Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Tijdschriften

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Ik zal het zaterdag eens even aan Peter vragen, tenslotte speelt hij de rol van Cinna in de Caesar!
    Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
      Ik zal het zaterdag eens even aan Peter vragen, tenslotte speelt hij de rol van Cinna in de Caesar!
      Dat is het betere werk, elletje.
      Hoe korter de communicatielijn, des te meer invloed.
      Is dat neet sjiek; is dat neet sjoen?
      Zondag a.s. meer .
      Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
      Thomas More

      Opmerking


      • #18
        Zit de Ster nog aan de Rondostraat?
        I am not a complete idiot. Some parts are missing

        Opmerking


        • #19
          In Het verleden en heden, al diverse mailjes gestuurd met de mededeling, dat op onze postcode nooit de Ster en andere weekbladen kwamen zoals het Zondagsnieuws.
          De Ster beloofde mij onder de "oude"eigenaar en nu de nieuwe dat echt notitie van gemaakt zou worden.
          Wat dacht je niks nada:(
          Leuk voor de adverteerders, die betalen een prijs van een advertentie naar oplage.
          Helaas is het niet alleen bij onze postcode, maar bij meerdere.
          Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

          Opmerking


          • #20
            Ik zal m'n best doen!
            Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

            Opmerking


            • #21
              Ik ben gewoon aardig!

              Stinkt het hier nu?
              Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

              Opmerking


              • #22
                Absoluut niet, van jouw soort mensen is een groot tekort op deze wereld
                Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                Opmerking


                • #23
                  Bezorgklachten stadskrant De STER.

                  Vragen over bezorging
                  tel: 0900 0400039
                  klantenservicezuid@alfa-groep.nl
                  Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                  Thomas More

                  Opmerking


                  • #24
                    Stadskrant De STER heeft een hele lijst van redactiemedewerkers.
                    De complete lijst met media adviseurs zal ik maar niet publiceren.
                    Maar stadskrant De STER is blijkbaar niet in staat om er voor te zorgen dat mensen wekelijks het krantje ontvangen.
                    Als papieren versie via de brievenbus, of als e-paper (PDF bestand) via internet.

                    Redactie
                    redactiester@aencmedia.nl
                    Teamleider redactie
                    Frank Benneker
                    tel: 043 4077485

                    Sjak Planthof
                    tel: 043 4077490

                    Jurgen Simon
                    tel: 043 4077497

                    Jeroen Janssen
                    tel: 043 4077499

                    Rob Christiaans
                    tel: 043 4077491

                    Vaste medewerkers
                    Benoit Wesly, Jan Janssen, Ted Reckman, Laurens Bouvrie, Huub Reinders, John Hoenen, Arie Voorzee, Marion Tijssens, Jean Pierre Geusens, Robin Vinck.
                    Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                    Thomas More

                    Opmerking


                    • #25
                      [QUOTE = SJEF; 60364] Stadskrant De STER heeft een hele lijst van redactiemedewerkers.
                      De volledige lijst met media-adviseurs zal ik maar niet publiceren.
                      Maar Stadskrant De STER is blijkbaar niet in staat om er voor te Zorgen DAT mensen wekelijks het Krantje ontvangen.
                      Als papieren versie via de brievenbus, met als e-paper (PDF bestand) via internet.

                      [B] Redactie [/ B]
                      [email] redactiester@aencmedia.nl [/ email]
                      Teamleider Redactie
                      Frank Benneker
                      tel: 043 4077485

                      Sjak Planthof
                      tel: 043 4077490

                      Jurgen Simon
                      tel: 043 4077497

                      Jeroen Janssen
                      tel: 043 4077499

                      Rob Christiaans
                      tel: 043 4077491

                      Vaste medewerkers
                      Benoit Wesly, Jan Janssen, Ted Reckman, Laurens Bouvrie, Huub Reinders, John Hoenen, Arie Voorzee, Marion Tijssens, Jean-Pierre Geusens, Robin Vinck. [/ QUOTE]

                      Sjef bedankt voor je moeite, maar naar tig mailtjes en dito telefoontjes, belooft men DAT er notie van genomen wordt, dus niet: (
                      De enige die nog druk uitoefenen Kunnen zijn de adverteerders, maar dan Moeten ze wel op de hoogte zijn, DAT de Ster LAKS is voldaan afspraken na komen.
                      Last edited by parel; 20 januari 2010, 21:33.
                      Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

                      Opmerking


                      • #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
                        Sjef bedankt voor je moeite, maar naar tig mailtjes en dito telefoontjes, belooft men dat er notie van genomen wordt, dus niet :( .
                        De enige die nog druk kunnen uitoefenen zijn de adverteerders, maar dan moeten ze wel op de hoogte zijn, dat de Ster laks is met afspraken na komen.
                        Ik ben het volledig met je eens, parel.
                        Vaak sluiten adverteerders langdurige contracten wat de advertentieruimte betreft.
                        En de adverteerders vertrouwen er op, dat hun advertentie's (via De STER) dan ook de doelgroep (de lezers en ontvangers van De STER) in het verzorgingsgebied bereiken.
                        Adverteerders zullen zelden of nooit controleren of stadskrant de STER ΓΌberhaupt bezorgd wordt; in welke vorm dan ook.

                        Je kunt je ook afvragen: waarom is de redactie zo druk bezig met het schrijven van artikelen, terwijl diezelfde artikelen sporadisch de lezers bereiken; ofwel via een op papier gedrukte versie, danwel een e-paper versie van De STER.
                        Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                        Thomas More

                        Opmerking


                        • #27
                          Afgelopen vrijdagmiddag (22-01-2010) heb ik nogmaals telefonisch contact opgenomen met de redactie van stadskrant de STER.
                          Dit i.v.m. met het nog steeds niet beschikbaarstellen van stadskrant de STER als e-paper c.q. PDF bestand.
                          Na een lang gesprek, waarbij ik echt alle argumenten meedeelde die velen met mij meedeelden (zie de eerder geplaatste berichten bij dit onderwerp), kreeg ik het volgende te horen.
                          • De redactie is niet verantwoordelijk voor het plaatsen van de e-papers van De STER als PDF bestand.
                          • De redactie weet ook niet wie er dan wel verantwoordelijk voor is.
                          • De directie c.q. regiomanager weigert elke vorm van commentaar.


                          Is dit de manier om met elkaar te communiceren?
                          Is dit de hedendaagse vorm van 'verdommunicatie' (het verdommen om op een menselijke en acceptabele wijze met elkaar te communiceren en antwoord te geven op een paar eenvoudige vragen) ???

                          Lees ook Koot & Bie.

                          http://www.kootenbie.nl/index.asp?ht...mmunicatie.asp .

                          =============================

                          Met nadruk wil ik meedelen, dat ik stadskrant de STER niet in een kwaad daglicht wil plaatsen.
                          Wekelijks leveren ze zeer leesbare redactionele bijdragen op gebied van geschiedenis, kunst & cultuur, aangaande Maastricht.
                          En dat alles ge- en beschreven in een zeer begrijpelijke taal; leesbaar voor iedereen van elk (intellectueel) niveau dan ook; van welke af- en herkomst dan ook.

                          Maar zeer onbegrijpelijk vind ik dan ook de huidige gang van zaken.
                          Men profileert zich als stadskrant van Maastricht.
                          Maar helaas voor heel veel Maastrichtenaren is de stadskrant de STER niet meer te lezen.
                          Ofwel de STER wordt gewoonweg niet meer bezorgd als papieren versie via de brievenbus; ofwel de STER is niet meer beschikbaar als zogenaamd e-paper, te downloaden als PDF bestand.
                          Jammer genoeg voldoet stadskrant de STER niet meer zoals omschreven in de colofon (zie hieronder).

                          Stadskrant De Ster verschijnt wekelijks huis-aan-huis vanaf elke vrijdag in de gemeente Maastricht en is tevens verkrijgbaar bij een tiental vaste afgiftepunten.
                          Oplage 61.000 exemplaren.
                          Last edited by SJEF †; 22 januari 2010, 13:53. Reden: toevoeging informatie
                          Historie is niet alleen het weergeven van de as, maar ook het doorgeven van het vuur.
                          Thomas More

                          Opmerking


                          • #28
                            Het onderwerp is Tijdschriften, dus ik denk dat ik mijn reactie het beste hier kan laten aanhaken.

                            In Maastricht barst het van de gratis weekbladen die wekelijks op je deurmat ploffen. De wijkblaadjes vind ik best leuk hoor, en die pluis ik dan ook uit.

                            Maar wat hebben we nu eigenlijk aan zoveel weekbladen, die eigenlijk alleen maar hetzelfde brengen? Maaspost/Trompetter, WeekendGazet, en noem maar op. Er zouden er minder komen, maar waar het ene verdwijnt of samengaat met een ander blad, komt er aan de andere kant weer een in de plaats. Nu weer Wonen, dat opgegaan is in ''Limburg''.

                            Resultaat is dat de papiertroep er echt niet minder op wordt. En doen ze dat nou voor advertentie-inkomsten? Die worden alleen maar minder, naarmate er meer bladen bij komen.

                            Zie ik het nou verkeerd?
                            Last edited by Haas; 23 januari 2010, 18:43.
                            I am not a complete idiot. Some parts are missing

                            Opmerking


                            • #29
                              Ik heb vanmiddag kort gesproken met Peter van Hooren van de Ster.
                              Hij heeft mij gezegd, dat door de fusie, op dit moment gewerkt wordt aan een nieuwe, zeer uitgebreide website met meer nieuws en meer informatie die t.z.t. weer gewoon kan worden gedownload.
                              Wanneer dat gaat werken, kon hij me niet vertellen. Dat is niet zijn pakkie an. Dat ligt aan de ontwerpers van de nieuwe site. Ze zijn er mee bezig, maar dat is een veelomvattende klus!
                              Maar dat er meer informatie op komt, is een ding wat zeker is. Aktualiteiten en cultuuronderwerpen komen dan meer aan bod.
                              Wat de verspreiding betreft kon hij me niet meer vertellen dan dat het zijn aandacht heeft! Dat ligt meer aan de bezorgers dan aan de Ster zelf.
                              Het spijt me op dit moment jullie niet meer positieve informatie te kunnen meedelen, maar ze zijn er mee bezig! En het komt op korte termijn allemaal goed!
                              (Laten we het hopen!)
                              Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                              Opmerking


                              • #30
                                @Olijfje: donderdag met de deegroller paraat staan, als je die scootmobiel weer aan ziet komen, en er vort achteraan, als ie je adres weer overslaat. Zal hem leren, die onverlaat.
                                I am not a complete idiot. Some parts are missing

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X