Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Tijdschriften

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #61
    Daar moet het eerste nummer nog van uitkomen.



    Ik weet niet wie dat ding in Maastricht huis aan huis gaat verspreiden. Als ze daarbij een beroep doen op het huidige leger aan bezorgers, dan zie ik het somber in.

    Wij hebben een keer in de maand al behoorlijk wat te stellen met de verspreiding van een wijkblad, omdat dat eigenlijk onze taak niet is (wij bezorgen post, en geen reclameblaadjes)
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

    Opmerking


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
      Dat heb ik inderdaad gedaan, maar jammergenoeg is onze Haas dan op vakantie in zonnige oorden
      Ik hoop dan toch dat hij een goede annuleringsverzekering heeft......

      Dit is een zaak van (inter)nationaal, eh... (inter)regionaal belang !!!
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking


      • #63
        Ik ben daar net een meeting aan het organiseren op een intiem balkonnetje in Molivos. Komen jullie dan ook?


        15 september om 20.30 bij Amber..


        Ja, ik heb het bericht gekregen, en kan er dus op dat moment helaas niets mee.

        Ik wil wel weer een log schrijven zoals ik dat vanuit Munchen heb gedaan, maar dat zal niet iedere dag kunnen, maar dat terzijde.........


        Overigens heb ik inderdaad een goede annuleringsverzekering......
        I am not a complete idiot. Some parts are missing

        Opmerking


        • #64
          Ik heb totaal, maar dan ook totaal heen gelezen over de mededeling dat Business-post dit blad gaat verspreiden, en inmiddels ook 1 keer heeft gedaan.

          Waar ik het dus absoluut niet mee eens ben, is dat het ding verspreid werd in een op postcode geselecteerd gebied.

          Nu ik dit weet, hoef ik het ding niet meer te ontvangen. Ik vind het namelijk van de gekke dat een verpreider uitmaakt wat ''betere'' en ''mindere'' straten zijn.

          Als ze dit beleid handhaven, vermoed ik dat het blad dus niet lang zal bestaan.

          Toch wil ik weten van degenen die het WEL hebben gekregen (ik verneem dat het wel huis aan huis verspreid is in bejaardencomplexen), aan wie het nou inhoudelijk gericht is, en of het een toevoeging is op wat er al is, zijnde de Maaspost-Trompetter, het Zondagsnieuws, de Ster, de Weekendgazet, of dat het een poging is om te vissen in dezelfde vijver?
          I am not a complete idiot. Some parts are missing

          Opmerking


          • #65
            Ik heb de heren al een reactie gestuurd. Ik hoef het blad dus niet eens meer.

            Al zal ik het wel in handen krijgen. Een behoorlijk valse start dus, als je het mij vraagt.
            I am not a complete idiot. Some parts are missing

            Opmerking


            • #66
              Voor de "ongelukkigen" onder ons die ZUID niet hebben ontvangen, bij deze integraal de digitale versie.

              Mn. het artikel over Jo Ritzen mag ik aanbevelen.
              Het zal de carrière van Jo Ritzen geen goed doen !!
              Last edited by SJEF †; 20 september 2010, 12:51. Reden: herstel schrijffout
              Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

              Opmerking


              • #67
                Verschillende doeleinden.

                Leuk. Het hondenlosloopgebied op St. Pietersberg word vaker gebruikt voor verschillende doeleinden. Zo was er gisteravond een fotograaf van (waarschijnlijk) de Ster? Hij kwam foto's maken van honden en mensen voor een artikeltje omdat het komend weekend rashondententoonstelling is in het MECC.

                Hij dacht dat hij nog wel een keertje terug zou komen omdat onze actie voor behoud van het losloopgebied 'vast' nog wel in zijn krant zou komen ook

                Opmerking


                • #68
                  Hallo Charley!
                  Welkom op het forum.

                  Mag ik vragen hoeveel handtekeningen er al verzameld zijn?
                  Volgens de website waren jullie de tel kwijt!
                  Maar hoort dit verhaal niet onder de topic losloopgebied St. Pietersberg?
                  Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                  Opmerking


                  • #69
                    re

                    Hallo Elletje,
                    Dankje!

                    Het aantal handtekeningen dat inmiddels bij ons binnen is en dus bekend
                    = 1700 (en er liggen er hier en daar nog wat door Mestreech verspreid).
                    O ja, het topic losloopgebied St. Pietersberg, natuurlijk. Maar ja, jullie hebben het hier over (voornamelijk) de Ster endus dacht ik......
                    gr. Charley

                    Opmerking


                    • #70
                      Ik krijg nauwelijks plaatselijke krantjes. Malberg hier, 'dus' ook geen Zuid.
                      Als dat inderdaad het beleid is van Zuid dan vind ik dat wel heel fout en heb ik al geen interesse meer.

                      Toen ik een paar weken geleden bij de gemeente Maastricht aangaf dat ik nauwelijks Ster en andere plaatselijke krantjes ontvang -waardoor ik dus ook niet op de hoogte ben van nieuwe gemeentelijke plannen- wilde een vriendelijke dame mij meteen elke week per email een update geven van de gemeentelijke berichten. Ze reageerde echt heel snel op mijn mails! Compliment.

                      Maar goed, ik wil die plaatselijke krantjes in zijn geheel en krijg ze al jaren weinig meer en ik vind dat niet eerlijk.
                      _ _ _


                      Behoud het hondenlosloopgebied op de Pietersberg op de huidige locatie !

                      Opmerking


                      • #71
                        Ik heb hier het eerste nummer van Zuid Magazine kunnen lezen (nummer 2 is nog niet online) en ik moet zeggen, ik vind het een prachtig blad! Interessante onderwerpen, gedegen journalistiek en gelukkig ook een blad met een smoel. Waar vind je dat nog, behalve bij onze Pier dan, op MO

                        Alleen: de online-versie is voor mij lastig te lezen omdat telkens een deel van de pagina buiten het scherm valt. De pagina's verkleinen lukt niet. Doordat je virtueel in het blad kunt bladeren, is het mogelijk de ontbrekende randen deels te lezen door heel omslachtig elke pagina schuin omhoog of omlaag te krullen, maar op den duur is dat toch geen doen.

                        Iemand hetzelfde probleem? Ik gebruik Opera/Windows, maar met IE is het hetzelfde. Of zitten jullie allemaal lekker met de papieren versie op de bank?

                        Opmerking


                        • #72
                          Dan komen hier de antwoorden.

                          Allereerst zul je JAVA geĂ¯nstalleerd moeten hebben, anders lukt het lezen van de pagina's volgens mij niet.

                          Voor Google Chrome als browser: dubbelklik op een paginagedeelte om in te zoomen.
                          Tevens zie je dan rechtsboven een kruisje: klik er op, en je hebt weer de normale pagina's in beeld en dan pas kun je weer vooruit of achteruit bladeren.
                          In het midden onderaan vind je de pijltjestoetsen, om de bladzijde vooruit om te slaan (of terug) via de middelste pijltjestoetsen en linksonder zie je via twee cijfers de weergave van de pagina's in beeld.

                          Idem dito voor Microsoft Internet Explorer 8, maar daar werkt het allemaal een stuk trager.
                          Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                          Thomas More

                          Opmerking


                          • #73
                            Het probleem bij mij is: ik kan wel inzoomen, maar niet uitzoomen. Aangezien de pagina sowieso al niet op het scherm past, heeft inzoomen geen nut.

                            Opmerking


                            • #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
                              Het probleem bij mij is: ik kan wel inzoomen, maar niet uitzoomen.
                              Aangezien de pagina sowieso al niet op het scherm past, heeft inzoomen geen nut.
                              Tegenvraag: heb je wel de juiste (= maximale) beeldschermresolutie ingesteld?
                              Gebruik de ingebouwde helpfunctie van Windows voor meer info.
                              Een te laag ingestelde beeldschermresolutie geeft wel een grote beeld op je beeldscherm, maar een gedeelte van de informatie aan de beide boven- en zijkanten is dan wel niet meer zichtbaar.

                              Als je hebt ingezoomd, dan zie je rechtsboven de ingezoomde pagina twee symbooltjes: een printertje en een kruisje.
                              Klik op het kruisje om weer uit te zoomen.
                              Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                              Thomas More

                              Opmerking


                              • #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                                Het "openliggende" blad (dus 2 pagina's) kan ik passend maken op het scherm door de rechter benedenhoek wat groter te trekken.
                                Ik gebruik Safari, maakt dat nog wat uit ?
                                Ik begreep in eerste instantie niet, wat je met 'groter trekken' bedoelde.
                                Maar nu is het me duidelijk.
                                Elk venster (van een programma zoals Word of van een webpagina) heeft aan de linkerbovenkant drie gekleurde bolletjes: rood, geel en groen.
                                De betekenis ervan vind je op deze webpagina.
                                En nee, het mag niets uitmaken of je de browser Safari gebruikt.
                                Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                                Thomas More

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X