Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Tweede Kamerverkiezingen 22 november 2023

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #31
    Leuk dat nu en dan een mop geplaats wordt
    Mevr Penn-te Strake (Premier )

    kunnen we nu en dan eens lachen ..

    Opmerking


    • #32
      Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
      Wie wordt onze nieuwe premier?

      Dat is de grote vraag die Nederland bezig houdt, nadat Geert Wilders en de andere onderhandelende partijleiders zijn afgevallen voor die functie. (..)

      Ik heb misschien toch een beter idee: Annemarie Penn-te Strake. Ik kan me geen beter iemand voorstellen om binnen de huidige chaotische politieke situatie die rol te vervullen.
      (...)
      Penn for PM? Ik zeg ja!
      Voordeel van Annemarie Penn-Te Strake is dat ze in ieder geval niet meer geroyeerd kan worden door de Seniorenpartij Maastricht

      Er zijn velen die op Pieter Omtzigt hebben gestemd en de laatste weken teleurgesteld waren in zijn politieke besluiten rond de kabinetsformatie.
      Maar ik denk dat Pieter er in ieder geval voor gezorgd heeft dat Geert Wilders nu (definitief?) geen premier meer wordt en dat alle partijleiders zitting nemen in de Tweede Kamer.
      Zo hoort het volgens mij ook te zijn.
      Met 20 Tweede Kamerzetels heeft NSC Nederland al een grote invloed gehad op de uitkomst van de verkiezingen en het nu te vormen kabinet (als het er komt).

      Tja.... nu nog een Minister-President.
      Zou mij niet verbazen als ze Klaas Dijkhof toch nog van stal weten te halen
      Maar je moet wel gek zijn om Minister-President te worden in een kabinet waarin de PVV getalsmatig de grootste is.....
      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

      Opmerking

      Bezig...
      X