Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Landelijke verkiezingen 9 juni 2010

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
    En mag ik hierbij even opmerken dat die 'paar' mastodonten en hun gevolg, toch al gauw een persoontje of zestig tot tachtig, hun brief ZELF in de MEDIA publiceren, in dit geval NRC Handelsblad?
    Denk niet dat 'de media' voortdurend als hijgerige honden aan de poorten van het binnenhof staan te rammelen in de hoop op de quote van de dag hoor. De meneren en mevrouwen politici weten de kranten zelf drommels goed te vinden.
    Zonder enige twijfel geloof ik inderdaad dat de "meneren en mevrouwen" de (linkse) kranten op dat gebied gebruiken.
    In dit geval NRC Handelsblad...... want de kans dat De Telegraaf hun "klachten" publiceert is natuurlijk ook een stuk kleiner
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

    Opmerking


    • Volgens mij is onze Elvis wel erg goed geïnformeerd.....

      Om 17.42 uur berichte Elvis het navolgende:
      Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
      En mag ik hierbij even opmerken dat die 'paar' mastodonten (..) hun brief ZELF in de MEDIA publiceren (...)
      De (..) politici weten de kranten zelf drommels goed te vinden.
      Om 19.57 uur komt de NOS met deze brief van Ab Klink.

      Lees en huiver......

      Als het toch waar is wat Ab Klink in deze brief schrijft dan kun je toch gewoon niet met de PVV in ze gaan.
      Maar, de vraag is waarom hij deze brief schrijft.
      Hij ziet de laatste 2 weken minimaal 8 uur per dag Maxime en Henk (Bleker) in persoon.
      Schrijf je dan een brief?
      Ja, dat doe je als je wilt dat die brief 'uitlekt'

      Dus als je al bij het schrijven van de brief weet dat hij gaat uitlekken, dan schrijf je hem zo dat jouw verhaal erg plausibel klinkt.

      Dit inspireert tot een Ierse dichtvorm:

      Er was eens een onderhandelaar,
      Hij was erg link
      Zijn naam was Ab Klink,
      En het is raar maar waar,
      Ab is met het onderhandelen met de PVV klaar
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking


      • Dat Klink wou dat deze brief uitlekt lijkt me zonneklaar. Als het klopt wat jij schrijft, dan is dit de perfecte manier om de 'rank and file', zoals Hillen gisteren zei, te informeren over wat plaatsvindt aan de onderhanderlingstafel.

        Vooral dat stuk over het wachten met de presentatie van het regeerakkoord tot na het CDA congress vind ik zeeeeer opmerkelijk.

        Ik wed dat Klinkie nu wordt afgebrand!

        Opmerking


        • Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
          Dat Klink wou dat deze brief uitlekt lijkt me zonneklaar. Als het klopt wat jij schrijft, dan is dit de perfecte manier om de 'rank and file', zoals Hillen gisteren zei, te informeren over wat plaatsvindt aan de onderhanderlingstafel.

          Vooral dat stuk over het wachten met de presentatie van het regeerakkoord tot na het CDA congress vind ik zeeeeer opmerkelijk.

          Ik wed dat Klinkie nu wordt afgebrand!
          Ik ben het helemaal met je eens, op één punt na.
          En weer is het een weddenschap die ons splijt......

          Ik denk namelijk dat Ab Klink als winnaar uit deze broedermoord tevoorschijn gaat komen en dat Maxime Verhagen nu het onderspit gaat delven.
          De media zal Ab Klink c.s. omarmen.
          Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

          Opmerking


          • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht

            De media zal Ab Klink c.s. omarmen.
            Klopt, denk ik.

            "Klinkie zal worden afgebrand" had bij mij betrekking op Wilders, Rutte en Verhagen, maar dat stond er niet uitdrukkelijk bij. Als je het hier nu eens mee eens bent, kunnen we die tweede fles delen.

            Opmerking


            • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
              De media zal Ab Klink c.s. omarmen.
              Mogelijk maar of Verhagen of Klink hier wijzer van wordt maakt voor mij niet zoveel uit. Wilders zal de echte winnaar zijn met dank aan Verhagen en Klink. Daar wordt ik niet vrolijk van. :(

              Opmerking


              • Door te lekken wat Wilders zou gaan zeggen over die 'rode hoofden' heeft Klink Wilders wind uit de zeilen genomen. Die moet nu dimmen, (want hij ontkent dat hij zoiets heeft gezegd) anders zegt iedereen: zie je wel!! Hij wilde niet meeregeren!! Misschien toch gewoon een handige cda-truuk?
                By the way, die politici betalen volgens mij gewoon advertentietarief voor zo'n open brief, het kan natuurlijk dat ze die inkomsten gunden aan het NRC.
                Don't PRESS me....

                Opmerking


                • Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
                  Misschien toch gewoon een handige cda-truuk?
                  NRC.
                  Dan zou ik deze episode toch wel heel ver vinden gaan. Laat dan gewoon een brief lekken, zonder dat hele gedoe omtrent de 'splitsing' van de partij er omheen. Een handige truc is het zeker niet.

                  Opmerking


                  • Das ook weer waar.... het woord 'handig' is niet zo op zijn plaats. Maar toch zegt iets mij dat Klink deze actie doelbewust zo heeft uitgevoerd (en wat is 'definitief' nog in deze trouwens?) opdat wilders wel móest roepen: het is niet waar, ik ga helemaal niet dwars voor de coalitie liggen.
                    Don't PRESS me....

                    Opmerking


                    • Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
                      Door te lekken wat Wilders zou gaan zeggen over die 'rode hoofden' heeft Klink Wilders wind uit de zeilen genomen. Die moet nu dimmen, (want hij ontkent dat hij zoiets heeft gezegd) anders zegt iedereen: zie je wel!! Hij wilde niet meeregeren!! Misschien toch gewoon een handige cda-truuk?
                      Ik ontdek in onze Elvis een geboren concurrent van Tomas Ross
                      Maar, het zou zo maar eens kunnen.
                      Ik sluit niets uit.

                      Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
                      By the way, die politici betalen volgens mij gewoon advertentietarief voor zo'n open brief, het kan natuurlijk dat ze die inkomsten gunden aan het NRC.
                      Nou, weet je wat, ze moeten gewoon een account aanmaken op Mestreech Online.
                      Daar kunnen ze de brief dan gratis publiceren !!
                      Ik zou het bovendien erg opmerkelijk vinden als die politici advertentiekosten betalen (uit eigen zak).
                      Het zou de eerste keer zijn dat een dik verdienende politicus iets uit eigen zak betaalt......
                      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                      Opmerking


                      • Nou ja dik verdienend, er zat toch een aanzienlijk deel pensionado's bij...
                        Don't PRESS me....

                        Opmerking


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
                          Het zou de eerste keer zijn dat een dik verdienende politicus iets uit eigen zak betaalt......
                          Dat cynisme..... Juist dat is in potentie een groot gevaar voor de democratie en een verklaring voor Geertje.

                          Ik vraag me af waarom je uberhaupt in politiek geinteresseerd bent.... Zelf politicus willen worden maar niet gelukt?

                          Opmerking


                          • Oorspronkelijk geplaatst door elvis Bekijk bericht
                            Nou ja dik verdienend, er zat toch een aanzienlijk deel pensionado's bij...
                            Ik durf bijna ongezien mijn jaarsalaris te ruilen voor het vermogen/pensioen van deze pensionado's......

                            Denk dat ik dan een goede deal doe.....
                            Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                            Opmerking


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
                              Ik durf bijna ongezien mijn jaarsalaris te ruilen voor het vermogen/pensioen van deze pensionado's......

                              Denk dat ik dan een goede deal doe.....
                              Jow, we gaan gewoon cynisch door!

                              Pier heeft wellicht ooit gesolliciteerd bij D`66. Zelfs die wilden hem niet hebben.....

                              Opmerking


                              • Oorspronkelijk geplaatst door burgemeester Bekijk bericht
                                (..) Zelf politicus willen worden maar niet gelukt?
                                Ik zou TOTAAL ongeschikt zijn.
                                Ik zou dan politiek moeten bedrijven (lees: eigenbelang veiligstellen en daarbij proberen de indruk te wekken dat ik het voor de maatschappij doe) en dat is echt niets voor mij.

                                Ik moet een politica citeren "Niet links, niet rechts, maar recht door zee....", al geloof ik niet dat zij toen meende wat ze zei....

                                Ik zou dat wel doen, dus.... TOTAAL ONGESCHIKT
                                Last edited by Pier; 2 september 2010, 19:19.
                                Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X