Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
... en wie durft te beginnen over de felle zon en slagschaduwen, die ruitewisser, de muziekkeuze of de soepele rijstijl van Breur, die stapt maar uit . Nu moet ik weer aan het werk.
met video bewerkings software zou je nog de volgende dingen kunnen proberen
bijsnijden zodat het breedbeeld is en zonder dashboard
framerate omlaag brengen zodat je langzamer lijkt te rijden
anti shake filter, maar dat is denk ik niet echt nodig
2 en 3 is al gebeurd inmiddels Rubke.
1: géén tijd voor. -0 budget, wil niet gesubsidieerd worden en ook niet naar Cannes. Als iemand de originele beelden/geluid wil bewerken: dat kan natuurlijk.
Wel zal ik nog proberen met anderen mee te rijden. Denk bijvoorbeeld aan de buurtagent.
Prijzige hobby trouwens, bij de huidige benzineprijzen.
Mag ik toch nog even zeuren ? Zou het misschien mogelijk zijn om de camera iets meer naar de rechterkant te laten kijken, nu zien we voornamelijk de bestrating en als je iets meer opzij blikt zie je meer van de huizen.
Ik begrijp dat 't allemaal nog in de ontwikkelingsfase is en dat kritiek (positieve inbreng) mag ?
Iedereen komt nog aan zijn/haar trekken Es-God-Bleef, opzij kijken, kleine straatjes, landweggetjes, nachtritten, wegen alleen voor vergunninghouders etc. GEDULD s.v.p.
Ik vind het echt héél leuk. Vooral omdat ik zelf zelden auto rijdt en al helemaal niet in Maastricht. En zo spannend ook (waar we nu weer naartoe gaan?). Maar Sint-Pieter trekt, da's duidelijk. Het valt ook op hoe lekker alles doorrijdt. In Amsterdam zou je heel wat meer stil staan. Behalve die kruising bij het politieburo dan... Maar er is genoeg te zien. Ik kijk uit naar het volgende ritje met Breur aan het stuur!
...Een eerste proef. De camera-instelling is zo gekozen dat mensen en kentekens niet zo goed in beeld komen. Is dat noodzakelijk? Wat denken jullie?
Ik zie liever meer straat. Ik ben niet geïnteresseerd in nummerborden.
Camerastandpunt iets hoger volgende keer en misschien op een vast punt aan het dashbord of stoel. Dan ook alleen op een lichtbewolkte dag, zodat er geen zonreflecties meer op de ruit komen.
Is een leuk gegeven. Als ik nog eens uitvind hoe je een filmpje op YouTube zet en dan ook nog eens in een forumbericht weet te plaatsen, ga ik het ook eens proberen. Leuk voor El Loco, gèrrem.
Leave a comment: