Het leuke is, ze zitten in het pand waar menig Maastrichtenaar voorheen met angst en beven naartoe ging.
Vooral als je een bezoek moest brengen aan die misselijke controleur Van Rijdt. Ik kwam er al snel achter dat je hem met dezelfde grofheid te woord moest staan als waarmee hij jou te woord meende te moeten staan.
Ik heb maar 1 keer een grote mond van hem gehad, de keren daarna dat ik met hem te maken had, was ie steeds zeer vriendelijk.
Maar daar gaat dit onderwerp dus niet over.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
RijstemètmètB.?
Sluiten
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk berichtDa's een oud programma van TV Maastricht, opgenomen toendertijd door Jean Paul Toonen!
Ik heb de auto vaker in Maastricht gezien, vaak stond de camera simpelweg op het dak.
Overigens heette het miniprogrammaatje ''stadsblik''. Blik kon dus betekenen: ''zicht op'', maar ook ''auto''.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk berichtGoed dat de snelheidsmeter niet te zien is, want soms ....
Maar toch weer een sjiek ritje Breur en .... vlak nabij de finish gestopt !. Ik heb wel last van klevers (dat is geen smoesje).
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk berichtLeuk! Door Heugem leek wel een bloesemtocht.
Mogen we ook verzoekjes indienen? Als je er nog eens in de buurt komt, Oxfordlaan (aan de zuidkant van het AZM). Ben benieuwd of daar al gebouwd wordt.
Leave a comment:
-
Goed dat de snelheidsmeter niet te zien is, want soms ....
Maar toch weer een sjiek ritje Breur en .... vlak nabij de finish gestopt !
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtIets meer ruitewisser ter vermindering reflecties door scherpe zon:
Sjiek en Sjoen !
Oorspronkelijk geplaatst door Rubke Bekijk berichtIk zal een deze dagen eens met een helm camera filmen op de motor, kijken of dat enigszins leuke video opleverd. Een nadeel is dat je alles ziet waar ik naar kijk
Oorspronkelijk geplaatst door olijfje't Blieve toch kinder, die mansluij
@ Breur: Sjoen gediechske, dao moot meinigein vaan traone !
Leave a comment:
-
inderdaad en daar is niks mis mee haha, en zoals we altijd zeggen "alleen het speelgoed wordt duurder..."
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breur Bekijk berichtLeuk, ben benieuwd naar je kijkgedrag. Bovendien kun je op plekjes komen waar ik met de auto niet kan komen. Ik heb ook nog een camera gemonteerd op een met afstand bediende miniatuurauto. Eens kijken wat dat voor een laagdrempelige beelden oplevert.
Alleen zo weinig tijd om al die hobbies uit te voeren als het eens goed weer is
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rubke Bekijk berichtIk zal een deze dagen eens met een helm camera filmen op de motor, kijken of dat enigszins leuke video opleverd. Een nadeel is dat je alles ziet waar ik naar kijk
Leave a comment:
-
Ik zal een deze dagen eens met een helm camera filmen op de motor, kijken of dat enigszins leuke video opleverd. Een nadeel is dat je alles ziet waar ik naar kijk
Leave a comment:
Leave a comment: