Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
This topic has been answered.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele Bekijk bericht
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door gied Bekijk berichtLijkt wel een stukje van het eifel / sphinxgebouw.
Opmerking
-
correct, maar vernield is een beetje lief uitgedrukt want daar is een Bom op gevallen en de bewoners zijn daarbij omgekomen.
In tegenstelling tot El Loco vind ik het wel een spannende oplossing die me altijd heeft geboeid sinds ik op de mariaschool ter school kwam en er vaak langs kwam. (toen ik op school zat was het een suikerbakker en patissier = altijd interessant voor kinderen )Iets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afdanking
m.a.w. een stoer Mestreechter joonk
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk berichtIk zie de hoek Rechtstraat - Wycker Pastoorstraatje. Ooit met een prachtige, overkragende vakwerkgevel, jammerlijk vernield in de oorlog. De herbouw is niet helemaal gelukt.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtcorrect, maar vernield is een beetje lief uitgedrukt want daar is een Bom op gevallen en de bewoners zijn daarbij omgekomen.
In tegenstelling tot El Loco vind ik het wel een spannende oplossing die me altijd heeft geboeid sinds ik op de mariaschool ter school kwam en er vaak langs kwam. (toen ik op school zat was het een suikerbakker en patissier = altijd interessant voor kinderen )
De volgende. Ik hoop niet dat ik mij nu ook buiten de regels begeef. Het is te zien vanaf de openbare ruimte. Boe is dit?
Opmerking
Opmerking