Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Landelijke verkiezingen 9 juni 2010

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Weet je wat ik mij afvraag.......

    Als deze PVV kamerleden wel door de ballotagecommissie zijn gekomen, wat moeten de afvallers dan wel niet op hun kerfstok hebben gehad....
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

    Opmerking


    • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
      Weet je wat ik mij afvraag.......

      Als deze PVV kamerleden wel door de ballotagecommissie zijn gekomen, wat moeten de afvallers dan wel niet op hun kerfstok hebben gehad....
      Ik ben afgewezen.

      Opmerking


      • Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
        Ik ben afgewezen.
        Logisch...... waarschijnlijk vanwege de diefstal van een fles rode wijn, toch?
        Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

        Opmerking


        • Sharpe weg... ik zou haast gaan zingen: En dat is één.....
          Don't PRESS me....

          Opmerking


          • Er is al iemand anders in zijn plaats, Ino van den Besselaar!
            Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

            Opmerking


            • Siebrand Vos gaat weg bij de redactie van De Limburger Maastricht. Waarschijnlijk is Pier zich aan het bezinnen over een andere zit- en loopbaan . Als alles doorgaat mag Pier mij al eerste interviewen . Is Pier eindelijk op een plek waar ie lebendig thuishoort: het kerkhof ....

              Opmerking


              • Pier, even wat puntjes waar ik je toch op wil wijzen.

                Voorspelling 1: donderdag 16 september 2010.

                Ten eerste denk ik (persoonlijk) dat Onno Hoes het niet wordt, want als burgemeester heeft hij de verplichting om in Maastricht te komen wonen.
                Dit is voor zijn echtgenoot, geografisch gezien, niet bepaald handig.
                Voorspelling 2: Vrijdag 8 oktober 2010

                Ik zou mij bijzonder zwaar moeten vergissen, maar ik geloof niet dat Gerd Leers minister wordt.
                Voorspelling 3: Donderdag 17 juni 2010

                Het is gewoonweg onmogelijk om met de huidige grote van de verschillende partijen een reëel (meerderheids)kabinet te creëren. (...)k blijf bij mijn prognose..... in maart 2011 nieuwe verkiezingen!!
                Voorspelling 4: Woensdag 21 juli 2010

                Maar, zelfs als er een dergelijke (minderheids)coalitie komt, verwacht ik in het voorjaar van 2011 verkiezingen. Een dergelijke coalitie strandt bij de eerste (najaars)storm
                En wat was nog eens jouw voorspelling over wie die heerlijke fles wijn wint?

                Opmerking


                • Zet 'm op Burgemeester, volgens mij is de winnaar bekend!
                  Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                  Opmerking


                  • Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
                    Zet 'm op Burgemeester, volgens mij is de winnaar bekend!
                    Helemaal mee eens Elletje !!

                    Fijn dat je de underdog toch nog een steuntje in de rug geeft. Hij heeft het idd hard nodig....

                    @ burgemeester
                    Heel goed researchwerk. Leuke quotes. Je zou een goede pierlementaire medewerker kunnen zijn.
                    De volgende raadsvergadering is volgens mij op dinsdag 25 jan. 2011. Helaas heeft de gemeente de kalender van de raadsvergaderingen 2011 nog niet on-line staan. Ik zal daar morgen eens over bellen met de gemeente.
                    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                    Opmerking


                    • Vandaag werd bekend dat het kabinet Rutte voornemens is politie-agenten en militairen voor een "trainingsmissie" naar Afghanistan te sturen.


                      NOS-TT, 7 jan. 2011:
                      Het is nog niet duidelijk of het
                      kabinet een meerderheid van de Kamer
                      achter zich krijgt voor het voorstel
                      over de Afghanistan-missie.De PVV is
                      tegen het plan,waardoor het kabinet
                      afhankelijjk is van de oppositie.

                      Van de oppositiepartijen zal de PvdA
                      het voorstel zeker niet steunen,nu er
                      ook militairen naar Afghanistan gaan.
                      Ook SP en Partij voor de Dieren zijn
                      tegen.GroenLinks,D66 en ChristenUnie
                      beraden zich nog;ze willen eerst een
                      hoorzitting met deskundigen. (..)"

                      Weliswaar nog niet direct een motie van wantrouwen, maar
                      burgemeester...... bekijk de aanbiedingen voor een goede fles rode wijn maar alvast
                      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                      Opmerking


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
                        Weliswaar nog niet direct een motie van wantrouwen, maar
                        burgemeester...... bekijk de aanbiedingen voor een goede fles rode wijn maar alvast

                        Pier, ook hier valt het kabinet niet over. En daarvoor zijn er twee goede redenen.

                        1. Als dit plan niet doorgaat, dan kunnen CDA en VVD gemakkelijk uitleggen waarom dit zo gekomen is (wij willen wel, maar...)
                        2. Het kabinet en PVV hebben op dit moment naar mijn gevoel de wind mee. De partij die nu de stekker eruit trekt verliest in de volgende verkiezing: "Wie breekt, zal de verliezer wezen". Geen belang bij een val betekent geen val.

                        Nee, Pier, dit gaat nog wel even duren.

                        Chateau Petrus, stelde Elvis toch voor? Heb ik nooit gedronken, misschien een tip als je naar Thiessen gaat?

                        Opmerking


                        • Dat wordt een prijzig grapje!

                          Opmerking


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
                            Dat wordt een prijzig grapje!
                            Pier spaart ook al goed....

                            Opmerking


                            • KABINET GEVALLEN !!! Fles wijn is binnen !

                              Nou, ben ik eens één dag niet in Maastricht, volg ik eens geen nieuws en mis ik ook nog het acht uur journaal, en prompt is het gebeurd!!

                              Thuis gekomen sla ik de krant 's avonds op en wat lees ik op de voorpagina van DDL?

                              "Minister Guusje Ter Horst van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties geeft woningcorporatie Wonen Limburg geen toestemming (...)"

                              Dat kan alleen maar betekenen dat vandaag het kabinet Rutte I is gevallen en dat er gelijk, weliswaar zonder verkiezingen, een nieuwe coalitie is gesmeed met o.a. de PvdA, die onmiddellijk oud minister Guusje Ter Horst weer hebben benoemd tot minister van BiZa.
                              Gisteravond, toen ik ging slapen, was nml. Piet Hein Donner (CDA) nog minister van BiZa.
                              Het kan dus in de politiek snel gaan!!

                              Dus, burgemeester, ik heb de buit binnen!!!
                              Dagblad De Limburger maakt toch niet zo 'n grote blunder dat ze niet weten wie de minister van BiZa is!?!
                              Wat in de krant staat is immers altijd waar, toch?
                              Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                              Opmerking


                              • Pier, de wèts toch hopelik wel boe DDL veur steit, in geval tots diech dat neet wèts, dit steit veur Daagblaad De Leugeneer.
                                Kompleminte, Pieke

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X