Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Ja, dat heb ik gezien, met name op de ventweg van de Hertogsingel. Nu jij hier en daar ventwegen meeneemt, zie ik ineens veel meer. Een ander perspectief, denk ik. Bovendien hoef ik niet zelf te rijden.
RijstemètmètB.? Leuke titel Breur! Je hebt dat opgezet tijdens mijn vakantie en mijn zieke hoofd was aanvankelijk te warrig om het te snappen. Ik dacht dat het over een Maastrichts soort rijstebrij zou gaan. Dus pas de laatste aflevering gezien. Ik heb nog wat in te halen!
Leuk Breur, twee keer langs mijn oude huis gereden. Maar ik kan niet wennen aan die kale Hertogsingel, wat een treurnis.
Een singel zonder bomen is een straat in mineur. Het wegdek is op sommige plekken een ramp (en niet alleen hier). De rotonde Tongerseplein blijft in mijn ogen verkeerstechnisch gezien een ramp.
Overigens, het lijkt niet zo druk te zijn in Maastricht. Maar dat komt alleen omdat ik op rustige tijden mijn ritjes doe en de weg goed ken. In de spits of op tijden dat winkels bevoorraad worden, dat wil ik jullie niet aandoen. Zwalkende fietsers zijn een constant gevaar onderweg.
Manjefiek idee Breur, ouch mèt fel zon.
Gaank zoe door en nog väöl sjoen sjaojvrijj ritsjes gewins.
En euver de roetewissers vaan 't mèrrek B...h zeivere veer neet !
Daanke Wigo, eindelek 'ne mins mèt verstand op dit forum.
Was dat gisteren, Breur? Als je even om het MECC heen had gereden, had je mij er misschien nog op gehad
Leuk om te zien dat er bij het Lindenkruis inderdaad enige bouwactiviteit is te bespeuren. Het stond vandaag ook op MaastrichtAktueel en een week geleden al op MestreechOnline (dankzij olijfje).
Beide ritjes waren vandaag. Ik heb ook een opdracht van een van de Tefaf-deelnemers deze dagen. Maar werk en hobby moeten gescheiden blijven.
Ik zag wel iemand lopen met Bokkenrijderstrekken, maar laat nu net de batterij leeg zijn ...
Was dat gisteren, Breur? Als je even om het MECC heen had gereden, had je mij er misschien nog op gehad
Leuk om te zien dat er bij het Lindenkruis inderdaad enige bouwactiviteit is te bespeuren. Het stond vandaag ook op MaastrichtAktueel en een week geleden al op MestreechOnline (dankzij olijfje).
Manjefiek idee Breur, ouch mèt fel zon.
Gaank zoe door en nog väöl sjoen sjaojvrijj ritsjes gewins.
En euver de roetewissers vaan 't mèrrek B...h zeivere veer neet !
Leave a comment: