Oorspronkelijk geplaatst door Annefine
Bekijk bericht
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
De vragen van de quiz 2013
Sluiten
This topic is closed.
X
Dit is een belangrijk onderwerp / mededeling
X
X
-
Drie dagen verder...
Vandaag komen de drie koningen eindelijk aan, maar ze brengen geen post mee. Die krijg ik nooit op maandag, slakkenpost, bedoel ik. Op de p-mail is het ook verdacht stil. Geen ingezonden brieven of ingezonden antwoorden. Er wordt dus lekker door gepuzzeld. Goed zo, MO, zet 'm op. Nog bijna veertien dagen te gaan. Je hebt ruimschoots de tijd om tussen alle Nieuwjaarsborrels en recepties door het koppie an de gèng te houden. Wel oppassen dat je die koddebeier niet tegenkomt.
Opmerking
-
Nog drie dagen te gaan
Nog bijna drie dagen te gaan en dan sluit de inzendtermijn voor de eindejaarsquiz. Ik wens de noeste zoekers veel geluk met de laatste loodjes. Ik hoop dat ook diegenen die maar een paar (deel)vragen hebben gevonden, hun antwoorden inzenden. Het gaat immers om hun inzet en om de gezelligheid bij de prijsuitreiking? En wie nog een tip nodig heeft ...
Opmerking
-
Nog twee dagen
Er zijn nog twee dagen te gaan en dan moeten de oplossingen ingeleverd worden.
Heeft nog iemand enkele goede tips ?
Dan eindig ik tenminste niet met Brother onderaan, maar misschien in de middenmoot.
Bij voorbaat dank !
Mestreechter Geis mage beleve
en dat door te kinne geve.
God, wat is dat sjiek ! © Wigo
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk berichtIk moet ook nog wat opzoeken, vrees ik. Misschien zie ik je nog wel op de bibliotheek?
Dat bespaart jou een gang naar de bibliotheek en mij een poedelprijs.
P.S. Hier hoeft niemand iets van te weten, dat blijft onder ons.Mestreechter Geis mage beleve
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeleköpke Bekijk berichtHé Wigo, wil jij wel eens ophouden met je gefoetel ?!Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeleköpke Bekijk berichtHoi Parel ! Ik heb je een tijdje gemist. Ben je ziek geweest ?
Je doet toch zeker ook mee aan de quiz ?Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk berichtEn wie heeft het laatste exemplaar van een deeltje vierkant Maastricht gekocht of verdonkeremaand bij Polare? :(Mestreechter Geis mage beleve
Opmerking
Opmerking