Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Nieuw coffeeshopbeleid Gemeente Maastricht

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • elletje
    replied
    Laten we de raadsvergadering van morgen maar eerst eens afwachten.......

    Leave a comment:


  • Haas
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ton
    Men zou al eens kunnen beginnen
    Met een gratis nummer voor de overlast.
    De pakkans wordt dan groter.

    Als je bijvoorbeeld naar de politie belt
    0.900 nummer
    komen daar bovenop ook nog de kosten van het gebruik
    mobiele telefoon.
    09008844 is tegenwoordig, al een tijdje heb ik vernomen, een gratis nummer.

    Leave a comment:


  • Gast
    Gast antwoordde
    Ben het met Toller en Ton eens, een nogal merkwaardige actie. Roept ook weer allerlei vragen op.

    Leave a comment:


  • Toller
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ton
    En jawel hoor ze heeft iets gepresteerd (mede) Hr Leers gewipt :(
    En daar moet je trots op zijn Ik denk dat de gemeenteraad blij mag zijn met haar aan het roer in Den Haag

    Leave a comment:


  • Toller
    replied
    Ik vraag mij oprecht af waarom de beide dames iets willen roepen over een uitlating van uzze burgemeester. Met name mevrouw Fokke, moet toch wel beter weten. In plaats van uzze burgemeester te bekritiseren, doe er dan zelf iets aan in Den Haag, of is dit onderwerp de enige mogelijkheid jezelf te profileren? Tijdens haar bewind in Maastricht heeft zij er ook nooit iets fatsoenlijk van gebakken. Dus schoenmaker blijf bij je leest.

    Leave a comment:


  • Gast
    Gast antwoordde
    2e kamerleden Manon Fokke en Myrthe Hilkens stellen vragen aan minister Ivo Opstelten over uitlatingen van Onno Hoes in de pers

    [ dichtbij ]

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Moderatorbericht.

    Ik heb 2 vorige postings van Equinox en Ton verwijderd. Deze berichten hadden niets te maken met het onderwerp en droegen niet bij tot een inhoudelijke discussie.

    Leave a comment:


  • berkenl
    replied
    Hier veel info over cannabis...wiet...wietolie...fibromilogy..en veel meer.
    Alles over Hennep...en het verbieden ervan....echt een aanrader.

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=URn4lWCJ3ME[/ame]

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Paul Tummers Bekijk bericht
    Ik begrijp wel dat men bestuurlijk en organisatorisch behoefte heeft aan een tijdspanne om alles in goede banen te leiden, aan de andere kant vragen om nog meer begrip gaat mij persoonlijk ook weer te ver; er is een situatie ontstaan, met name de manier waarop het straatdealen zich heeft gemanifesteerd, die aangepakt moet worden en wel degelijk en onmiddellijk. Vragen om ( Nog) meer geduld en lankmoedigheid van de burger die dit agressieve fenomeen alleen nog kan ontlopen door zich verre van het stadscentrum te houden vind ik dan ook niet kunnen.
    Een andere zaak is de ontwikkeling voor wat betreft de reguliere coffeeshops die waarschijnlijk via procedures gaat lopen, hiervan heeft de burger minder overlast dacht ik.
    Dat klopt Paul. Anderzijds is veel te danken/wijten aan de voorafgaande historie van het hele gebeuren: het gedogen, niet regelen, door de vingers zien, moet toch kunnen, twijfelende handvaten van de overheid enz.
    Natuurlijk "genog is genog" zoals Beppie zingt... Maar ijzer met handen breken kan alleen in het circus. De stad is van alle burgers en iedere burger behoort zich veilig op straat te kunnen bewegen. Laten we hopen dat ook de burgers in de wijken die overlast ondervinden zelf iets doen volgens de bestaande mogelijkheden. Je kunt veel oplossen via "de veilige buurten" bijeenkomsten en wat gesprekken met een buurtagent.
    Veel klagers melden niet uit angst voor represailles. En hoe je dat achter het raam geklaag kunt oplossen: ik weet het niet.

    Leave a comment:


  • Paul Tummers
    Gast antwoordde
    Ik begrijp wel dat men bestuurlijk en organisatorisch behoefte heeft aan een tijdspanne om alles in goede banen te leiden, aan de andere kant vragen om nog meer begrip gaat mij persoonlijk ook weer te ver; er is een situatie ontstaan, met name de manier waarop het straatdealen zich heeft gemanifesteerd, die aangepakt moet worden en wel degelijk en onmiddellijk. Vragen om ( Nog) meer geduld en lankmoedigheid van de burger die dit agressieve fenomeen alleen nog kan ontlopen door zich verre van het stadscentrum te houden vind ik dan ook niet kunnen.
    Een andere zaak is de ontwikkeling voor wat betreft de reguliere coffeeshops die waarschijnlijk via procedures gaat lopen, hiervan heeft de burger minder overlast dacht ik.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
    Misschien een goed moment om justitie, politie en burgemeester op dit punt eens een half of heel jaar wat rust te gunnen? Het kost tijd om nieuw beleid in te voeren en te handhaven. Ook binnen een organisatie staan niet altijd meteen alle neuzen in dezelfde richting. Ook ambtenaren zijn maar mensen, geen supermensen. Een beetje welwillendheid van onze kant als burgers is geen slechte zaak. Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.
    Ik ben het volledig eens met bovenstaande Clio. Alleen ben ik bang dat de politiek dit onderwerp niet laat rusten. Men kan zich profileren over de rug heen van onrustgevoelens, het onbehagen van velen. Het zou sommige media ook sieren, wat objectiever te berichten over het een en ander.

    Leave a comment:


  • Clio
    replied
    Even rust in de tent?

    Misschien een goed moment om justitie, politie en burgemeester op dit punt eens een half of heel jaar wat rust te gunnen? Het kost tijd om nieuw beleid in te voeren en te handhaven. Ook binnen een organisatie staan niet altijd meteen alle neuzen in dezelfde richting. Ook ambtenaren zijn maar mensen, geen supermensen. Een beetje welwillendheid van onze kant als burgers is geen slechte zaak. Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.

    Leave a comment:


  • Gast
    Gast antwoordde
    Justitie pakt door, nu maar hopen dat men zich niet meer van de wijs laat brengen!

    [Maastricht Aktueel]

    Leave a comment:


  • Equinox
    Gast antwoordde
    Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk bericht
    In autos werden verschillende wapens aangetroffen zoals drie schroevendraaiers,
    Wel hemel stel je voor je hebt gereedschap bij....
    Dat wordt nog wat voor de klusjesmannen...

    Leave a comment:


  • Paul Tummers
    Gast antwoordde
    Oorspronkelijk geplaatst door Ton
    Als ik de CDA was zou ik een beroep doen op de jantjes
    je weet wel die van op de dam in Amsterdam .
    25 augustus 1970 was idd. voor mij een dag om nooit te vergeten.

    Leave a comment:

Bezig...
X