Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
This topic has been answered.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele Bekijk berichtIk geef wat meer prijs...
Waar is deze prachtige pui?
Opmerking
-
Ik moet dus diep in mijn geheugen graven en dan denk ik aan het Charles Voscour.
poissonVert ongetwijfeld.
Gefeliciteerd, ik ben benieuwd wat je voor ons in petto hebt.
Opmerking
-
Ja verhip, ik had hem ergens in het achterhoofd maar het wilde niet naar voren komen. Links ernaast heftige scheuren in het gebouw op de hoek. Waar al lang geleden een stutconstructie had moeten staan. Het Jugendstil pand was ook afgelopen jaar nog op Funda te koop.
Benieuwd wat nu gezocht moet worden.Iets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afdanking
m.a.w. een stoer Mestreechter joonk
Opmerking
-
Tjees Verwijderde gebruiker kruiskop schroeven, welke onverlaat heeft die deur aangepakt.Iets te oud voor re-educatie
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtTjees Verwijderde gebruiker kruiskop schroeven, welke onverlaat heeft die deur aangepakt.Last edited by Verwijderde gebruiker; 25 februari 2021, 12:29.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtTjees Verwijderde gebruiker kruiskop schroeven, welke onverlaat heeft die deur aangepakt.
???????
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Scheele Bekijk bericht
Het komt wel vaker voor. Dit is de deur bovenaan de trap van het Dinghuis.
Maar goed ik leid af van de vraagstelling.
Een beetje meer deur in 't zicht zou wel helpen, Verwijderde gebruikerIets te oud voor re-educatie
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtEen beetje meer deur in 't zicht zou wel helpen, Verwijderde gebruiker
Opmerking
Opmerking