Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Nieuw coffeeshopbeleid Gemeente Maastricht

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • 2e kamerleden Manon Fokke en Myrthe Hilkens stellen vragen aan minister Ivo Opstelten over uitlatingen van Onno Hoes in de pers

    [ dichtbij ]

    Opmerking


    • Ik vraag mij oprecht af waarom de beide dames iets willen roepen over een uitlating van uzze burgemeester. Met name mevrouw Fokke, moet toch wel beter weten. In plaats van uzze burgemeester te bekritiseren, doe er dan zelf iets aan in Den Haag, of is dit onderwerp de enige mogelijkheid jezelf te profileren? Tijdens haar bewind in Maastricht heeft zij er ook nooit iets fatsoenlijk van gebakken. Dus schoenmaker blijf bij je leest.
      Kompleminte

      Toller

      Opmerking


      • Oorspronkelijk geplaatst door Ton
        En jawel hoor ze heeft iets gepresteerd (mede) Hr Leers gewipt :(
        En daar moet je trots op zijn Ik denk dat de gemeenteraad blij mag zijn met haar aan het roer in Den Haag
        Kompleminte

        Toller

        Opmerking


        • Ben het met Toller en Ton eens, een nogal merkwaardige actie. Roept ook weer allerlei vragen op.

          Opmerking


          • Oorspronkelijk geplaatst door Ton
            Men zou al eens kunnen beginnen
            Met een gratis nummer voor de overlast.
            De pakkans wordt dan groter.

            Als je bijvoorbeeld naar de politie belt
            0.900 nummer
            komen daar bovenop ook nog de kosten van het gebruik
            mobiele telefoon.
            09008844 is tegenwoordig, al een tijdje heb ik vernomen, een gratis nummer.
            I am not a complete idiot. Some parts are missing

            Opmerking


            • Laten we de raadsvergadering van morgen maar eerst eens afwachten.......
              Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

              Opmerking


              • Oorspronkelijk geplaatst door Ton
                Persoonlijk althans mijn mening.
                Ze moeten zich aan de afspraken houden o.a. het verplaatsen naar de rand van Maastricht.
                En voor mijn part verkopen ze de wiet aan sint der klaas.
                Als onze inwoners maar veilig over straat kunnen.
                Het heeft bewezen dat het een jaar lang goed gewerkt heeft.
                de Maastrichtse wiet gebruiker levert geen problemen op.
                veeg het tuig de stad uit en zet daar de mensen op.
                Haha, hier gelooft er nog in iemand in wonderen en sprookjes...

                Opmerking


                • coffeeshops verwerpen beleid raad Maastricht

                  Josemans: Duitsers en Belgen blijven welkom in de Maastrichtse coffeeshops. Ook nu de gemeenteraad van Maastricht en burgemeester Onno Hoes dinsdagavond de coffeeshops maanden om buitenlanders voortaan te weren.

                  [ de Volkskrant ]

                  (Josemans wil is wet?)

                  Opmerking


                  • buurtbericht VOCM

                    Kreeg toevallig? vanavond een A4 in de bus van de VOCM. Vereniging van Coffeeshop houders.
                    Het verhaal is we maken de stad veiliger, door de straatdealers de wind uit de zeilen te nemen. Ik kan me nog heel goed de onrust herinneren ten tijde van zeg maar de drukke dagen van weleer(s). Dit weten zij ook nog. Zij willen nu de bezoekersaantallen beperken, door beperkte openingstijden en minder grammen te verkopen per klant. (Leuk voor de straatdealers... kunnen zij ook nog wat verdienen aan de buitenlanders,)

                    In de brief staat nog wat opmerkelijks het VOCM gaat onze veiligheid bewaken althans zo lijkt het.

                    VOCM coffeeshops reageren op signalen uit de omgeving. Heeft u klachten? Loop gerust de coffeeshop binnen en vraag om hulp.

                    Waar het bij de politie niet lukt, we waren immers 'meldingsmoe', lopen we nu even een coffeeshop binnen. Zo kom je nog eens ergens en wordt het toch nog gezellig.

                    Opmerking


                    • Als je de achterdeur gaat reguleren gaat de voordeur noodgedwongen op slot, op het eerste gezicht een loffelijk streven ,maar de straathandel zal dan nog weliger tieren als nu ben ik bang.

                      Opmerking


                      • Voor het geval hier voorstanders zijn van het gebruik van wiet en andere rotzooi:

                        leg mij nou eens uit wat daar zo fijn en positief aan is, ik snap na tientallen jaren nog steeds niet wat daar zo fijn aan is.

                        Hou je svp bij het onderwerp: ik vraag naar het positieve van wiet en andere rook-troep, ik heb het hier niet over alcohol.
                        I am not a complete idiot. Some parts are missing

                        Opmerking


                        • Je krijgt er honger en dorst van.

                          Opmerking


                          • Ah, maar is het dan niet beter om een broodjeszaak te beginnen?


                            Daar heeft niemand verder last van.
                            I am not a complete idiot. Some parts are missing

                            Opmerking


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
                              Voor het geval hier voorstanders zijn van het gebruik van wiet en andere rotzooi:

                              leg mij nou eens uit wat daar zo fijn en positief aan is, ik snap na tientallen jaren nog steeds niet wat daar zo fijn aan is.

                              Hou je svp bij het onderwerp: ik vraag naar het positieve van wiet en andere rook-troep, ik heb het hier niet over alcohol.
                              @ Haas...in bericht # 308 wordt alles haarfijn uitgelegd.
                              is natuurlijk wel een zit van 1.52 uur...maar loont zich wel de moeite.

                              ps: mijn dochter heeft Fibromilogy, en is zeer gebaat met af en toe een paar trekjes.(voelt zich dan heerlijk zonder bijwerkingen)

                              Mijn grootste wens is dat ik voor haar wietolie kan verkrijgen.
                              Maar dat is moeilijk.

                              Hoop dat iedereen de moeite neemt en deze clip luistert.

                              Fin.

                              Opmerking


                              • ps: mijn dochter heeft Fibromilogy, en is zeer gebaat met af en toe een paar trekjes.(voelt zich dan heerlijk zonder bijwerkingen)

                                Mijn grootste wens is dat ik voor haar wietolie kan verkrijgen.
                                Maar dat is moeilijk.



                                Fin.[/QUOTE]

                                Ik meen te weten dat het zelf kweken van een 5-tal planten voor eigen gebruik is toegestaan, kan je dochter zich daarmee redden?

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X