Oorspronkelijk geplaatst door Koeleköpke
Bekijk bericht
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
De vragen van de quiz 2013
Sluiten
This topic is closed.
X
Dit is een belangrijk onderwerp / mededeling
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtMannen delen.
Sinds wanneer is dat dan ?'t Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
is es Mestreechteneer te mage leve ...
Opmerking
-
inlevertermijn verlengd
Oeps, sorry. Heb daarnet per ongeluk een voorgaande posting gewist. Parel stelde de vraag:Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht@Clio de eerste foto met al die mannen van de visclub, zijn die op internet?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeleköpke Bekijk berichtSinds wanneer is dat dan ?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk berichtMaar toch is vraag 1 op één deelvraag na via Internet op te lossen.
Misschien een domme vraag maar op welk trefwoord moet ik dan googlen?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtSinds wij uit het paradijs verwijderd zijn geworden.Mestreechter Geis mage beleve
en dat door te kinne geve.
God, wat is dat sjiek ! © Wigo
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hollender Bekijk berichtMisschien een domme vraag maar op welk trefwoord moet ik dan googlen?
Dit is zelfs een prima vraag en het antwoord of een tip op jouw vraag zou ik ook wel willen weten !Mestreechter Geis mage beleve
en dat door te kinne geve.
God, wat is dat sjiek ! © Wigo
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk berichtDomme vragen bestaan niet Hollender.
Dit is zelfs een prima vraag en het antwoord of een tip op jouw vraag zou ik ook wel willen weten !
Opmerking
-
Tip voor vraag 1: de krant?
Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk berichtDomme vragen bestaan niet Hollender.Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk berichtDit is zelfs een prima vraag en het antwoord of een tip op jouw vraag zou ik ook wel willen weten !Last edited by Clio; 29 december 2013, 16:04.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtMaastrichtse b.v.
Wat vraag zes betreft ben ik al een stuk op het goede spoor: kwestie van deductie. Maar ik vrees dat de overige vragen voor iemand die niet binnen de Maastrichtse cultuur is geworteld, nagenoeg ondoenlijk zijn. Niettemin zie ik het als een uitdaging mijn hersens als het ware tot het uiterste te kraken om ook voor wat de overige vragen betreft de oplossing te vinden. Hoewel, zelfs de bronzen penning zal ik er niet mee winnen.
Opmerking
Opmerking