Indien dit uw eerste bezoek is, vergeet dan niet de FAQ te lezen door op de bovenstaande verwijzing te klikken. U dient zich te registreren voordat u kunt gaan posten. Klik op de registreer verwijzing hierboven om te vervolgen. Om te beginnen met het tonen van de berichten selecteert u het forumdeel welke u wil gaan bezoeken middels gebruikmaking van de onderstaande selectie.
Ter info:
Mocht er zich onverhoopt een probleem en/of fout voordoen tijdens uw aanmelding, meldt deze dan aub. aan ons (door op de onderstaande gekleurde tekst te klikken).
Wij zullen u dan via email contacteren en zorg dragen voor uw aanmelding zodat u gebruik kunt maken van het forum! Registreren lukt niet, ik kan mij niet aanmelden!
Aankondiging
Sluiten
No announcement yet.
Alles rondom de MestreechOnline eindejaarsquiz 2011
Zoals jullie weten was het achteraf niet zo eenvoudig om een datum voor de prijsuitreiking van de MO Eindejaarsquiz 2011 te bepalen.
Terug lezend gaan de meeste stemmen c.q. voorkeuren uit naar zondag 25 maart aanstaande en in de Maastrichtse Gemeenteraad zeggen ze dan: ’Aldus besloten !
Reserveer zondagmiddag 25 maart dus maar alvast en noteer deze datum in de agenda, op de kalender of waar dan ook.
Ook de partners van de 16 deelnemers/sters zijn van harte welkom, evenals ’onze mascottes’ !
In een P- berichtje zal ik jullie persoonlijk uitnodigen en de nadere details (de tijd en de Maastrichtse locatie) bekend maken.
Als alles goed is gegaan, dan hebben alle deelnemers aan de Eindejaarsquiz 2011 een P- berichtje ontvangen met de nadere details i.z. de spannende en feestelijke prijsuitreiking.
Opmerking