Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Alles rondom de MestreechOnline eindejaarsquiz 2011
Er zijn hier nu al twee vragen 'verklapt' dus Wigo hoeft echt niet meer hints te geven. Anders hebben we straks 25 winnaars en moeten we de beker in stukjes snijden. We hebben tot eind januari de tijd, dus probeer het allemaal even verder zelf!
Merci Elvis, hier ben ik het helemaal mee eens en sluit ik mij dus bij aan.
Wel hoop ik dat er minimaal 25 personen meedoen en de oplossingen ook op tijd inzenden.
Helemaal mee eens, elvis en wigo, al zal ik dit jaar wel echt in de staart eindigen, vrees ik.
Kom op Clio, gezien jouw bijdragen hier op MO weet je best veel.
Dus nog even doorbijten en doorzoeken, want 'wie op welke plaats zal eindigen', is nog lang niet bekend !
Ik hoop dat dit een stimulans is voor de anderen en dat er snel meerdere inzendingen volgen.
Veel succes met jullie zoektochten, het invullen van de antwoorden en de inzendingen !
Wanneer jullie de oplossingen/antwoorden van de Eindejaarsquiz 2011 willen versturen, dan kan het zijn dat niet alles in één bericht verstuurd kan worden.
Dit heeft te maken met het maximaal toegestane aantal te versturen karakters per bericht, t.w.: 5000
Afhankelijk van de lengte van de gegeven oplossingen/antwoorden zijn daarom misschien twee of drie berichten noodzakelijk.
Zet dan wel op ieder bericht duidelijk de gegevens, zoals bijv. Bericht nr. .. en jullie naam.
Misschien is deze informatie 'oud nieuws' voor velen van jullie, maar zeker voor de nieuwe MO leden wel het weten waard.
Veel succes allemaal en alvast bedankt voor jullie inzendingen
Bravo ! Olijfje. Dat je op zo'n korte tijd al zoveel vragen hebt kunnen beantwoorden vind ik super.
Ik ben al veel langer bezig dan jij en ik heb er ook pas 12. Ik blijf hangen op vraag 8, 12, 15 en 16. Ik weet helemaal niet of ik het haal voor het einde van de inzendtermijn.
't Sjoenste wat Slivvenier aon 'ne mins kin geve
is es Mestreechteneer te mage leve ...
Hopelijk zullen er nog meer MO 'ers meedoen en dus nog vele inzendingen volgen.
Nogmaals veel succes gewenst met jullie zoektochten en .... met het inzenden van de oplossingen !
Opmerking