Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Gemeenteraadsverkiezingen 2010

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
    Ofwel Pier zelf, ofwel de administrator heeft de door mij gewraakte tekst in verband met de nieuwe vrouwelijke wethouders verwijderd van de site. Wat mij betreft had dat niet gehoeven en ik vind het jammer. Met de nu nog resterende korte citaten is het voor derden niet meer mogelijk zelf te beoordelen of ik terecht bezwaar maakte tegen de inhoud.

    Je dicht mij kennis, kunde en vaardigheden toe die ik niet bezit.....

    Ik kan, mag en zou nooit 'gewraakte teksten' verwijderen.

    Ik hou van pittige discussies, liefst met een humoristische en/of cynische ondertoon, maar niet van censuur.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

    Opmerking


    • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
      Je dicht mij kennis, kunde en vaardigheden toe die ik niet bezit...
      Er is geen kunst aan om je eigen teksten te wissen, Pier. Bij deze de gebruiksaanwijzing:

      Klik rechts onderaan in je bericht op 'edit' en je krijgt je eigen tekst in een bewerkbare vorm in een apart venster.

      Boven dat venster staan wat lege regels. Daar kun je 1. een titel geven aan je tekst, of 2. aangeven dat je er op een later tijdstip nog wat aan hebt veranderd, of 3. dat je je tekst wilt verwijderen (niet vergeten het stipje te verplaatsen), of 4. waarom je dat doet.

      De laatste optie leidt tot niets, tenminste niets zichtbaars op de site. Ik vermoed dat het een verklaring is voor de sitebeheerder. In elk geval is invulling ervan niet nodig om je bericht door de simpele handeling van het verplaatsen van een stipje volledig te verwijderen van de site.

      Opmerking


      • Zover ik kan beoordelen is er geen bericht verwijderd.
        Wordt er soms dit bericht mee bedoeld?
        Met het nummer #166 ?

        http://www.mestreechonline.nl/forum/...&postcount=166 .
        Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
        Thomas More

        Opmerking


        • Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
          Wààr is dan tekst verdwenen Clio ? ik zie geen enkele reden waarom een van ons iets in deze discussie zou verwijderen.
          Oorspronkelijk geplaatst door SJEF Bekijk bericht
          Zover ik kan beoordelen is er geen bericht verwijderd.
          Nee, jullie hebben gelijk, ik keek er zelf overheen. Het was # 158 (dat gedoe met die hamertjes). Voordeel van het misverstand is wel dat Pier nu weet hoe hij zijn eigen berichten kan wissen.

          Opmerking

          Bezig...
          X