Ik herken de "drekbak" en het plantsoentje bij de ingang. Maar my lips are sealed.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
This topic has been answered.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele Bekijk berichtOnmiskenbaar Ingang Noord van het Maastricht UMC. Het is dat ik er toevallig langs kwam, anders had ik het niet geweten.
Heel goed Peter
Grappig is dat op enkele meters afstand van dit bord (nog) buitenproportioneel veel wordt gerookt.....Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtIs het in een winkelstaat?
Opmerking
-
noch een vraagje; hoe fotografeer je zo frontaal op de eerste verdieping, had U een ladder?2 Photos
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele Bekijk bericht
Nee, Antonius, ik doe dat softwarematig. Met m'n fotobewerkingsprogramma Lightroom. Ik kantel de foto wat naar voren waardoor de vertekening wordt opgeheven. Zie bijgaande voorbeelden. Maar dat gaat alleen als er sprake is van lichte vertekening. Voor zware gevallen, als de vertekening heel erg is, heb ik geen oplossing.
ik dacht al dat u zo'n Ansel Adams met fotocamera en steiger en statief was, maar toch mooi gelukt met die software.Iets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afdanking
m.a.w. een stoer Mestreechter joonk
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtWelk stuk van de muur zien we hier?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
De buurman.
bij nader onderzoek bleek ook deze muur van de vestingwerken problemen te hebben.
bijna recht tegenover de oude Berenkuil in het stadsparkIets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afdanking
m.a.w. een stoer Mestreechter joonk
Opmerking
Opmerking