Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Het pand is omstreeks 1920 gebouwd. Onlangs is dichtbij een stuk kastanjeboom vanuit een tuin met mergelmuur gevallen op de openbare weg. De bassischool was net uit. Geen gewonden.
Cryptogrammen zijn niet mijn fort, die kadasterkaartensite ook niet want dyscalculie helpt niet en nu blijk ik ook de (buurt)krant niet te hebben bijgehouden ... Kommer en kwel. Vooral dat laatste.
Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid M.H.EversBekijk bericht
Cryptogrammen zijn niet mijn fort, die kadasterkaartensite ook niet want dyscalculie helpt niet en nu blijk ik ook de (buurt)krant niet te hebben bijgehouden ... Kommer en kwel. Vooral dat laatste.
Knipvoegen vind ik wel mooi. Knip er 18 weg en de + jes en je hebt het kadasternummer.
In ieder geval moeilijk genoeg daar ik geen fiets heb.
Die nieuwe trap en leuningen komt me niet bekend voor.
De keerwand met hekwerk op de achtergrond links heb ik wel ergens gezien.
maar waar?
Iets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afdanking
m.a.w. een stoer Mestreechter joonk
In ieder geval moeilijk genoeg daar ik geen fiets heb.
Die nieuwe trap en leuningen komt me niet bekend voor. (..)
Ik denk, nou weet vrijwel zeker, dat de trap nieuw is.
Schat 2-3 jaar.
En zonder de exacte woonlocatie van Antonius te kennen, vermoed ik dat hij zeker geen fiets nodig heeft.
Een wandeling van pakweg 1-1,5 km moet hem in staat stellen de trap te beklimmen
Opmerking