Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Landelijke verkiezingen 12 sept. 2012

Sluiten
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #31
    In welke uitspraken van die uit Venlo kun je je dan WEL vinden?

    Als het niet het geld is wat we niet meer in Griekenland moeten steken, wat blijft er dan over?

    Hij gooit het er ook vaak op dat ''de buitenlanders'' de schuld zijn van alle ellende die wij hier hebben.

    Mijn mening is dat dat schromelijk overdreven is, we hebben het nu even iets minder hier, maar we hebben het nog wel 10 keer beter dan mensen in veel andere landen. Dus wat hij daarover beweert, is puur gezeur, makkelijk scoren bij laag-opgeleiden.

    Ik zeg niet dat jij laag opgeleid bent, helemaal niet. En zelfs als het wel zo is, zijn dat mijn zaken niet. Maar wat ik zeggen wil is dat hij misbruik maakt van het feit dat er in die groep de door hem veel gerbuikte oneliners als zoete koek worden geslikt. Makkelijk scoren dus.
    I am not a complete idiot. Some parts are missing

    Opmerking


    • #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk bericht
      De grootste vijand voor onze portemonai is niet Griekenland maar een verlies aan vertrouwen, daar draait onze economie op, daar is alle 'waarde' op gebaseerd.
      Helemaal mee eens, Kermit. Een goede oplossing om je vertrouwen te bewaren is niet naar al die praatprogramma's te kijken en desnoods de TV af te zetten, naar muziek te luisteren en/of een goed boek te lezen. Ik ken iemand die dat al jaren doet. Geweldig rustig en geen last van slecht slapen. Je bloeddruk blijft lekker laag en je leeft een jaartje langer.
      Last edited by Clio; 22 mei 2012, 10:51.

      Opmerking


      • #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
        ''hem wiens naam op MO niet genoemd mag worden''.
        Die naam mag hier best genoemd worden, Haas, maar zonder er ooit een woord aan vuil te maken hebben de leden een paar jaar geleden kennelijk besloten die naam dood te zwijgen. Hoe minder 'hits' op internet, hoe beter.

        Overigens heeft het niet noemen van die naam een voordeel, want dan kun je je schriftelijk wat meer permitteren zonder van laster te worden beschuldigd. Dat laatste is overigens iets waar MO volgens mij mordicus tegen is en waarbij van hogerhand zou worden ingegrepen.

        Opmerking


        • #34
          Ben van oordeel dat men met personen als "Hem" heel goed moet oppassen want zulke personen brengen meer schaden dan lief is .
          Maar ook personen als "Zij" brengen veel schaden aan want zulke personen schaden het "vertrouwen" .

          Dat er mensen zijn die zeggen in de jaren 60 was alles beter daar ben het totaal niet mee eens ,dat het toen "gezelliger" was onder de mensen JA.

          Maar welvaart en het niet kunnen dragen van een welvaart dat is volgens mij de oorzaak van de situatie waarin we nu zitten.
          De mens wil teveel .Wat een ander heeft wil ik ook .

          Zelf denk vaak was ALLES maar blijven steken half jaren 60 begin jaren 70
          toen was alles tenminste gezelliger.
          Maar tja de mens is teveel verwent geraakt en heeft aan teveel luxe kunnen ruiken en dan is de weg terug zeer hard .

          Wie daar de oplossing voor heeft ?
          Denk hij/zij die het het beste de lasten weet te verdelen .
          En dat is in mijn ogen helaas niet de Kunduz oplossing met zijn "bedligbelasting", "reiswerkhuisbelasting", "noghogereziekenverzekering" e.d

          Opmerking


          • #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
            In welke uitspraken van die uit Venlo kun je je dan WEL vinden?

            Als het niet het geld is wat we niet meer in Griekenland moeten steken, wat blijft er dan over?

            Hij gooit het er ook vaak op dat ''de buitenlanders'' de schuld zijn van alle ellende die wij hier hebben.

            Mijn mening is dat dat schromelijk overdreven is, we hebben het nu even iets minder hier, maar we hebben het nog wel 10 keer beter dan mensen in veel andere landen. Dus wat hij daarover beweert, is puur gezeur, makkelijk scoren bij laag-opgeleiden.

            Ik zeg niet dat jij laag opgeleid bent, helemaal niet. En zelfs als het wel zo is, zijn dat mijn zaken niet. Maar wat ik zeggen wil is dat hij misbruik maakt van het feit dat er in die groep de door hem veel gerbuikte oneliners als zoete koek worden geslikt. Makkelijk scoren dus.
            Als ik uw formulering goed begrijp dan zijn mensen met een lage opleiding mensen met een minder denk vermogen.
            Nu laat ik u gerust stellen.
            Mijn opleiding waren 6 klasjes, ik had niet de gezegende toestand dat mamma en pappa mij konden laten studeren.
            ook ben ik me bewust dat mijn schrijfwijze in mijn nadeel werkt.
            doch met mijn inzicht en denk vermogen is niks mis.
            verder ik heb nooit en zal ook nooit W. stemmen.

            Waar ik het wel mee eens ben (als dit klopt)
            dat hij is opgestapt omdat de minima het gelag betaalt

            En verder denk ik dat hij niet beter is/was.
            Dan het clubje waar die mee optrok.
            Wat ze geven hem een snoepje en nemen het weer direct terug.
            als hun clubje wordt opgeblazen.
            Last edited by ; 22 mei 2012, 13:29. Reden: schrijffoutje (6 klasjes)

            Opmerking


            • #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
              Helemaal mee eens, Kermit. Een goede oplossing om je vertrouwen te bewaren is niet naar al die praatprogramma's te kijken en desnoods de TV af te zetten, naar muziek te luisteren en/of een goed boek te lezen. Ik ken iemand die dat al jaren doet. Geweldig rustig en geen last van slecht slapen. Je bloeddruk blijft lekker laag en je leeft een jaartje langer.
              Helemaal mee eens

              Alleen vrees ik, vergelijkbaar met een roker die toch blijft roken terwijl hij weet dat het heel slecht voor hem is, dat ik mij niet aan deze goede tip van Clio zal houden. Helaas....

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim54
              (..)
              Maar welvaart en het niet kunnen dragen van een welvaart dat is volgens mij de oorzaak van de situatie waarin we nu zitten.
              De mens wil teveel .Wat een ander heeft wil ik ook . (..)
              Ook hier ben ik het wel mee eens.
              Maar nu nog de oplossing vinden.........
              Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

              Opmerking


              • #37
                @pier 'De kiezer wil ook wat te knokken hebben plus de illusie dat er wat de kiezen valt'. Las ik vandaag in de Volkskrant (bert wagendorp, altijd goed)
                Voor de lezers die eens niet naar K&B willen kijken of hier willen knokken.
                Niet direct over verkiezingen meer over de staat van de burger en de democratie in het land, rapport komt vandaag uit. Saai?

                Opmerking


                • #38
                  Jeetje Kermit,

                  Dat rapport van de WRR bevat 287 bladzijden!!!
                  Wel prima dat je het hier onder de aandacht brengt

                  Ik heb het rapport inmiddels gedownload en zal het zeker nader bekijken.
                  Bedankt.

                  Maar..... dat is nu zo'n typisch voorbeeld waarom ik vanavond wellicht naar K&B kijk.
                  Hopelijk hebben ze daar dan iemand zitten die een (eerste) mening over dit rapport heeft, waardoor ik het weer wat gemakkelijker, of wellicht ook wat anders, kan lezen.
                  Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                  Opmerking


                  • #39
                    Geding "Hem" waarschijnlijk over een week

                    DEN HAAG - Het kort geding dat "Hem" heeft aangespannen om het Europees noodfonds (ESM) tot na de verkiezingen in september van tafel te krijgen, dient hoogstwaarschijnlijk volgende week dinsdagochtend. Dat heeft "Hem"' advocaat Bram Moszkowicz dinsdag gezegd. De raadsman heeft de dagvaarding inmiddels ingediend bij de rechtbank in Den Haag.
                    Moszkowicz zei dat volgende week dinsdag de voorkeursdatum is van de rechtbank. ā€žWaarschijnlijk kunnen wij dan ook.ā€ Een tijdstip is nog niet bekendgemaakt.

                    Verdiend Bram ook weer iets

                    Opmerking


                    • #40
                      Achtergrondartikel ESM

                      Opmerking


                      • #41
                        Goed stuk Kermit

                        Maar wel ingewikkeld.
                        Ik moet het even laten bezinken. Het stuk impliceert, als ik het goed lees, namelijk wel dat "hij uit Venlo" gelijk heeft op dat punt.

                        En JOOP is volgens mij geen rechtse site, toch?

                        Dat is me wat....
                        Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                        Opmerking


                        • #42
                          De klassieke links-rechts tegenstelling is immers een vlaflip geworden. Ieder is tegenwoordig kapitalist te noemen de een met grote en de ander met kleine k.

                          Of zonder...
                          Last edited by ; 23 mei 2012, 10:20. Reden: Aanvulling

                          Opmerking


                          • #43
                            Geen domme blondjes grap!

                            Nee. we kunnen niet allemaal naar Griekenland dan wordt de spoeling daar te dun en blijft weer niks voor de Grieken over! Kijk het zit (ongeveer) zo. Nikis de Griekis woont samen met 9 miljoen andere Grieken in het zonnige Griekenland Wij, lieve Europeanen, leende de Grieken 110 miljard. Dat is dus 12.000 euro per Griek. Dus Nikis Griekis gezin van 4 personen krijgt zo'n 48.000 eur van ons Europeanen! Nikis bedankt de Nederlanders voor hun bijdrage en komt ons binnenkort, als hij op z'n 53ste gepensioneerd is, opzoeken. We moeten Griekenland wel blijven steunen voor Nikis vakantiegeld.

                            Ergens klopt er iets niet!?

                            Een uiterst ingewikkelde en troebele materie is het fenomeen Europese Unie met ingrediƫnten als; mondiale economie (versus) Europese economie, expansiemogelijkheden, marktwerking. marktmanipulatie, geldstromen en banken, technologiewedloop, graaicultuur enz. Daarom schreef ik ook "het zit (ONGEVEER) zo". Omdat eigenlijk niemand meer weet hoe het precies in elkaar steekt kan een "peroxide blondje" uit Venlo ongestraft doen alsof hij wel alles doorziet, oplossingen weet en vooral weet waar de schuldige zitten. Gelukkig zijn MO leden geen "domme blondjes" en trappen daar niet in!!!

                            Opmerking


                            • #44
                              Ben ook nooit blond geweest!
                              Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

                              Opmerking


                              • #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
                                Ben ook nooit blond geweest!
                                Wijsheid komt met de jaren

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X