Was even puzzelen, maar de foto ( #58 ) is nu ook zichtbaar wanneer je niet ingelogd bent.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Maastrichtse gevelstenenrubriek
Sluiten
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Karel de Kale Bekijk berichtAlleen jammer dat ze in een misplaatst gebouw zijn ingemetseld
Opmerking
-
Alles kan je verschillend interpreteren.
Natuurlijk is het goed dat de stenen behouden zijn en ook voor het publiek weer zichtbaar.
Alhoewel, ik denk dat de stenen zonder nadere toelichting min of meer een "folie" vormen. Wellicht dat het derde gat in de gevel gebruikt wordt om enige uitleg over de stenen te geven.
Ik kom met enige regelmaat langs de nieuwbouw. En de eerlijkheid gebied mij te zeggen, dat het in de praktijk nog erger is dan op tekening.
De Wereld gaat aan Vlijt ten onder
Max Dendermonde
Opmerking
-
Drie maal is scheepsrecht, Jef, via je eigen site kwam ik er wel. En drie B's... Bredero heeft je uiteindelijk nog heel wat opgeleverd, zie ik. Mooie reportage over een hier weinig meer bekende firma. Typische jaren '30-stijl met die erkers op de eerste verdieping. Het lijkt mij er prettig wonen. Het staat er niet expliciet bij, maar ik neem aan dat de laatste reeks eveneens van voor de oorlog is.Last edited by Ingrid M.H.Evers; 14 juli 2015, 23:53.
Opmerking
Opmerking