Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Landelijke verkiezingen 12 sept. 2012

Sluiten
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Painterartist Bekijk bericht
    Nee. we kunnen niet allemaal naar Griekenland dan wordt de spoeling daar te dun en blijft weer niks voor de Grieken over! Kijk het zit (ongeveer) zo. Nikis de Griekis woont samen met 9 miljoen andere Grieken in het zonnige Griekenland Wij, lieve Europeanen, leende de Grieken 110 miljard. Dat is dus 12.000 euro per Griek. Dus Nikis Griekis gezin van 4 personen krijgt zo'n 48.000 eur van ons Europeanen! Nikis bedankt de Nederlanders voor hun bijdrage en komt ons binnenkort, als hij op z'n 53ste gepensioneerd is, opzoeken. We moeten Griekenland wel blijven steunen voor Nikis vakantiegeld.

    Ergens klopt er iets niet!?

    Een uiterst ingewikkelde en troebele materie is het fenomeen Europese Unie met ingrediƫnten als; mondiale economie (versus) Europese economie, expansiemogelijkheden, marktwerking. marktmanipulatie, geldstromen en banken, technologiewedloop, graaicultuur enz. Daarom schreef ik ook "het zit (ONGEVEER) zo". Omdat eigenlijk niemand meer weet hoe het precies in elkaar steekt kan een "peroxide blondje" uit Venlo ongestraft doen alsof hij wel alles doorziet, oplossingen weet en vooral weet waar de schuldige zitten. Gelukkig zijn MO leden geen "domme blondjes" en trappen daar niet in!!!
    Het is heel simpel..
    WIJ jan met de pet betalen dat geld aan onze regering.

    ZIJ geven dit aan de Griekse regering..

    Jan met de pet daar ziet er niks van,
    Maar betalen het (wel terug)
    en jan met de pet daar (in griekenland) werkt van s,morgens ca 10 uur tot s,nachts.
    Ga maar eens naar griekenland en praat eens met die arme sloebers.:(

    Opmerking


    • #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Painterartist Bekijk bericht
      Wijsheid komt met de jaren
      Zeker weten! Ben inmiddels grijs!
      Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

      Opmerking


      • #48
        Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
        Zeker weten! Ben inmiddels grijs!
        Mooi grijs is niet lelijk.

        ps ik ben .......

        Opmerking


        • #49
          Ik weet het Klaas, maar zal het hier niet vertellen!
          Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

          Opmerking


          • #50
            Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
            Ik weet het Klaas, maar zal het hier niet vertellen!
            dank je
            je bent een van mijn bewonderaars op dit forum.

            Opmerking


            • #51
              Dank je, maar dat is niet nodig!
              Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

              Opmerking


              • #52
                Overigens heb ik helemaal niet gezegd dat ''de lager opgeleiden'' per definitie pvv stemmen. Ik ken ook een paar ''hoog-opgeleiden'' die op hem hebben gestemd.

                Ik bedoelde ermee te zeggen dat ik een heleboel mensen ken, die zonder enig inhoudelijk argument blind achter die uit Venlo aanhobbelen. Als je ze dan vervolgens vraagt welk argument hen dan zo aanspreekt, waarom ze blindelings achter hem aanhobbelen, dan komen ze met argumenten aanzetten die henzelf schaden.

                Mijn vraag luidt steevast: weet jij wat die uit Venlo als argument heeft voor de Hedwigepolder? Daarop moeten ze het antwoord schuldig blijven.


                De enige reden dat die uit Venlo een standpunt over de Hedwigepolder heeft ingenomen, is dat de andere partijen een bepaald standpunt hebben ingenomen, en hij beweert vervolgens het tegenovergestelde. Doet volstrekt niet ter zake of zijn oplossing goed of slecht is voor het milieu. Maar alleen omdat hij het zegt, zijn veel pvv-ers het met hem eens.

                Anders gezegd: omdat Groen Links en de SP zeggen (ik weet niet of het zo is), dat de Hedwigepolder voor 1/3 onder water moet komen te staan, is de pvv daartegen.

                Als de SP en Groen Links hadden gezegd: Er komt geen druppel water in die polder, dan had de pvv gezegd: ''vol laten lopen, die handel''.
                I am not a complete idiot. Some parts are missing

                Opmerking


                • #53
                  Er is een grote markt voor PVV achtige politiek. Mensen zijn helemaal het zicht kwijt, zeker de mensen die oplossingen dicht bij huis zoeken of de politiek niet (meer) vertrouwen. Als je iets niet meer snapt, ga je eerder op je gevoel af en zoek je herkenning en zegt het algemeen belang je geen moer.
                  Ook zgn hoger opgeleiden zullen het moeilijk vinden in deze tijden hun keuze te bepalen. Al die partijen en partijtjes, het zijn vaker wat accentverschillen of verschillen worden voor de verkiezingen aangedikt om op te vallen. De echte verkiezingen zijn na de verkiezingen, maar dan door de politici zelf.

                  Opmerking


                  • #54
                    Ik wilde het eigenlijk bij 'mopjes' zetten. Klaas, hier is alvast een deel van je miljardentekort! Lekker volkje, maar goed doorgaan zo.



                    PVV-statenlid stapt op om fraudezaak

                    door Bart Mos
                    DEN HAAG - Jos van Hal Scheffer is per direct opgestapt als Statenlid voor de PVV in Utrecht. Aanleiding zijn publicaties in De Telegraaf waaruit blijkt dat hij via zijn vrouw betrokken is bij de grote fraudezaak op een Haags advocatenkantoor.

                    Van Hal Scheffer is getrouwd is met de van miljoenenfraude verdachte advocaat Monique van H. (52) en zou ook werkzaam zijn op het advocatenkantoor van zijn vrouw. Hij diende donderdagavond zijn ontslag in, zo bevestigt de Utrechtse PVV-fractieleider RenƩ Dercksen. Van Hal Scheffer, die vooralsnog geen verdachte is in het strafrechtelijk onderzoek naar de fraude, vindt niet dat hemzelf iets te verwijten valt, maar hij is wel van mening dat zijn positie door de huidige situatie niet meer te handhaven is.

                    Zijn echtgenote Monique van H. wordt ervan verdacht woningbouwcorporaties hebben opgelicht door uitspraken en brieven van het rechtscollege Raad van State te vervalsen. Volgens ingewijden is er afgelopen tijd zoā€™n drie miljoen euro verdwenen van depotrekeningen van het advocatenkantoor. Van H. meldde zich donderdag zelf bij de politie in haar woonplaats Soesterberg, nadat het OM samen met de orde van advocaten een onderzoek was gestart
                    Don't PRESS me....

                    Opmerking


                    • #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
                      Ik wilde het eigenlijk bij 'mopjes' zetten. Klaas, hier is alvast een deel van je miljardentekort! Lekker volkje, maar goed doorgaan zo.



                      PVV-statenlid stapt op om fraudezaak
                      door Bart Mos
                      DEN HAAG - Jos van Hal Scheffer is per direct opgestapt als Statenlid voor de PVV in Utrecht. Aanleiding zijn publicaties in De Telegraaf waaruit blijkt dat hij via zijn vrouw betrokken is bij de grote fraudezaak op een Haags advocatenkantoor.

                      Van Hal Scheffer is getrouwd is met de van miljoenenfraude verdachte advocaat Monique van H. (52) en zou ook werkzaam zijn op het advocatenkantoor van zijn vrouw. Hij diende donderdagavond zijn ontslag in, zo bevestigt de Utrechtse PVV-fractieleider RenƩ Dercksen. Van Hal Scheffer, die vooralsnog geen verdachte is in het strafrechtelijk onderzoek naar de fraude, vindt niet dat hemzelf iets te verwijten valt, maar hij is wel van mening dat zijn positie door de huidige situatie niet meer te handhaven is.

                      Zijn echtgenote Monique van H. wordt ervan verdacht woningbouwcorporaties hebben opgelicht door uitspraken en brieven van het rechtscollege Raad van State te vervalsen. Volgens ingewijden is er afgelopen tijd zoā€™n drie miljoen euro verdwenen van depotrekeningen van het advocatenkantoor. Van H. meldde zich donderdag zelf bij de politie in haar woonplaats Soesterberg, nadat het OM samen met de orde van advocaten een onderzoek was gestart
                      mevr elvis. Leg mij de link eens uit.
                      PVV en klaas ??

                      Opmerking


                      • #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door klaas Bekijk bericht
                        mevr elvis. Leg mij de link eens uit.
                        PVV en klaas ??
                        "nadat MO samen met de orde van advocaten een onderzoek was gestart" wellicht

                        Opmerking


                        • #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
                          "nadat MO samen met de orde van advocaten een onderzoek was gestart" wellicht
                          Ja nu begrijp ik de link

                          laag opgeleid ,

                          Opmerking


                          • #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door klaas Bekijk bericht
                            mevr elvis. Leg mij de link eens uit.
                            PVV en klaas ??
                            (grapje) Hij zei mevrouw tegen mij
                            Ach was iedereen in de politiek maar zo netjes .

                            Opmerking


                            • #59
                              De link moet je zoeken bij mopjes, waar Klaas postte:
                              Miljarden lenen, miljard aan griekenland geven.

                              De link: PVV= anti-geld geven aan griekenland, PVV= niet vies van een miljoentje in eigen zak steken.
                              Daar hoef je geen hogere wiskunde voor te hebben gestudeerd toch?
                              Ik bedoelde natuurlijk niet dat klaas een pvv stemmer is. Gelukkig maar!!
                              Don't PRESS me....

                              Opmerking


                              • #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
                                De link moet je zoeken bij mopjes, waar Klaas postte:
                                Miljarden lenen, miljard aan griekenland geven.

                                De link: PVV= anti-geld geven aan griekenland, PVV= niet vies van een miljoentje in eigen zak steken.
                                Daar hoef je geen hogere wiskunde voor te hebben gestudeerd toch?
                                Ik bedoelde natuurlijk niet dat klaas een pvv stemmer is. Gelukkig maar!!
                                Ik dank u voor de uitleg.
                                deze is duidelijk..
                                We begrijpen elkaar..

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X