Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Kletskousen.

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Beste Ingrid M.H.Evers je betaald voor de waterschappen voor afvoer, lozingen en hydrologisch / natuur beheer, niet voor het drinkwater... Dat betaal je weer aan het WML (waterbedrijf Limburg)
    Maar sommige van die punten in de specificatie zijn grijs gebied. Vandaar dat ik het Topic iets verder boven maakte inzake afval. In Amsterdam kreeg ik een veel grotere korting als eenpersoonshuishouden.
    10 of 12 maanden zal wel met de boekhouding en administratie te maken hebben. Moeten ze tot oud jaars avond doorwerken

Iets te oud voor re-educatie
    iets te jong voor afdanking
    m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

Opmerking

• https://nos.nl/artikel/2558357-zeker...tad-afgesloten
      Grote brand in Arnhem

Zo zijn er nog wel wat andere steden met winkelcentra die door vastgoedfirma's onvoldoende worden onderhouden en nagenoeg geen brandpreventie aanwezig is. Ik heb zelf in het centrum van Maastricht gewoond en wat ik vaststelde was zeer verontrustend qua verloedering en wegrottende bovenverdiepingen volledig bestaand uit houten vloeren en daken... Waar de duiven lekker door de kozijnen naar binnen vliegen want de ramen zijn allemaal weggerot.
      Met oudejaarsavond hield ik mijn hart vast wegens dat risico van brandgevaar door vuurwerk.

Niet ver van het Vrijthof is al een keer een café in de fik gegaan overdag en mensen hebben dat snel kunnen melden.
      Was dat 's nachts gebeurd waren ook alle panden aan het Amersplein afgefikt.

Opmerking

• Wat denk je, ook de brandweer waarschuwt!
        Click image for larger version

Name:	Screenshot_10.png
Views:	12
Size:	185,2 KB
ID:	107821

Opmerking

Bezig...
        X