Per toeval kijk ik die korte rapportage van het bezoek als samenvatting gisteren avond
(kort verblijf in Maastricht)
Ik ben paf, want Bundespräsident Jo Gauck staat naast Burgemeester Hoes, Koning Willem en Koning Filip.
Ik wist niet dat hij genodigd was.
Dat is toch maar mooi meegenomen dat Koning Willem Alexander met een eenvoudige >Geste< twee vliegen in een klap heeft; het benadrukken van
- vriendschap en respect
- nationale en internationale politiek
-verborgen is ook de ellende in Rusland en Oekraïne
-verborgen is ook de nieuwe Europese Raad voorzitter
Of dat dit weekend ook nog vermeld zou moeten worden dat Klaus Wowereit uit eigen beweging :( aftreedt in Berlijn...na de hetze / de campagne zou wel in het verlengde liggen van de primitieve hetze in Maastricht omtrent burgemeester Hoes.
Een voor allen allen voor een!
(kort verblijf in Maastricht)
Ik ben paf, want Bundespräsident Jo Gauck staat naast Burgemeester Hoes, Koning Willem en Koning Filip.
Ik wist niet dat hij genodigd was.
Dat is toch maar mooi meegenomen dat Koning Willem Alexander met een eenvoudige >Geste< twee vliegen in een klap heeft; het benadrukken van
- vriendschap en respect
- nationale en internationale politiek
-verborgen is ook de ellende in Rusland en Oekraïne
-verborgen is ook de nieuwe Europese Raad voorzitter
Of dat dit weekend ook nog vermeld zou moeten worden dat Klaus Wowereit uit eigen beweging :( aftreedt in Berlijn...na de hetze / de campagne zou wel in het verlengde liggen van de primitieve hetze in Maastricht omtrent burgemeester Hoes.
Een voor allen allen voor een!
Opmerking