Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Tijdschriften

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Rubke Bekijk bericht
    Ze mogen het ook hier gratis neer plempen
    wij gaan niet dicht in de zomer
    Dat is het probleem niet, Rubke.
    Het probleem is, dat De STER drie weken niet verschijnt.
    En dat deden ze vroeger nooit; echt niet.
    Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
    Thomas More

    Opmerking


    • #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
      Vanaf 6 september 2010 beginnen de journalisten/ondernemers Peter Eberson en Maurice Ubags, geheel met eigen middelen, dus ZONDER subsidie, met het opinieblad ZUID.
      Ze voorspellen 'De Elsevier van Zuid-Limburg' te worden.
      En wederom helemaal GRATIS.

      Ik ben zeer benieuwd naar het eerste nummer van Zuid.
      Als het nummer via de brievenbus op je deurmat valt.
      Wat lees ik namelijk?

      Zuid verschijnt 10 keer per jaar in een oplage van 30.000 exemplaren om een sterke band met de lezer op te bouwen.
      Het gratis blad wordt verspreid door Business Post.
      Door deze manier van verspreiden valt Zuid als enige poststuk op de deurmat.
      Dat garandeert de hoogst bereikbare attentiewaarde.
      Zuid wordt huis aan huis verspreid in geselecteerde wijken in Zuid Limburg en het Belgische Lanaken.
      De selectie is gebaseerd op het bereiken van de huishoudens met de hoogste besteedbare inkomens.
      Door deze opzet wordt een zeer kapitaalkrachtige doelgroep in een compact verzorgingsgebied bereikt.

      Nou postbode, ik zal een groot stuk papier aan de voordeur plakken, dat ik ZUID niet wens te ontvangen, wegens politiek-rechts gemanifesteerde en discriminatoire uitingen, in de vorm van het verspreidingsbeleid.
      Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
      Thomas More

      Opmerking


      • #48
        Oorspronkelijk geplaatst door SJEF Bekijk bericht
        Zuid wordt huis aan huis verspreid in geselecteerde wijken in Zuid Limburg en het Belgische Lanaken. De selectie is gebaseerd op het bereiken van de huishoudens met de hoogste besteedbare inkomens. Door deze opzet wordt een zeer kapitaalkrachtige doelgroep in een compact verzorgingsgebied bereikt.
        Ik vind dit erg grappig, want mijn ervaring is dat die kapitaalkrachtige huishoudens ongewenste en onbekende bezorgingen meteen in de papierbak gooien. Typisch Limburgse marketingmisrekening?

        Opmerking


        • #49
          Oorspronkelijk geplaatst door SJEF Bekijk bericht
          Als het nummer via de brievenbus op je deurmat valt.
          Wat lees ik namelijk?

          Zuid verschijnt 10 keer per jaar in een oplage van 30.000 exemplaren om een sterke band met de lezer op te bouwen.
          Het gratis blad wordt verspreid door Business Post.
          Door deze manier van verspreiden valt Zuid als enige poststuk op de deurmat.
          Dat garandeert de hoogst bereikbare attentiewaarde.
          Zuid wordt huis aan huis verspreid in geselecteerde wijken in Zuid Limburg en het Belgische Lanaken.
          De selectie is gebaseerd op het bereiken van de huishoudens met de hoogste besteedbare inkomens.
          Door deze opzet wordt een zeer kapitaalkrachtige doelgroep in een compact verzorgingsgebied bereikt.

          Nou postbode, ik zal een groot stuk papier aan de voordeur plakken, dat ik ZUID niet wens te ontvangen, wegens politiek-rechts gemanifesteerde en discriminatoire uitingen, in de vorm van het verspreidingsbeleid.
          Jeetje Sjef,

          Je hebt gelijk. Het staat er echt. :(
          Toen ik jouw commentaar las, kon ik het niet geloven, dus heb ik het zelf nog eens bekeken.
          Maar je hebt volkomen gelijk.
          Nu zit ik een beetje in een spagaat, want ik geloof echt niet dat ze het zo zullen gaan doen.
          Dus laten we 6 sept. even afwachten, want bij mijn weten krijgen ook de mensen in bijv. een "Vogelaarwijk" de ZUID op de deurmat.
          Mocht dat niet het geval zijn........ stel ik voor dat we jouw "groot stuk papier wegens politiek-rechts gemanifesteerde en discriminatoire uitingen, in de vorm van het verspreidingsbeleid " massaal gaan verspreiden.
          Maar nogmaals, ik denk dat hier een "wel heel verkeerde marketing uitspraak" wordt gedaan die niet uitgevoerd wordt zoals hij benoemd is.... hoop ik.

          Maar weet je wat..... ik mail ZUID gewoon eens en vraag het ze.
          Wordt vervolgd....

          (Mail zojuist via hun contactformulier verstuurd...... Meneer Van Dale, ik bedoel.. Pier wacht op antwoord)
          Last edited by Pier; 4 augustus 2010, 09:02.
          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

          Opmerking


          • #50
            Dat heb ik weer....... :(

            Wil ik 'de jongens van ZUID' eens een hart onder de riem steken, blijkt dat SJEF mij, heel terecht overigens, attenteert op het feit dat hij en ik mogelijk helemaal geen ZUID krijgen.
            Er worden nml. "slechts" 30.000 ZUID's per post verspreid in "geselecteerde wijken in Zuid Limburg en het Belgische Lanaken".

            Aangezien "de huishoudens met de hoogste besteedbare inkomens EN een zeer kapitaalkrachtige doelgroep in een compact verzorgingsgebied" degenen zijn bij wie ZUID op de deurmat valt, vrees ik dat PIER en SJEF inderdaad buiten de boot vallen........

            Volgens het CBS zijn alleen al in Maastricht 60.972 huishoudens.
            Dus laat staan hoeveel huishoudens er in Zuid-Limburg incl. Lanaken zijn.
            Tel uit de kans dat je ZUID krijgt !!!

            Uiteraard heb ik ZUID om opheldering gevraagd.
            Gezegd moet worden dat ik gelijk 's ochtends om 09.05 uur al antwoord kreeg. Bij ZUID lezen ze hun post goed.
            Maar helaas kreeg ik geen antwoord.
            Ik mag mijn mening wel 'als ingezonden brief' insturen, maar dat mag weer niet onder mijn naam "Pier".

            Jammer dan....
            Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

            Opmerking


            • #51
              Olijfje,

              Ik denk dat ik 6 september vroeg opsta en ga kijken of ik de man van Business Post (Licom Parkstad, MTB Maastricht en Vixia regio Sittard-Geleen)

              in mijn wijk kan ontwaarden, cq of hij wijken betreedt waar individuen wonen die kennelijk geacht worden beter geboerd te hebben.

              Je snapt, als 'hij' toch bij mij op de deurmat valt, dat ik dan zo trots als een pauw ben en quasi nonchelant mijn vrienden bel, zijn er maar 2 dus ben snel klaar , of zij ook het voorpagina-artikel van 'De ZUID' al hebben gelezen.......

              Mocht het echter zo zijn dat ik toch buiten de boot val, en die kans is heel reรซel, dan is het misschien goed te weten dat ik op 7 september sowieso mijn bijstandsuitkering altijd ophaal.
              Misschien kun je je Porsche dan die richting uit manouvreren en hem mij daar geven!!
              Staat goed als je sociale dienst binnnenwandelt met De ZUID onder je arm.....
              Last edited by Toller; 15 december 2014, 19:17.
              Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

              Opmerking


              • #52
                Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                We zullen Haas instructies moeten geven dat hij ons huisje niet voorbij gaat. Zodra hij zich laat blikken hier heb ik 'm bij z'n kladden!
                En dat hij, op straffe van verbanning, het niet waagt om ons te negeren, toch ??
                Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                Opmerking


                • #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
                  Heel vreemd vind ik 't dat een krant met vakantie gaat.




                  Ben ik dat alleen, die zoiets amateuristisch noemt ?
                  Nee. Ik vind het heel raar dat een krant dat doet. Ik kreeg eindelijk weer eens geregeld het gemeentelijke nieuws onder ogen, en moet nu maar afwachten hoe dat de komende drie weken gaat, omdat ik de Ster wel regelmaatig bezorgd krijg, maar de Maaspost/Trompetter dan weer niet.

                  Het heeft er denk ik ook mee te maken dat heel erg veel bezorgers zelf ook op vakantie zijn. Probeer maar eens voor nagenoeg de hele oplage een vervangende groep bezorgers te krijgen. Dat laatste: dat vind ik dan wel weer een argument.
                  I am not a complete idiot. Some parts are missing

                  Opmerking


                  • #54
                    Op zich vind ik het vreemd dat er titel na titel moet verschijnen.

                    Persoonlijk vind ik 1, hooguit 2, titels per week wel genoeg.

                    Zie wat er van het ''bastion'' Maaspost is gekomen: uiteindelijk is die samengegaan met een blad dat ooit de grootste concurrent was. Ik zie de titels op termijn ook nog wel verdwijnen, hoor. 1 van de twee namen zal vervallen, of er komt een geheel nieuwe naam.

                    Ik heb Roland Dear eens gesproken: die zei dat ie het deels eens was met mijn kritiek, dat mensen overvoerd worden met titels, en dan uiteindelijk helemaal niets meer oppikken.

                    Een recent voorbeeld is dat van die rode restzakken. Ik had het bericht opgepikt, en altijd in mijn achterhoofd gehouden dat het een jaar later tot onbegrip zou leiden. Roland Dear (is nu geloof ik ook betrokken bij de Ster, als ik me niet vergis) zei toen dat je een mededeling beter op 1 plaats heel prominent kon neerzetten, dan op 6 plaatsen een beetje achteraf.

                    Ik vrees dat ik gelijk heb gekregen met die restzakken, want nog steeds worden die oude rode gebruikt.

                    De oorzaak daarvan ligt toch echt bij gebrekkige voorlichting. Beter gezegd: de voorlichting van de gemeente op zich was wel goed, maar door de verspreiding van het bericht, kwam het niet goed aan bij de lezers.

                    Vandaar dat ik voorstander ben van slechts 1 of 2 titels.......
                    I am not a complete idiot. Some parts are missing

                    Opmerking


                    • #55
                      Dat moet bijna wel in je natuur zitten, de jeugd is nog te beรฏnvloeden en daar is deze campagne goed voor.
                      De hoop op de Ster te ontvangen heb ik opgegeven, na diverse telefoontjes en mailtjes nooit respons gekregen.
                      Op de 10 jaar dat ik hier woon heb ik alles bijelkaar geteld de Ster 15 รก 20 keer mogen ontvangen.:(
                      Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                      Opmerking


                      • #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
                        De hoop op de Ster te ontvangen heb ik opgegeven, na diverse telefoontjes en mailtjes nooit respons gekregen.
                        Op de 10 jaar dat ik hier woon heb ik alles bijelkaar geteld de Ster 15 รก 20 keer mogen ontvangen.:(
                        Maar parel vaan Mestreech toch.

                        Sinds drie weken is De STER als PDF bestand te bekijken en te downloaden.

                        Open: http://www.aencmedia.nl/ .
                        Klik op: E-Paper en op de nieuwe pagina klik je onderaan op De Ster.

                        http://www.aencmedia.nl/e-paper.html .

                        Je kunt dan kiezen uit de 3 edities die in het archief zijn opgeslagen.

                        Klik bovenaan op het 'groene pijltje' icoontje met de tekst Download.
                        En Stadkrant De Ster wordt als PDF gedownload.

                        Doe je dit voor de eerste keer: eenmalig registreren.
                        Bekijk dan wel rustig de instructies tijdens het registreren.
                        Zo heb ik het de afgelopen weken gedaan: probleemloos!
                        Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                        Thomas More

                        Opmerking


                        • #57
                          Dankjewel Sjef voor de tip, maar als je in Maastricht woont hoor je hem in de brievenbus te krijgen.
                          De advertenties, de prijs wordt bepaald qua oplagen ook de adverteerders mogen weten dat ze bedonderd worden, en die oplagen een fars is
                          Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                          Opmerking


                          • #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
                            Dankjewel Sjef voor de tip, maar als je in Maastricht woont hoor je hem in de brievenbus te krijgen.
                            De advertenties, de prijs wordt bepaald qua oplagen ook de adverteerders mogen weten dat ze bedonderd worden, en die oplagen een fars is
                            Ik ben het met je eens parel, wat de advertenties van de adverteerders betreft.
                            Je moest eens weten hoe vaak ik gebeld heb met de vraag: wanneer is De STER (weer) als PDF bestand te downloaden?
                            Dan was de afdeling opmaak de schuldige, dan weer de afdeling automatisering.
                            Soms werd ik doorverbonden met Geleen (??), en dan was de fusie (die nota bene 1 januari 2010 is ingegaan) weer de hoofdschuldige.
                            Gelukkig heeft ons aller elletje me steeds uit de brand geholpen, door het opsturen van de papieren versie, als de PDF versie niet beschikbaar was.
                            En ik heb echt op het punt gestaan om een e-mail of brief te sturen naar de redactie met als hoofdinhoud: minachting van lezers en misleiding van adverteerders.
                            Hopelijk loopt nu alles gesmeerd (wat de PDF versie betreft).
                            Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                            Thomas More

                            Opmerking


                            • #59
                              En net NU is de Ster 3 weken met de muziek mee. Hij zou wel terugkomen na drie weken, hoor. Ze zijn alleen met vakantie. Ben benieuwd waar de Ster heen gaat op vakantie.
                              I am not a complete idiot. Some parts are missing

                              Opmerking


                              • #60
                                Trouwens Haas,

                                Ben je al aan je oren getrokken door Olijfje betreffende de verspreiding van ZUID ???
                                Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X