Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
Ik ga er uiteraard vanuit dat hij inmiddels op de hoogte is van het vertrek van Winants en hoe de onderlinge verhoudingen binnen de coalitie op scherp staan.
Oorspronkelijk geplaatst door Elvis
Nadat Mans klaar was met het voorlezen van de brieven en de raad nog eens vermanend had toegesproken over de harde koers die zich aftekende binnen de raad, schorste hij de vergadering. Iedereen sprong op en overlegde met iedereen.
Vroeg je 5 (burger)raadsleden, dan kreeg je 6 meningen over wat er nu gebeurd was.
Sommigen beweerden zeker te weten dat Winants was opgestapt. Sommige wisten te weten dat Winants door emotie was overvallen en het zelf ook niet meer wist. Anderen beweerden dat er een taxi voor de deur klaar stond, zodat het al lang door Winants gepland was.
Mooiste was dat ik "toevallig" naast een NOS radioverslaggever stond die toen kennelijk met zijn redactie belde. Hij gaf door het ook niet te weten.
Toen hij zag dat ik meeluisterde onderbrak hij zijn telefoongesprek en vroeg of ik een raadslid was.
Tja..... gemiste kans. Had ik daar "Ja" gezegd, dan was "Pier", gemeenteraadslid van de PVNV-A live op de radio geweest voor zijn visie op het geheel........
Maar ja, ik was weer eens te eerlijk :(
Opmerking