Oorspronkelijk geplaatst door olijfje
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Alles rondom de MestreechOnline eindejaarsquiz 2011
Sluiten
Dit is een belangrijk onderwerp / mededeling
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door olijfjeNou ja zeg :( en ik dan, heb ik niet ook een prima quiz neergezet, in 2008 ?
Chapeau olijfje , aan die quiz heb ik me toen niet gewaagd. Maar het bevestigt wat hier traditie schijnt te worden: de heren wisselen de dames af!
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Painterartist Bekijk berichtKlaas......... je laat me blozen!!!Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk berichtDoen jullie beiden mee aan de nieuwjaarsquiz, dan kan ik jullie leren kennen de echte vrienden
Ik ben maar een simpel ziel.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door parel Bekijk berichtWat maakt het uit ik kreeg steeds de poedelprijs, maar lol dat wij die middag hadden ontzettend gezellig
veleden jaar heb ik zelf niet meegedaan aan de quiz ( door omstandigheden) en ben toch gegaan
Ik hoop dit jaar beslist mee te mogen doen.
Heb reeds met enkele (zeer gewaardeerde topicers kennis gemaakt)
En ook gebruik gemaakt/mogen maken van hun kennis en inzicht.
gr klaas.
Opmerking
-
Hieperdepieperdepiep
De zesde inzending met oplossingen is binnen.
Merci voor de deelname Clio
Het wordt afgezaagd, maar nog altijd alleen inzendingen van dames !
Chapeau hiervoor dames, maar waar blijft 'het sterke geslacht' ?
Hebben de heren andere belangrijke zaken te doen, of .... ?
Veel succes allemaal met de zoektochten en met het inzenden !Last edited by Wigo; 20 januari 2012, 13:55.Mestreechter Geis mage beleve
en dat door te kinne geve.
God, wat is dat sjiek ! © Wigo
Opmerking
-
Hieperdepieperdepiep
De zevende inzending met oplossingen is binnen.
Merci voor de deelname Lucy
Het blijft bij: Enkel en alleen nog maar inzendingen van de dames !
Nogmaals Chapeau hiervoor dames, wij maken er een leuke middag van.
De heren zijn nog altijd uitgenodigd om mee te doen, wie is de eerste ?
Veel succes allemaal met de oplossingen en met het inzenden ervan !Last edited by Wigo; 23 januari 2012, 18:19.Mestreechter Geis mage beleve
en dat door te kinne geve.
God, wat is dat sjiek ! © Wigo
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk berichtWij mannen heb het gewoon te druk.........
Bovendien kan een man maar één ding tegelijk doen, zoals we weten.
Vrouwen kunnen veel meer tegelijk doen (en hebben daar de tijd voor.... )Ik ben bij vlagen geniaal, alleen is het nu windstil!
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dorus Bekijk berichtHoera, ik heb na een maand intensief zoeken vandaag nog een antwoord gevonden.Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
Opmerking