwinnen en gevoelig zijn voor een lobby?
                          Deze facebook-post heeft in ieder geval de schijn een beetje tegen.


                          Last edited by Pier; 31 december 2017, 12:48.
                          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                          Opmerking


                          • #73
                            Een ding is zeker Facebook
                            Wordt door veel mensen gelezen.
                            en meerdere partijen zijn actief op facebook.
                            Daarbij komt ook nog het kostenplaatje o.a. folders/kranten enz.
                            Dit kan gemakkelijk betaalt worden als je landelijk gesteund wordt.
                            MAAR als nieuwe partij hoest het maar op.

                            Opmerking


                            • #74
                              ((Bovendien hoor ik graag als iemand - gefundeerde en ter zake dienende!! - achtergrond informatie heeft over Rene Betsch en/of alle andere PVV-kandidaten.
                              Je wordt op je wenken bediend Pier...

                              https://www.limburg.nl/Bes.../Provinciale_Staten/StatenledenBeheren
                              Statenleden 2015-2019 - Provincie Limburg
                              limburg.nl














                              Opmerking


                              • #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ton.2014 Bekijk bericht
                                Mooi helder stuk.
                                en terecht opgemerkt de naam M.oed. dus ik moet iets beter opletten.

                                Trouwens als ik de lijsten bekijk van diverse partijen die er opstaan als kandidaat.
                                terwijl al bekend is dat ze opstappen.
                                dan vindt ik dit volksverlakkerij .
                                Plus de vraag wordt de burger er beter van ,,van al die splinter partijtjes.
                                de toekomst zal het uitwijzen een ding is zeker let goed op
                                op wie je stemt het kon wel eens een lege huls zijn.
                                De kartrekkers bij M.oed

                                Maastrichtse jongeren in de politieke arena. V.l.n.r. Martin van Rooij, Alexander Lurvink, Neal Cowan en Rik Wagemans.

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X