Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Formatie kabinet 2012

Sluiten
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
    Het is en blijf allemaal de schuld van die verschrikkelijke To$#&fi#$%k Di$#%()bi.
    Dat ben ik helemaal met je eens Elvis.
    Eerder is hier ergens al eens geschreven dat ik het maar een raar ventje vond.
    En dat wordt steeds erger. :(
    Mestreechter Geis mage beleve
    en dat door te kinne geve.
    God, wat is dat sjiek ! © Wigo

    Opmerking


    • #32
      Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
      Het is en blijf allemaal de schuld van die verschrikkelijke To$#&fi#$%k Di$#%()bi.
      Ik ben het hier trouwens niet mee oneens.
      Ik vind ook dat To$#&fi#$%k Di$#%()bi een vervelend mannetje was/is, maar ben het oneens met de bewering dat de teloorgang van GL aan hem te wijten is.
      Dat is volledig te wijten aan de verloochening van hun eigen principes in het Kunduz I en het Kunduz II-akkoord.

      Sommige GroenRechtsen eh... GroenLinksen willen dat gewoon niet erkennen en vinden in To$#&fi#$%k Di$#%()bi de ideale zondebok.

      (Ps: Geheel off-topic, maar kan mij iemand (in een P-bericht) uitleggen waarom "Zondebok" zonder "n" geschreven wordt!?! De grammaticale-uitleg in het "Groene Boekje" vind ik niet helder in dit woord specifieke geval :()
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking


      • #33
        Ik denk dat het net zo'n soort woord is als paddestoel.
        Overigens is het hele partijbestuur van GL nu opgestapt.
        Don't PRESS me....

        Opmerking


        • #34
          De ondergang van GroenLinks ligt veel verder terug in zijn oorzaken. In de 2e helft van de jaren '90 was er teveel nadruk op regeringsdeelname/collegedeelname. Diegenen die volgens de partij daarvoor deugden werden bevoordeeld. De politieke straatvechters die niet voor het pluche gingen maar voor het contact met de bevolking konden de een na de ander vertrekken. Tijdens de LPF verkiezingen werd het gebrek aan de mensen die de rug recht konden houden al duidelijk.

          Opmerking


          • #35
            Femke Halsema twitterde:

            Zo, 'partijtop', mij hoeven jullie voorlopig niet meer te bellen.

            Opmerking


            • #36
              Gelukkig zit GL niet in een of andere kabinetsformatie.

              Opmerking


              • #37
                Peiling: PvdA-kiezers lopen weg naar SP en D66

                bron elsevier..


                mosterd na de maaltijd.:(

                Opmerking


                • #38
                  Tja......

                  Het is natuurlijk te simpel om de kiezers alleen de schuld te geven.
                  Ik vind inderdaad dat de kiezers die op 12 september 2012 op de PvdA stemden EN nu (weer) SP niet erg slim bezig zijn geweest.

                  Anderzijds moet de SP de weken voorafgaande aan de verkiezingen wel eens goed evalueren.
                  Kennelijk had zij niet de juiste boodschap in die periode.

                  Waren de 4 zetels die de SP nu wint van de PvdA, volgens Elsevier, op 12 september daadwerkelijk naar de SP gegaan, dan hadden de VVD en de PvdA nu niet met z'n tweeën aan tafel gezeten!
                  Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                  Opmerking


                  • #39
                    Logische reactie na de aanzienlijke verkiezingszege., dat wisten we van tevoren al. Trouwens wat een rust die radiostilte.

                    Opmerking


                    • #40
                      @pier
                      Als ze erin slagen om met z'n tweeen een regering te vormen, dan vind ik het wel politiek gezien een mooie prestatie van Rutte en Samsom.

                      Hier zag ik nog wat andere cijfers die zijn gepeild.

                      Opmerking


                      • #41
                        Akkoord over een week ?
                        http://nos.nl/artikel/431884-akkoord...-een-week.html

                        Opmerking


                        • #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk bericht
                          Is al goed geregeld..
                          nu betalen wij die langstudeer boete..:(
                          gaat goed wat volgt..

                          Begin deze maand bereikten de partijen al een deelakkoord over afschaffing van de forensentaks en de langstudeerboete. Om dat te kunnen betalen, besloten ze onder meer om de belasting op verzekeringen te verhogen.

                          Opmerking


                          • #43
                            Langstudeer boete Wel/Of niet..





                            Studenten: liever langstudeerboete dan leenstelsel

                            Bron elsevier 25-10-2012

                            Lijkt mij ook eerlijker.

                            Opmerking


                            • #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door klaas Bekijk bericht
                              Langstudeer boete Wel/Of niet..





                              Studenten: liever langstudeerboete dan leenstelsel

                              Bron elsevier 25-10-2012

                              Lijkt mij ook eerlijker.
                              Hoezo?
                              Wat versta je onder een langstudeerder?
                              Als je meent dat dit iemand is die 6-7 jaar doet over een studie die regulier 3 jaar duurt, dan begrijp ik je opmerking. Sterker nog, vind ik, dat je gelijk hebt.
                              Maar in de meeste, of in ieder geval veel, gevallen is de problematiek rond een "langstudeerder" totaal anders.
                              Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                              Opmerking


                              • #45
                                Dat bedoel ik ook.
                                Met langstudeerder. als je een studie kunt afronden in drie of 4 jaar.

                                Waarom moet heel nederland meer belasting gaan betalen over zijn noodzakelijke verz.

                                Terwijl Die. en met name die student die zijn huiswerk maakt.
                                in de studenten cafe.s
                                en die dat dan kan doen in 6 jaar of langer.

                                Onze vorige minister (balkelende) had het over ieder moet een steentje bijdragen..

                                Voor veel mensen is het inmiddels een kruiwagen geworden..

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X