Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Geusseltbad

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #91
    Zou me niets verbazen, ik kom hem regelmatig tegen in een ander zwembad. Kan het zijn dat de link van Ton niet werkt?
    Last edited by Clio; 31 mei 2013, 08:23.

    Opmerking


    • #92
      De link zelf niet, maar de foto doet dienst als zodanig, althans bij mij.
      I am not a complete idiot. Some parts are missing

      Opmerking


      • #93
        Openingstijden buitenbad Geusseltzwembad

        De (aanloop?)perikelen rond het nieuwe Geusseltbad blijven maar voortduren.

        Na vragen van de Maastrichtse Volkspartij zijn er nu (art. 39 RvO) vragen van D66 richting het college van B&W gestuurd.

        D66 Maastricht is van mening dat het goed en klantvriendelijk is als het buitenzwembad op weekenden met zomerse temperaturen open is.
        Afgelopen vrijdag, 16 augustus 2013, was een warme dag en dus was ook het buitenbad open.
        Toch werd het buitenbad al om 17.00 uur gesloten.

        "Dit", aldus D66, "tot teleurstelling van de aanwezige zwemmers die het goed vertoeven vonden en graag langer hadden willen blijven. De buitenbaden in de omringende omgeving zijn langer open, vaak tot 18.00 uur".

        D66-raadslid Franca Eurlings-Tonnaer: “D66 wil bij goed weer een verruiming van de openingstijden van het buitenbad (minimaal tot 18h) in augustus en september en vraagt dit dan ook aan het college.”
        Bron: Persbericht D66 d.d 18 aug. 2013.

        Even ter vergelijking, hoewel niet geheel vergelijkbaar, maar toch.
        Het zwembad van de vereniging Jekerdal in het Stadspark te Maastricht is in de maanden juni-juli-augustus open van 10.00uur tot 20.00 uur.
        In mei en september sluit het zwembad om 18.00 uur.
        Nogmaals, de vergelijking met een commercieel zwembad en een zwembad van een vereniging loopt wellicht spaak, maar het geeft wel aan dat er belangstelling voldoende is om een zwembad tussen 17.00 en 20.00 uur open te houden.
        Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

        Opmerking


        • #94
          Oorspronkelijk geplaatst door Ton
          Wat koste dit badje, ? Ietsjes meer dan 25 miljoen?

          Half jaar na opening al roest en scheurtjes in Geusseltbad
          Dit noemt men ook wel duurzaam bouwen . De laatste brug gebouwd in Maastricht heeft ook "probleempjes". Een automaat bij het standbeeld bij Minckelers geplaatst, staat bekend als onbetrouwbaar. De rest van de missers gebouwd te Maastricht, sla ik over.
          Last edited by Breur; 25 september 2013, 19:34.

          Opmerking


          • #95
            Natuurbad in de Enci-Groeve

            Maar we blijven positief. Er komt een natuurbad in de Enci groeve. De scheurtjes zitten er nu al in, maar die kunnen geen kwaad. Ik ga al vast met mijn duikbril naar de opticien.

            Opmerking


            • #96
              Hahahaha!
              Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!

              Opmerking

              Bezig...
              X