Oorspronkelijk geplaatst door Hollender
Bekijk bericht
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
De vragen van de quiz 2013
Sluiten
This topic is closed.
X
Dit is een belangrijk onderwerp / mededeling
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtOverigens in Maastricht gebruikt men vaak Franse woorden, denk er aan!
Opmerking
-
Ongelofelijk!!!
Ik heb vraag 4 over dat "gedicht" in één keer gevonden!!!
Alleen de naam van het "gedicht" ontbreekt mij nog...... :(
Ik denk dat je bij het oplossen van die vraag gewoon geluk moet hebben, want ik heb, met alle respect!, nog nooit van die dichter gehoord.
Maar, dat maakt deze quiz ook zo ontzettend interessant.
Mn. vraag 1 was voor mij een openbaring en nu weer een stukje onbekend Maastricht dat ik, als cultuurbarbaar, toch maar weer heb geleerd.....Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtOUI !!!!..... ik heb, dankzij de aanwijzingen van Breur over de Franse woorden, nu eindelijk vraag 1 opgelost!!!
De enige aanwijzing die ik kan geven is:
C'est une vraie partie de plaisir avec vingt-et-un!!!!
Ik snap hier dus niets van! Zal wel aan mij liggen!Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk berichtIk snap hier dus niets van! Zal wel aan mij liggen!
Pier mag best nog een tipje geven.Mestreechter Geis mage beleve
en dat door te kinne geve.
God, wat is dat sjiek ! © Wigo
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtIk denk dat je bij het oplossen van die vraag gewoon geluk moet hebben)
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk berichtIk snap het ook niet Elletje.
Pier mag best nog een tipje geven.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk berichtIk heb ook dezelfde vraag al de eerste dag gevonden het kan vries en dooi
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toller Bekijk berichtNee, gewoon googlen en je komt voor een verrassing te staan!!!!!
Opmerking
Opmerking