Daar mogen we natuurlijk niets over zeggen.
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Alles rondom de MestreechOnline eindejaarsquiz 2011
Sluiten
Dit is een belangrijk onderwerp / mededeling
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dorus Bekijk bericht@ Elletje. Ik ben al een week klaar op de kinderen na.. geloof het of niet, ik zoek al acht dagen naar de kinderen. HELEMAAL niets.
...terwijl het vandaag toch ONOZELE KINDEREN is
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dorus Bekijk berichtDaar mogen we natuurlijk niets over zeggen.
Ergo, er zijn hier door bepaalde MO'ers al te veel hints gegeven.
Wij overwegen dan ook om bepaalde 'adviserende' leden te diskwalificeren.
Maar voor vandaag één hint: Boven en beneden is bijna hetzelfde !
De kinderen hebben leuke 'köpkes' en staan hier stevig met hun voetjes/schoentjes op 'kinderköpkes'.Mestreechter Geis mage beleve
en dat door te kinne geve.
God, wat is dat sjiek ! © Wigo
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dorus Bekijk bericht@ Elletje. Ik ben al een week klaar op de kinderen na.. geloof het of niet, ik zoek al acht dagen naar de kinderen. HELEMAAL niets.
We geven niet op en gaan doorIedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wigo Bekijk berichtDe kinderen hebben zich echt niet 'verstopt' of zo, maar worden nu wel een beetje ongeduldig.
Ze willen gevonden worden en .... zijn echt te vinden op het www !
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Annefine Bekijk berichtBedoel je met het www het Internet of is het een afkorting van iets anders ?
Het wereldwijde web (www), ook wel in het Engels het World Wide Web genoemd, maar meestal kortweg het web, is:
- een aantal technische afspraken voor het wereldwijd over het internet aanbieden en verbinden van allerhande documenten en computertoepassingen
- de verzameling documenten en toepassingen die wereldwijd volgens dit systeem over het internet worden aangeboden.
(bron: Wikipedia)Mestreechter Geis mage beleve
en dat door te kinne geve.
God, wat is dat sjiek ! © Wigo
Opmerking
-
Er zijn hier nu al twee vragen 'verklapt' dus Wigo hoeft echt niet meer hints te geven. Anders hebben we straks 25 winnaars en moeten we de beker in stukjes snijden. We hebben tot eind januari de tijd, dus probeer het allemaal even verder zelf!Don't PRESS me....
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dorus Bekijk berichtNa negen dagen zoeken geloof ik er niks van!Iedereen neemt mij zoals ik ben,.....nu ik nog
Opmerking
Opmerking