Tja, mij moet je het niet vragen. Hebben we de sauna in de Kapoenstraat al gehad, of zit die er nog?
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Verdwenen zaken in Maastricht
Sluiten
X
-
Bakkerij Saint Pierre
Oorspronkelijk geplaatst door olijfjeIn ieder geval was dat Bakkerij St. Pierre, heerlijke croissants hadden ze, die ook verkocht werden in hun zaak aan de Kesselskade, maar hun familienaam is me even ontschoten.
Opmerking
-
Bakkerij Saint Piere
Oorspronkelijk geplaatst door olijfjeSmeets, dàt is 't. Ik meen dat de zaak aan de Kesselskade door een familielid werd uitgebaat, want in ieder geval was dat ook 'n Smeets.
Vroeger heb ik in de bakkerij als vakantiehulp gewerkt. Ik woonde ernaast in Cafe t' Ekerhoes (nu Forum).
Gr,
Roel
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk berichtDan denk ik dat je achternaam met een U begint.Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk berichtEn ik denk dat wij elkaar kennen
Opmerking
-
Is "Garage Willems" al genoemd? Aan de Kleine Looiersstraat. Een garagebedrijf zoals je ze nu nog alleen maar diep in het Fransche binnenland kunt tegenkomen. De naamgever met alpinopet en besmeurde blauwgrijze werkjas. Een klein "kantoortje" met een chaos aan papieren en de doordringende geur van smeermiddelen.De Wereld gaat aan Vlijt ten onder
Max Dendermonde
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Karel de Kale Bekijk berichtIs "Garage Willems" al genoemd? Aan de Kleine Looiersstraat. Een garagebedrijf zoals je ze nu nog alleen maar diep in het Fransche binnenland kunt tegenkomen. De naamgever met alpinopet en besmeurde blauwgrijze werkjas. Een klein "kantoortje" met een chaos aan papieren en de doordringende geur van smeermiddelen.Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
Opmerking