Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

RijstemètmètB.?

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Clio
    replied
    Ja, dat heb ik gezien, met name op de ventweg van de Hertogsingel. Nu jij hier en daar ventwegen meeneemt, zie ik ineens veel meer. Een ander perspectief, denk ik. Bovendien hoef ik niet zelf te rijden.

    RijstemètmètB.? Leuke titel Breur! Je hebt dat opgezet tijdens mijn vakantie en mijn zieke hoofd was aanvankelijk te warrig om het te snappen. Ik dacht dat het over een Maastrichts soort rijstebrij zou gaan. Dus pas de laatste aflevering gezien. Ik heb nog wat in te halen!
    Last edited by Clio; 27 maart 2011, 11:58.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Clio Bekijk bericht
    Leuk Breur, twee keer langs mijn oude huis gereden. Maar ik kan niet wennen aan die kale Hertogsingel, wat een treurnis.
    Een singel zonder bomen is een straat in mineur. Het wegdek is op sommige plekken een ramp (en niet alleen hier). De rotonde Tongerseplein blijft in mijn ogen verkeerstechnisch gezien een ramp.
    Overigens, het lijkt niet zo druk te zijn in Maastricht. Maar dat komt alleen omdat ik op rustige tijden mijn ritjes doe en de weg goed ken. In de spits of op tijden dat winkels bevoorraad worden, dat wil ik jullie niet aandoen. Zwalkende fietsers zijn een constant gevaar onderweg.

    Leave a comment:


  • parel
    replied
    Nog heel even geduld Clio, in augustus worden 'nieuwe volwassen bomen geplaatst.
    Maar inderdaad het is nu een kaal gezicht.

    Leave a comment:


  • Clio
    replied
    Leuk Breur, twee keer langs mijn oude huis gereden. Maar ik kan niet wennen aan die kale Hertogsingel, wat een treurnis.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
    Dan mag je mij dus vergeten!
    Ach, Breur doe het ook weleens verkeerd.

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Dan mag je mij dus vergeten!

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
    Ja, maar wel verkeerd voorgesorteerd om het Tongerseplein op te rijden vanaf de Hertogsingel, daar moet je de linkerbaan kiezen.
    Dat was te verwachten; trouwens, wie zegt dat ik reed? Zal eens achter een MO-lid rijden ...

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Ha, ha, dat had ik ook gezien!

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door elletje Bekijk bericht
    Toch weer m'n oude slaapkamerraam in beeld!
    Weer perfect Breur!
    Zullen we maar geen boe van maken ....

    Leave a comment:


  • elletje
    replied
    Toch weer m'n oude slaapkamerraam in beeld!
    Weer perfect Breur!

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Rit 6.

    Last edited by Breur; 17 december 2014, 09:52.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk bericht
    Manjefiek idee Breur, ouch mèt fel zon.
    Gaank zoe door en nog väöl sjoen sjaojvrijj ritsjes gewins.
    En euver de roetewissers vaan 't mèrrek B...h zeivere veer neet !
    Daanke Wigo, eindelek 'ne mins mèt verstand op dit forum.

    Leave a comment:


  • Breur
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door El Loco Bekijk bericht
    Was dat gisteren, Breur? Als je even om het MECC heen had gereden, had je mij er misschien nog op gehad
    Leuk om te zien dat er bij het Lindenkruis inderdaad enige bouwactiviteit is te bespeuren. Het stond vandaag ook op MaastrichtAktueel en een week geleden al op MestreechOnline (dankzij olijfje).
    Beide ritjes waren vandaag. Ik heb ook een opdracht van een van de Tefaf-deelnemers deze dagen. Maar werk en hobby moeten gescheiden blijven.
    Ik zag wel iemand lopen met Bokkenrijderstrekken, maar laat nu net de batterij leeg zijn ...

    Leave a comment:


  • El Loco
    replied
    Was dat gisteren, Breur? Als je even om het MECC heen had gereden, had je mij er misschien nog op gehad
    Leuk om te zien dat er bij het Lindenkruis inderdaad enige bouwactiviteit is te bespeuren. Het stond vandaag ook op MaastrichtAktueel en een week geleden al op MestreechOnline (dankzij olijfje).

    Leave a comment:


  • Wigo
    replied
    Manjefiek idee Breur, ouch mèt fel zon.
    Gaank zoe door en nog väöl sjoen sjaojvrijj ritsjes gewins.
    En euver de roetewissers vaan 't mèrrek B...h zeivere veer neet !

    Leave a comment:

Bezig...
X