Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
De sleuteloverdracht zou dit jaar wel eens een lange zitting kunnen worden. Er is afgelopen jaar binnen de gemeente genoeg flauwekul voorgevallen om humorvol op de hak te nemen, dunkt mij.
Als ik zelf iemand zoen op straat wordt dat normaal gevonden.
Als iemand voor een bestuurlijke functie aangesteld zoent in een Hotel, is het de inquisitie alom
er bestaat een attest zedelijk gedrag alsook de tegenhanger, het attest wangedrag
en er bestaat Artikel 1 van de Grondwet
Inmiddels is het zoenen, tussen mannen onderling, de normaalste zaak van de wereld en als onderdeel van artikel 1 vast verankerd in Nederland.
(hoe het in andere landen is geregeld, interesseert enkel de nieuwe Paus en terecht. Of misschien ook Pussy riot in Rusland )
Als ik zelf iemand zoen op straat wordt dat normaal gevonden.
Als iemand voor een bestuurlijke functie aangesteld zoent in een Hotel, is het de inquisitie alom
er bestaat een attest zedelijk gedrag alsook de tegenhanger, het attest wangedrag
en er bestaat Artikel 1 van de Grondwet
Inmiddels is het zoenen, tussen mannen onderling, de normaalste zaak van de wereld en als onderdeel van artikel 1 vast verankerd in Nederland.
(hoe het in andere landen is geregeld, interesseert enkel de nieuwe Paus en terecht. Of misschien ook Pussy riot in Rusland )
De maffia van dat ene kwaad neemt wraak. sex and drugs and rock 'n roll.
ciao
Wat mij juist opvalt dat (ook) in deze zaak gelukkig de nuance wordt opgezocht. Van inguisitie is m.i. weinig te merken. Wat niet wegneemt dat je het er wel over mag hebben, het is tenslotte nog altijd onze burgemeester die op ongemakkelijke wijze in de publiciteit komt. Daarbij speelt het zoenen tussen mannen hoegenaamd geen rol, wel de situatie en de functie.
Ik zeg hoegenaamd want het zoenen tussen mannen is nog altijd ook in Nederland niet 100% aanvaard, net als een liefdesrelatie tussen een ouder en jonger iemand en een burgemeester met niet de standaard geaardheid (was ook effe wennen). Nog niet zo lang geleden werd daar zelfs in bestuurlijke kringen ook nog heel ongemakkelijk over gedacht en gehandeld.
Door alleen politiek correct te reageren veeg je dergelijke 'taboes' alleen maar onder het tapijt. In die zin vind ik de verklaring van Hoes en Verlinde wel getuigen van moed en lef.
nou ja en neen, zou ik antwoorden op uw commentaar,
Het betreft een ouderwetse onder de gordel campagne van opponenten geëntameerd, door diegene die de observering in de hotel lobby gedaan heeft en doorspeelde aan de Maastrichtse Wereld.
Die "Maastrichtse Wereld" die dat allemaal zonder een commentaar te geven hadden kunnen aanhoren en hun dagdagelijkse werkzaamheden hadden voortgezet.
nou ja en neen, zou ik antwoorden op uw commentaar,
Het betreft een ouderwetse onder de gordel campagne van opponenten geëntameerd, door diegene die de observering in de hotel lobby gedaan heeft en doorspeelde aan de Maastrichtse Wereld.
Die "Maastrichtse Wereld" die dat allemaal zonder een commentaar te geven hadden kunnen aanhoren en hun dagdagelijkse werkzaamheden hadden voortgezet.
Hoes doet aangifte tegen Maastrichtenaar
Burgemeester Onno Hoes van Maastricht heeft aangifte gedaan tegen een inwoner van zijn gemeente.
Die wilde verhaal halen over een maatregel die Hoes vorig jaar nam.
Om welke maatregel het gaat en hoe de burgemeester werd bejegend, maakt de gemeente niet bekend. Wel dat er een verband is met het nieuws dat Hoes een jongere man heeft gezoend. De burgemeester en zijn echtgenoot gaven daar eerder deze week een verklaring over.
De gemeente weigert verder elk commentaar. De burgemeester was onbereikbaar.
In een persbericht van de gemeente noemt Hoes de actie van de Maastrichtenaar een duidelijk geval van misbruik maken van de situatie. "Ik wijk niet voor dit soort praktijken. Nu niet en in de toekomst niet! Als burgemeester doe ik altijd aangifte van dit soort zaken."
tja ik was druk met surprises vinden, het noodnummer staat echter altijd open. antonius@heaven.online
alle gekheid op een stokje,
ik zou er geen genoegen mee nemen en ik ben blij dat er aanklacht ingediend is
ofschoon we niet weten of het relevant is... in deze?
Om welke maatregel het gaat en hoe de burgemeester werd bejegend, maakt de gemeente niet bekend. Wel dat er een verband is met het nieuws dat Hoes een jongere man heeft gezoend. De burgemeester en zijn echtgenoot gaven daar eerder deze week een verklaring over.
Dat de burgemeester erin geluisd is, daar ben ik van overtuig.
Opmerkelijk is ook, dat in een landelijke krant nooit meer een bericht staat over Maastricht. En Maastricht stond er bijna wekelijks in!!!
Vandaag weer een hele pagina met onsmakelijke insinuaties over Onno Hoes, kan er toch echt niet omheen dat er een hetze bezig is die zijn weerga niet kent.
Zolang Maastricht maar niet de dupe wordt............
Lees hier een stukje van de pagina
Als dit geen hetze is wat is het dan, waar is de vriendschap gebleven tussen Onno, Albert en de hoofdredacteur?
Zijn dat de gevolgen, wat laag bij de grond is Telegraaf
Klopt en opgeklopt. Sensatie. De burgemeester weet zelf wel wat goed en/of fout was. Eventuele consequenties komen op zijn bordje uitgezonderd de situatie dat er op enig moment zou blijken iets "gearrangeerd" te zijn. Dan ziet men wel weer verder.
Dan zitten wij op een lijn, ben geen fan van Onno en al helemaal niet van Albert maar hier gaat de hoofdredacteur W. ver onder de gordel.
Een soort machtsmisbruik!
Opmerking