Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Oorspronkelijk geplaatst door Jef-VMGBekijk bericht (buiten mededinging !!!!). Ja, Jef hielp in al zijn goedheid. Maar verspeelde zijn recht om een fotoke te plaatsen. . Ik zal jullie een spiegel voorhouden.
Hier treft oud, ogenschijnlijk een oude (stads)muur, een gebouw dat ik qua bouwstijl situeer in de jaren tachtig van de vorige eeuw.
Denk aan het hotel aan de Ruiterij (vroeger Hotel Maastricht), appartementen langs John F. Kennedybrug, Molenhof aan de St. Pieterstraat, Gouvernement, etc etc....
Maar verdorie..... ik vind het niet.....
Neen daar langs dat kantoor (voorheen Cauberg Heugen) aan de Parkweg naar de parkeerplaatsen . Daar is ook een Mergelwand als afscheiding tussen de tuinen en die inrit.
Bestanden bijvoegen
Iets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afdanking
m.a.w. een stoer Mestreechter joonk
Neen daar langs dat kantoor (voorheen Cauberg Heugen) aan de Parkweg naar de parkeerplaatsen . Daar is ook een Mergelwand als afscheiding tussen de tuinen en die inrit.
Correct Antonius. Had het woord brug natuurlijk nog niet moeten laten vallen. Vroeger heette dit weggetje het Kreutzervoetpad. Een doorsteek van de (oude) Blekerij naar de Parkweg Dat zullen weinigen weten.
Correct Antonius. Had het woord brug natuurlijk nog niet moeten laten vallen.
Nou neen dat is een van de twee meest waardeloze gevels die Maastricht kent. Het Conservatorium of dit kantoor gedrocht aan de parkweg. Wandel er bijna elke week voorbij.
Ja ik ben onverbiddelijk als het om Architectuur gaat. Nico Nelissen overigens ook met z'n nieuwe boek in de reeks van Topos maar hij verhult het heel charmant.
Nu ben ik door mijn foto's heen en moet weer eens wat nieuws op de emulsie zetten.
Komt eraan.
Iets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afdanking
m.a.w. een stoer Mestreechter joonk
Opmerking