Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

De Bürregemeister.

Sluiten
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

De sleuteloverdracht zou dit jaar wel eens een lange zitting kunnen worden. Er is afgelopen jaar binnen de gemeente genoeg flauwekul voorgevallen om humorvol op de hak te nemen, dunkt mij.
    De Wereld gaat aan Vlijt ten onder

Max Dendermonde

Opmerking

sex and drugs and rock 'n roll

Als ik zelf iemand zoen op straat wordt dat normaal gevonden.
      Als iemand voor een bestuurlijke functie aangesteld zoent in een Hotel, is het de inquisitie alom

er bestaat een attest zedelijk gedrag alsook de tegenhanger, het attest wangedrag
      en er bestaat Artikel 1 van de Grondwet

Inmiddels is het zoenen, tussen mannen onderling, de normaalste zaak van de wereld en als onderdeel van artikel 1 vast verankerd in Nederland.
      (hoe het in andere landen is geregeld, interesseert enkel de nieuwe Paus en terecht. Of misschien ook Pussy riot in Rusland )

Het staat u echt niet, geachte journalisten, private investigators en oppositie om smaad en laster op te roepen met een PUUR acceptabel privé gewoonte van een bestuurder.
      Neen, erger nog het oordelen erover is zelfs laag bij de gronds.

De maffia van dat ene kwaad neemt wraak. sex and drugs and rock 'n roll.

ciao
      Last edited by Antonius; 5 december 2013, 12:37. Reden: woordgebruik

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk bericht
        Als ik zelf iemand zoen op straat wordt dat normaal gevonden.
        Als iemand voor een bestuurlijke functie aangesteld zoent in een Hotel, is het de inquisitie alom

er bestaat een attest zedelijk gedrag alsook de tegenhanger, het attest wangedrag
        en er bestaat Artikel 1 van de Grondwet

Inmiddels is het zoenen, tussen mannen onderling, de normaalste zaak van de wereld en als onderdeel van artikel 1 vast verankerd in Nederland.
        (hoe het in andere landen is geregeld, interesseert enkel de nieuwe Paus en terecht. Of misschien ook Pussy riot in Rusland )

Het staat u echt niet, geachte journalisten, private investigators en oppositie om smaad en laster op te roepen met een PUUR acceptabel privé gewoonte van een bestuurder.
        Neen, erger nog het oordelen erover is zelfs laag bij de gronds.

De maffia van dat ene kwaad neemt wraak. sex and drugs and rock 'n roll.

ciao
        Wat mij juist opvalt dat (ook) in deze zaak gelukkig de nuance wordt opgezocht. Van inguisitie is m.i. weinig te merken. Wat niet wegneemt dat je het er wel over mag hebben, het is tenslotte nog altijd onze burgemeester die op ongemakkelijke wijze in de publiciteit komt. Daarbij speelt het zoenen tussen mannen hoegenaamd geen rol, wel de situatie en de functie.
        Ik zeg hoegenaamd want het zoenen tussen mannen is nog altijd ook in Nederland niet 100% aanvaard, net als een liefdesrelatie tussen een ouder en jonger iemand en een burgemeester met niet de standaard geaardheid (was ook effe wennen). Nog niet zo lang geleden werd daar zelfs in bestuurlijke kringen ook nog heel ongemakkelijk over gedacht en gehandeld.
        Door alleen politiek correct te reageren veeg je dergelijke 'taboes' alleen maar onder het tapijt. In die zin vind ik de verklaring van Hoes en Verlinde wel getuigen van moed en lef.

Opmerking

nou ja en neen, zou ik antwoorden op uw commentaar,

Het betreft een ouderwetse onder de gordel campagne van opponenten geëntameerd, door diegene die de observering in de hotel lobby gedaan heeft en doorspeelde aan de Maastrichtse Wereld.

Die "Maastrichtse Wereld" die dat allemaal zonder een commentaar te geven hadden kunnen aanhoren en hun dagdagelijkse werkzaamheden hadden voortgezet.

Zo is het natuurlijk niet, die zien er brood in.
          Anders was het antwoord geweest :
          Wij gaan niet over privé aspecten van collega's!

Ik stel nogmaals de onderwereld van Maastricht is heel boos op Burgemeester Hoes.
          En iemand is slaaf van de journalistiek en de maffia.

Ik zelf zou aanklacht indienen tegen deze laster en smaad die mń privésfeer beïnvloed.
          Ja ook die het op een publieke tribune becommentariëren, dus de weergalm zijn van die inbreuk op de pirvacy

mvg

Opmerking

nou ja en neen, zou ik antwoorden op uw commentaar,

Het betreft een ouderwetse onder de gordel campagne van opponenten geëntameerd, door diegene die de observering in de hotel lobby gedaan heeft en doorspeelde aan de Maastrichtse Wereld.

Die "Maastrichtse Wereld" die dat allemaal zonder een commentaar te geven hadden kunnen aanhoren en hun dagdagelijkse werkzaamheden hadden voortgezet.

Zo is het natuurlijk niet, die zien er brood in.
            Anders was het antwoord geweest :
            Wij gaan niet over privé aspecten van collega's!

Ik stel nogmaals de onderwereld van Maastricht is heel boos op Burgemeester Hoes.
            En iemand is slaaf van de journalistiek en de maffia.

Ik zelf zou aanklacht indienen tegen deze laster en smaad die mń privésfeer beïnvloed.
            Ja ook die het op een publieke tribune becommentariëren, dus de weergalm zijn van die inbreuk op de pirvacy

mvg
            Het zou zo maar kunnen Antonius. Het kan net zogoed iemand zijn geweest die dit om andere motieven heeft gedaan... een amateur-paparazzi.

Opmerking

Hoes doet aangifte

Hoes doet aangifte tegen Maastrichtenaar
              Burgemeester Onno Hoes van Maastricht heeft aangifte gedaan tegen een inwoner van zijn gemeente.

Die wilde verhaal halen over een maatregel die Hoes vorig jaar nam.

Om welke maatregel het gaat en hoe de burgemeester werd bejegend, maakt de gemeente niet bekend. Wel dat er een verband is met het nieuws dat Hoes een jongere man heeft gezoend. De burgemeester en zijn echtgenoot gaven daar eerder deze week een verklaring over.

De gemeente weigert verder elk commentaar. De burgemeester was onbereikbaar.

In een persbericht van de gemeente noemt Hoes de actie van de Maastrichtenaar een duidelijk geval van misbruik maken van de situatie. "Ik wijk niet voor dit soort praktijken. Nu niet en in de toekomst niet! Als burgemeester doe ik altijd aangifte van dit soort zaken."

Bron L1

Opmerking

bidt aan Antonius en je zult zien je vindt het weer

Opmerking

bidt aan Antonius en je zult zien je vindt het weer
                  Dat doe ik al 4 weken echter zonder resultaat
                  Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk bericht
                    Dat doe ik al 4 weken echter zonder resultaat
                    tja ik was druk met surprises vinden, het noodnummer staat echter altijd open.
                    antonius@heaven.online

alle gekheid op een stokje,

ik zou er geen genoegen mee nemen en ik ben blij dat er aanklacht ingediend is
                    ofschoon we niet weten of het relevant is... in deze?

Om welke maatregel het gaat en hoe de burgemeester werd bejegend, maakt de gemeente niet bekend. Wel dat er een verband is met het nieuws dat Hoes een jongere man heeft gezoend. De burgemeester en zijn echtgenoot gaven daar eerder deze week een verklaring over.
                    ciao

Opmerking

Dat de burgemeester erin geluisd is, daar ben ik van overtuig.
                      Opmerkelijk is ook, dat in een landelijke krant nooit meer een bericht staat over Maastricht.
                      En Maastricht stond er bijna wekelijks in!!!

Eerst was het bij de sleuteloverdracht, Tefaf, Preuvenemint, André Rieu, een openingsreceptie je kan het zo gek niet noemen of Maastricht stond met bekende BM-ers in de krant
                      Dinertje van een zakenman tot het haringbijten bij Danielle in de Verwerhoek, met foto's in de krant.

Opmerkelijk is ook dat bovengenoemde krant als eerste de foto van Onno Hoes en Ruud S in handen kreeg en er een hele pagina aan geeft, erg overdreven.

Opmerkelijk is ook dat deze krant de foto van vriend Ruud S meteen de dag na het "nieuws" wist te plaatsen.........................

Om in Maxima stijl te praten, "Onno was een beetje dom".

Maar deze krant blijft bij mij vraagtekens oproepen.
                      Last edited by parel; 7 december 2013, 15:03.

Opmerking

Telegraaf hetze tegen Onno Hoes

Vandaag weer een hele pagina met onsmakelijke insinuaties over Onno Hoes, kan er toch echt niet omheen dat er een hetze bezig is die zijn weerga niet kent.
                        Zolang Maastricht maar niet de dupe wordt............
                        Lees hier een stukje van de pagina

Als dit geen hetze is wat is het dan, waar is de vriendschap gebleven tussen Onno, Albert en de hoofdredacteur?
                        Zijn dat de gevolgen, wat laag bij de grond is Telegraaf

Opmerking

Ik ben het met je eens Parel. Loopt langzamerhand de spuigaten uit!
                          Bah, misselijkmakend "nieuws". :(
                          Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

Opmerking

Klopt en opgeklopt. Sensatie. De burgemeester weet zelf wel wat goed en/of fout was. Eventuele consequenties komen op zijn bordje uitgezonderd de situatie dat er op enig moment zou blijken iets "gearrangeerd" te zijn. Dan ziet men wel weer verder.

Opmerking

Dit zijn de beproefde paparazzi en schandaalpers methoden. Je creëert een schandaal rond een persoon, met als doel iemand in een hoek te drijven. Ik vermoed dat Privé ook nog eens Boulevard (albert verlinde) een hak wil zetten, anders zou men niet zo uitpakken, toch? Wrang.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk bericht
                                Dit zijn de beproefde paparazzi en schandaalpers methoden. Ik vermoed dat Privé ook nog eens Boulevard (albert verlinde) een hak wil zetten, anders zou men niet zo uitpakken, toch? Wrang.
                                Dan zitten wij op een lijn, ben geen fan van Onno en al helemaal niet van Albert maar hier gaat de hoofdredacteur W. ver onder de gordel.
                                Een soort machtsmisbruik!

Opmerking

Bezig...
                                X