Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Ik zit toch in de maag met de vrouwen.... en dan mn. de vrouwen van vraag 6!
Amélie POLIS en Marie-Louise VAESSEN hebben een redelijk unieke naam, maar de anderen komen wel 100 keer voor op internet!
Bij Helena FRENCKEN kom je geschiedkundig maar op één specifiek Maastrichtse uit en het zelfde geldt, zij het in mindere mate, is het geval bij Hermien LAST.
Josephine blijkt echter een zo algemene naam te zijn, dat het moeilijk is om te beslissen wie de juiste is, dan wel of Josephine de roepnaam is en het wellicht niet Josephina moet zijn!?!
Ook bestaan en héél veel vrouwen met de (Limburgse) naam Christine LEMMENS, zeker als Christine de roepnaam is!
Een kleine ALGEMENE toelichting van Clio (misschien de bijbehorende initialen??) zou geen overbodige luxe zijn
Ik was ook al tot die conclusie gekomen Pier.
Marie-Louise VAESSEN was snel gevonden en van Amélie Polis vond ik ook al snel informatie, maar dan moet je nog een samenhang zien te vinden en die zie ik tussen de twee voornoemde nog niet zitten.
De andere namen komen geen 100, maar wel 1000 keer voor op het net en daar kom je niet verder mee.
Een tip van Clio is welkom, al was het alleen maar of het überhaupt op het net te vinden is, of anders in een boek...
't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
is es Mestreechteneer te mage leve ...
Opmerking