Aankondiging

Sluiten
No announcement yet.

Kletskousen.

Sluiten
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk bericht
    de Bibliotheek aan het Mosa Forum, met een bruisend watertje.
    Mèh Antonius toch, aan het Mosa Forum? Of toch op Plein 1992?
    Ik hoop dat je een bus terug hebt kunnen nemen.

    Opmerking


    • och ja natuurlijk Plein

      last van verbrande hersenen gehad

      U wist gisteren hebben we de 31 graden Celsius overschreden en ook binnen was het al 26 graden
      Last edited by Antonius; 31 juli 2024, 10:57.
      Iets te oud voor re-educatie
      iets te jong voor afdanking
      m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

      Opmerking


      • Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk bericht
        U wist gisteren hebben we de 31 graden Celsius overschreden en ook binnen was het al 26 graden
        Ik weet er alles van (bij mij is het niet anders) en leef met je mee!

        Opmerking


        • Ondanks de hoge luchtvochtigheid en temperatuur in huis, ben ik vandaag best tevreden.
          Hopelijk heeft U ook een beetje verkoeling ondervonden.

          En niet omdat u tot aan uw knie in het water staat zoals in sommige delen van Limburg!

          Iets te oud voor re-educatie
          iets te jong voor afdanking
          m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

          Opmerking


          • Oorspronkelijk geplaatst door Antonius Bekijk bericht
            Ondanks de hoge luchtvochtigheid en temperatuur in huis, ben ik vandaag best tevreden.
            Ik tot mijn verbazing ook wel. Maar nu ik eindelijk aan de digitale leugeneer toekom, zie ik dat het in Maastricht ook behoorlijk nat is geweest. Niets van gemerkt, de wind niet uit het zuidwesten en te druk met andere zaken.

            Opmerking


            • hier hoor je in Mestreech online niks over ? ,,Maastrichtenaren verhuizen naar Amsterdam
              .
              Click image for larger version  Name:	image.png Views:	0 Size:	264,7 KB ID:	107508

              Opmerking


              • Mensen die in Maastricht wonen verhuizen het vaakst naar Amsterdam. In 2022 reed de verhuiswagen voor 485 Maastrichtenaren naar Amsterdam. Dat is nog meer dan naar Utrecht en Rotterdam samen. Dat blijkt uit de verhuisbewegingen die het CBS in kaart heeft gebracht over 2017-2022. Die cijfers zijn nu bekend geworden.

                Opmerking


                • Ik heb er 19 jaar gewoond. En dat was voor de werkgelegenheid, die hier droevig gesteld is.
                  Maar een "betaalbare" woning vinden is daar in Amsterdam nog moeilijker dan hier hoor.
                  Iets te oud voor re-educatie
                  iets te jong voor afdanking
                  m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

                  Opmerking


                  • Ja hopelijk wordt het deze week een omslag qua weer en temperaturen.
                    Voor de schoolgaande jeugd, de ouders en de oudere generaties die dan weer eens kunnen door ademen in de frisse lucht.
                    Onderweg naar hun scholen, werkplaats of winkels voor inkoop en vertier. Zijn wij allemaal.

                    Ik zie heel veel jongeren "schoolgaande jeugd" die het winkelcentrum (Brusselse Poort) als plek hebben uitgekozen tijdens hun pauzes omdat het er koeler is dan op school of buiten.
                    Tegelijkertijd stel ik ook vast dat al die schoolgaande kinderen een walm van parfum met zich brengen, iets dat je de adem neemt...
                    Selfie filmende meiden op de roltrap die wel heel leuk of mooi zijn maar welke schooiers kijken daar naar. Potentiële bloggers die geld verdienen met die parfum adviezen?

                    Of de Lover boys en die koeriers van vreemde chemicaliën ? Ja ook direct in of nabij de Brusselse Poort.

                    Ik hoop echt dat ouders hun plicht nakomen. Nu ja dat is het eigenlijke thema. Mag of moeten de ouders iets doen? Moeten ze controleren en interventies starten als het niet klopt?
                    Kunnen ze dat zelf of is hulp van buitenaf nodig?

                    Ik hoorde in het winkelcentrum een klein meisje tegen haar vriendinnen zeggen; ik heb nog niets te eten gehad vanochtend.
                    Ik vind het in en in triest. Die ouders wil ik wel eens spreken.
                    Iets te oud voor re-educatie
                    iets te jong voor afdanking
                    m.a.w. een stoer Mestreechter joonk

                    Opmerking

                    Bezig...
                    X