Dit is denk ik de steen die rechts langs de Brusselseweg ligt, ter hoogte of voorbij Felix, c.q. Service Buro Zuid? Ik heb op Streetview gezocht, maar daar resteert slechts een open plek.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
This topic has been answered.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk berichtDit is denk ik de steen die rechts langs de Brusselseweg ligt, ter hoogte of voorbij Felix, c.q. Service Buro Zuid? Ik heb op Streetview gezocht, maar daar resteert slechts een open plek.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.Evers Bekijk berichtWat is correct: dat hij niet te zien is op Streetview, of de oplossing?
Indien juist, dan alleen omdat Peters gepuzzel mij eraan deed denken. En aangezien ik nog altijd niet aan de wandel ben, mag hij namens mij een nieuwe zetten.
Opmerking
-
OK, dan vanaf de andere kant: Posthoornstraat 69. En hij ligt er nog wel, maar meer in het talud dan ik mij herinner.
https://www.google.com/maps/@50.8680...7i13312!8i6656
Opmerking
-
vanaf den awwe Stiene Kesselskade naar het Bat nr 15
het is dat ik toch naar Grootaarts moest, maar die uitsnedes zijn wel heel moeilijk Peter
En overigens een voorbeeld erker in Vernaculaire architectuur stijl dat je echt niet verwacht aan dat oude huis. (is dat wel door de monumenten commissie gegaan ?Iets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afdanking
m.a.w. een stoer Mestreechter joonk
Opmerking
-
vanaf den awwe Stiene Kesselskade naar het Bat nr 15
die uitsnedes zijn wel heel moeilijk Peter
is dat wel door de monumenten commissie gegaan ?
Opmerking
Opmerking