Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

RijstemètmètB.?

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Breur
    replied
    Rij je mee met Bob Breur? RijstemètmètB.? Rit 20.

    Rij je mee met Bob Breur? RijstemètmètB.? Rit 20. Als Bob had ik wat tijd over. Via Kennedybrug naar Noorderbrug. Statenkwartier en andere plekjes. Er wordt ook nog even stil gestaan bij de Koningin. Op de ventwegen worden jullie een beetje "gesjuddeld". Een stukje Boschstraat spant de kroon. Moet nog een sky-light filter toevoegen; fel tegenlicht is hinderlijk.

    Last edited by Breur; 17 december 2014, 10:02.

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    Leuk Breur ik heb genoten, alles was uiteraard zeer herkenbaar en toch wist ik sommige straten nietmeer.
    Nu en dan wat sluipreclame b mooie meegenomen voor die bedrijven

    Leave a comment:


  • Haas
    replied
    Dankzij deze beelden weet ik precies van welke klant er woensdag post te verwachten is. Waar het busje van Business-Post staat, is namelijk een vestiging van die klant.

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Bekende buurt! Erg leuk Breur! Daanke!

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    En eindelijk (mobiele) camerabewaking hoek PPW/Noormannensingel

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    RijstemètmètB.? Rit 19. Wyck op vrijdag voor Carnaval 2013

    RijstemètmètB.? Rij je mee met Breur? Rit 19. Wyck - en aanloopstraten - op vrijdag voor Carnaval 2013. Weinig Carnavalsversieringen te zien! Nog wat problemen met nieuwe camera. Reflectie van het dashboard en opspattend vuil op autoruit. Komt wel goed.

    Last edited by Breur; 17 december 2014, 10:01.

    Leave a comment:


  • Koelekopke
    replied
    Ik zie dit draadje voor de eerste keer en wat is-tie leuk !
    Heb al verschillende filmpjes bekeken en ga dat zeker ook doen met de resterende.
    Broederlief, een prachtig stuk werk heb je ervan gemaakt en een goed item voor MO.

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Merci Brother, weer een mooi ritje.

    Leave a comment:


  • Haas
    replied
    Zo slecht is die camera helemaal niet, als ik Philip Houben zelfs herken in die regenjas en met een pet op.


    Aan de andere kant was het een kwestie van afstrepen WIE het kon zijn.

    Bij mijn weten zijn er nog slechts 3 ex-burgemeesters van Maastricht in leven, waarvan twee woonachtig in de stad. Aangezien Gerd Leers zich doorgaans te voet verplaatst binnen de stad, moest het wel haast Philip Houben zijn.

    Punt was: waar in het filmpje was ie te zien?

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Haas Bekijk bericht
    Op 09.49: Philip Houben. Beige regenjas en een pet op.


    En op 07.16 een fietser die tegen het verkeer in rijdt, vlakbij het depot van Business-Post.
    Ja Haas, dat klopt. Helaas was het erg donker en somber weer. Maar dat is de werkelijkheid. Binnenkort krijg ik een HD camera en worden de beelden beter. Kan ik weer opnieuw beginnen ... Wellicht kom ik Dhr. Houben weer eens tegen.

    Leave a comment:


  • Haas
    replied
    Op 09.49: Philip Houben. Beige regenjas en een pet op.


    En op 07.16 een fietser die tegen het verkeer in rijdt, vlakbij het depot van Business-Post.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Rit 18. Meer Sint Pieter te Maastricht

    Rij je mee met Breur? Rit 18: meer Sint Pieter te Maastricht. Ambtshalve moest ik op het kerkhof zijn van Sint Pieter. Het was wel wat somber weer en druppels beroerden de voorruit, maar je ziet meer omdat veel bomen geen blad meer dragen. Voor de oplettende kijker: je ziet nog een ex burgemeester van Maastricht.

    Last edited by Breur; 17 december 2014, 10:01.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
    Staat er ergens ook 'n duidelijk alternatief aangegeven bij het punt waar je niet mag afslaan richting Scharnerweg? Mijn dochter is gisteren (terugkomend van Gaia) via Rothem naar de Meerssenerweg gereden omdat ze vanaf de Rooseveldlaan niet weet of ze in Heugemerveld kan terechtkomen zonder via Luik te rijden
    Omleidingen worden aangegeven door middel van gele bebording.

    Wel blijft het verstandig regelmatig deze webpagina te raadplegen: http://www.maastrichtbereikbaar.nl/home.html

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    N2

    Clio, ik rijd vaker over dit traject, ook op drukke tijden. Ik kan mij voorstellen dat je je enigszins opgesloten voelt. Als iedereen zich aan de "aanbevolen" snelheid houdt, is er geen enkel probleem. Door de mindere ruimte lijkt het ook, alsof iedereen sneller rijdt. Het verkeer stroomt goed door en de wegbewijzering is goed. Wegmisbruikers zullen echter altijd blijven rondrijden.

    Leave a comment:


  • Clio
    replied
    Geweldig, Breur, vooral ook de persoonlijke inbreng van de filmer bij de plaatselijke zender.

    Zelf heb ik de laatste maanden de N2 gemeden als de pest. Ik ben dus een weinig verpopzakt te zien hoe kalm het daar was tijdens je rit. Riant uitzicht op de ANWB-flat en de Oranjepleintoren, en wat nieuwe voetbruggen. Kennelijk was het weekend en ook nog komkommertijd.

    Ter vergelijking zou je ook eens in een drukke periode die rit moeten maken. Persoonlijk kreeg ik het recent redelijk op mijn zenuwen omdat tal van lieden zich niet hielden aan de snelheidslimiet. Al dat bochtengedoe kan knap eng zijn als je min of meer wordt ingesloten door trailers en vrachtwagens.

    Leave a comment:

Bezig...
X