Pier : was dit voorheen een paardenstal?
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Boe is dit?
Sluiten
This topic has been answered.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtPier : was dit voorheen een paardenstal?
Ik weet echt niet wat er in deze schuur gevestigd is of was.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
Een kleine hint.
De straatnaam heeft indirect iets te maken met de familie van de persoon die gelieerd was aan mijn vorige Boe is dit?, namelijk de stedendwinger Frederik Hendrik.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichtKan het in ons stadsdeel Heer gevonden worden?
Hint 2:
Zoek het maar in West MaastrichtEen dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtPier : was dit voorheen een paardenstal?
Opmerking
-
Als ik het goed heb was er een handel in
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
Ik heb eens gekeken wat er (vermoedelijk) vroeger was.
Als ik het goed heb was er een handel in
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk bericht
Daar hadden we geen gebrek aan in Maastricht. (..) In de buurt van het Orleansplein?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichthoek acht zaligheden erfprinsbastion 40
aan de acht zaligheden was de ingang, dus daarom herkende ik die poorten niet meteen
Opmerking
-
De enige drankhandel die het alcohol vrije bier hadden uit Duitsland wat ik zo graag mocht.
Ik laat m'n beurt voorbij gaan aan iemand met recente foto's omdat ik niet zo tegen die hitte kan ga ik ook niet op straat.Iets te oud voor re-educatie
iets te jong voor afdanking
m.a.w. een stoer Mestreechter joonk
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk berichthoek acht zaligheden erfprinsbastion 40
aan de acht zaligheden was de ingang, dus daarom herkende ik die poorten niet meteen
Zullen we Breur maar vragen voor een nieuwe opgave?Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Opmerking
Opmerking